Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הסתברויות סטטיסטיות הכל חושב בצורה דטרמיניסטית אנליטית. ובקשר לסטיבן הוקינג:

ניסית פעם לשאול את הוקינג שאלה? אתה יודע כמה זמן לוקח לו להקליד את התשובה?

לא ממליץ, מניסיון

 

אני מקווה שלך יקח פחות זמן להודות באי-נכונות התיאורייה המושלמת שלך מאשר לקח לו ... :idea:

 

כולה ZX , לא סאטורן 5.

פורסם

לסאטורן 5 אין היגוי אחורי פאסיבי כמו ל ZX ,

הוקינג הודה די מהר באי-נכונות התאוריה שלו,

לקח לו הרבה זמן להקליד את זה

כולה סאטורן 5

.I'm a blocked user

פורסם
לסאטורן 5 אין היגוי אחורי פאסיבי כמו ל ZX ,

הוקינג הודה די מהר באי-נכונות התאוריה שלו,

לקח לו הרבה זמן להקליד את זה

:lol::lol::lol:

פורסם

שים את האוט וחצי שעה בשמש , הרדיאטור יעלה לך לקרבורטור ויעשה לך סתמוכה עם הפלאגים ... רק תזהר שלא יקבל מכת שמש .

 

 

או ...

 

לבנות מתקן דמוי גרילר , מחברים את האוטו וזה ניתן להפוך אותו על גבו ולנקז את כל המים ( עד הפירור האחרון ! ) .

 

קישור לאתר עם תרשימים לבניית המתקן : http://www.schemesforyou.as.ol

 

תמונה מצורפת להמחשה :

 

Roger%20griller.jpg

 

 

דרך אגב ... יש מצב שאני גם אוכל לכייל את הג'בקה ההידראולית שלי אצל החבר'ה מנאס"א ?

שמעתי שהם כרגע מריצים בדיקות QA עצבניות על מצמד חובוקים לכיול עצמי של מוטות פיתול בתנאי חנייה , יש מישהו שיכול לשפוך קצת אור על הנושא ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

למה צריך היגוי אחורי פאסיבי בתנאים של תת משקל ? , אם כבר עדיף אחד אקטיבי , כמו ב"כנפי הרעם" :idea:

 

לגבי סטיבן הוקינג ,הרי שהוא, עם המגבלות ,עדיין הצליח להפיק משהו שלם שגם ישכנע אחרים בכך שהתיאוריה שלו עובדת , ולא עומדת על ליפט בחלקים.

 

:twisted:

פורסם

בוקים ,בוקים ,לא ליפט

כשתגיע לביקור בכדור הארץ תצטרך לתמרן את המעברה לנחיתה ,אז כן יש מישקל והיגוי פאסיבי יהיה יותר חסכוני בדלק

.I'm a blocked user

פורסם
בוקים ,בוקים

כשתגיע לביקור בכדור הארץ תצטרך לתמרן את המעברה לנחיתה ,אז כן יש מישקל והיגוי פאסיבי יהיה יותר חסכוני בדלק

 

בוא לא נרתום את (כוחות) הסוסים לפני העגלה.

 

קודם נשמע :

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

LITAL, We got ignition.

 

אח"כ נדבר על עניינים של חזרה לאטמוספירה ,טרופוספירה , גרביטציה ואינסטלציה.

פורסם
אפשר לדעת מי זה סטיבן הוקינג? ומה הייתה התאוריה שלו??

בהחלט שרשור הזוי.... :drinking:

ממציא מנוע הבעירה החיצונית.

פורסם
אפשר לדעת מי זה סטיבן הוקינג? ומה הייתה התאוריה שלו??

 

 

 

בהחלט שרשור הזוי.... :drinking:

 

סטיבןהוקינג כתב ספר ופיתח תורה שלמה למעבר חלק של תיאוריה... :idea::roll:

פורסם
אפשר לדעת מי זה סטיבן הוקינג? ומה הייתה התאוריה שלו??

 

 

 

בהחלט שרשור הזוי.... :drinking:

 

סטיבןהוקינג כתב ספר ופיתח תורה שלמה למעבר חלק של תיאוריה... :idea::roll:

 

מעניין שגם סטיבן הוקינג הקדיש את מרבית חייו לחקר חורים שחורים.

ממש כמוך levil. (רק שהוא התעסק יותר בחלל החיצון ולא בחלל ראש המנוע)

פורסם
אפשר לדעת מי זה סטיבן הוקינג? ומה הייתה התאוריה שלו??

 

 

 

בהחלט שרשור הזוי.... :drinking:

 

סטיבןהוקינג כתב ספר ופיתח תורה שלמה למעבר חלק של תיאוריה... :idea::roll:

 

 

תודה, אמרתי שרשור הזוי בגלל שכבר הגעתם לנאסא ומה לא.......

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...