Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה זמן המזגן מקרר חלש, דבר שלא אופייני לרכב.

היום נמאס לאבא שלי והוא הלך למלא גז. (פעם שניה בחיים של ה406).

 

בקיצור הוא יצא מהטיפול, לחץ על ac שומעים ומרגישים שהמדחס נכנס לעבודה, אבל לא מקרר בכלל.

לפני הטיפול הוא קירר חלש בצהריים ובלילה די הקפיא, אחרי הטיפול הוא לא מקרר בכלל לא ביום ולא בלילה.

 

מי שמילא גז, אבא שלי לא יצא הכי מרוצה ממנו.

(פעם טיפלנו אצל אחד מקצועי, אבל הוא עבר להרצליה משהו).

 

יש חשד שאיזה שסתום לא נכנס לפעולה.

או שיש איזה פטנט של הצרפתים (אמן וביום מין הימים נבין את השכל שלהם.)

 

 

מי שיכול שיתן מידע, אם אפשר לעשות בבית אז אין לי בעיה כל כך, ידיים טובות יש.

 

תודה ויום טוב.

פורסם

ממה שאיש המזגנים שלי אמר רצוי לעשות ואקום, כלומר לשאוב את שאריות הגז שנשאר במערכת או אוויר ואז אחרי זה למלא גז. עשיתי את זה אתמול בפיאסטה שלי ואפילו אני מתפלא על כך שהמזגן מסוגל לקרר. הוא לא מקפיא כי עדיין מדובר במנוע קטן יחסית אבל הוא אכן מקרר. אפילו מילאו לי זרחן לאתר נזילות עתידיות כלשהן. תסתכל על מכסה המנוע באם ישנה מדבקה עם מידע לגבי המזגן. אצלי רשום כמות הגז שצריך למלא. אולי לא מילאו לך מספיק גז.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
כבר כמה זמן המזגן מקרר חלש, דבר שלא אופייני לרכב.

היום נמאס לאבא שלי והוא הלך למלא גז. (פעם שניה בחיים של ה406).

 

בקיצור הוא יצא מהטיפול, לחץ על ac שומעים ומרגישים שהמדחס נכנס לעבודה, אבל לא מקרר בכלל.

לפני הטיפול הוא קירר חלש בצהריים ובלילה די הקפיא, אחרי הטיפול הוא לא מקרר בכלל לא ביום ולא בלילה.

 

מי שמילא גז, אבא שלי לא יצא הכי מרוצה ממנו.

(פעם טיפלנו אצל אחד מקצועי, אבל הוא עבר להרצליה משהו).

 

יש חשד שאיזה שסתום לא נכנס לפעולה.

או שיש איזה פטנט של הצרפתים (אמן וביום מין הימים נבין את השכל שלהם.)

 

 

מי שיכול שיתן מידע, אם אפשר לעשות בבית אז אין לי בעיה כל כך, ידיים טובות יש.

 

תודה ויום טוב.

למה הוא יצא מהמזגניסט בלי לבדוק שהכל עובד כשורה?

פורסם

היה איזה 200 או 300 גרם, הוציא הכל, מילא חדש עד הסוף (איזה 600 או 700 גרם).

 

הוא אמר יש שם איזה שסתום שכנראה ננעל ואי אפשר לפתוח אותו, וצריך להחליף מדחס..

 

מוזר העניין, לא יודע, חשבנו ללכת לאחד אחר שיבדוק תבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...