Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קונצרן VAG מרבה להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה כמו הציפוי לכפתורים וחלקים נוספים ולפעמים זה בה על חשבון אורך החיים של הציפוי.

 

הקונצרן משתמש בחומרים מתכלים, ומתכלים מהר.

שיש בעיות של אמינות, אז התשובה היא שלא יודעים לטפל ברכבים האלו בארץ.

שהפלסטיקים מתקלפים בכל פינה, אז החומרי ניקוי באיכות ירודה ( אגב, עוד מעט זה יתחיל בידיות ובכפתורי החלונות)

ושאין מה לומר אז כל הכבוד לקונצרן הגרמני ששומר על איכות הסביבה, חבל שהוא לא חשב על זה בקיץ 1939.

 

אייל זאת גם לא כוחמה למכור לך באולם התצוגה איכות הרכבה מחומרים "איכותיים".

אם כל זה לא מחזיק מעבר לשנה שנתיים.

 

ולא אני לא מדבר באויר, רק מניסיון.

 

 

 

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין למה הקונצרן אינו מטפל בבעיה כבר יותר מ 11 שנה.

 

לדעתי הם פשוט לא בונים על זה שהרכב יהיה בחום מתמיד של 40 מעלות (לפעמים הרבה יותר בתוך הרכב), ועוד אם הרכב כהה אז בכלל.

הם הרי בגרמניה ולא בישראל אחרי הכל.

וחוץ מזה, בארץ הפלסטיק של רוב המכוניות נסדק/נשבר/מתקלף וכו'

פורסם

היי

 

זה שהם מייצרים בגרמניה ואנחנו פה זה נכון.

הקונצרן לא מייצר קלנועיות בקיבוץ אפיקים (למרות שהקלנועית כיכבה כבר בטופ גיר).

וקהל היעד הוא לא גרמניה בלבד, אלו רכבים מיוצאים לכל העולם, ועם כל הכבוד לקייץ שלנו.

השמש עוד לא בידינו.

 

אגב אין לי בעיה עם המקרה הזה ספציפי.

אצלי בלנד קרוזר גם יש בעיות של דשבורד שניסדק (בעיה מוכרת אגב בדגם של ה 120), קורה שיש בעיות בייצור.

אבל זה לא גורף על כל השנים וכל הדגמים, הדגם החדש כבר לא מאותו חומר וגם הדגם הישן יותר, ימים יגידו עם זה טופל.

 

אבל ראבק כל הרכבים של הקונצרן מכל החברות והדגמים מתקלפים כבר יותר מעשור, ואין שום שינוי.

*אולי זה פשוט המטרה שלהם ואנחנו סתם זורקים פה תירוצים.

פורסם
היי

 

זה שהם מייצרים בגרמניה ואנחנו פה זה נכון.

הקונצרן לא מייצר קלנועיות בקיבוץ אפיקים (למרות שהקלנועית כיכבה כבר בטופ גיר).

וקהל היעד הוא לא גרמניה בלבד, אלו רכבים מיוצאים לכל העולם, ועם כל הכבוד לקייץ שלנו.

השמש עוד לא בידינו.

 

אגב אין לי בעיה עם המקרה הזה ספציפי.

אצלי בלנד קרוזר גם יש בעיות של דשבורד שניסדק (בעיה מוכרת אגב בדגם של ה 120), קורה שיש בעיות בייצור.

אבל זה לא גורף על כל השנים וכל הדגמים, הדגם החדש כבר לא מאותו חומר וגם הדגם הישן יותר, ימים יגידו עם זה טופל.

 

אבל ראבק כל הרכבים של הקונצרן מכל החברות והדגמים מתקלפים כבר יותר מעשור, ואין שום שינוי.

*אולי זה פשוט המטרה שלהם ואנחנו סתם זורקים פה תירוצים.

 

אני לא יודע מאיפה את מסיק את המסקנות החד משמעיות שלך.

יש לי ניסיון של בעלות אישית ומצטברת על 3 פולקסווגנים ועוד 2 VAG במשפחה ונושא של איכות חומרים ("בעייתית?")בדשבורד זה הדבר האחרון שהייתי טוען. לא נתקלתי מעודי בבעיה של קילוף או שבר. התלונה המוזרה הזאת נראית לי באמת תוצאה של שימוש לא נכון, כגון חומרי ניקוי לא מתאימים שתוקפים את החומר וכד'

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

" אני לא יודע מאיפה את מסיק את המסקנות החד משמעיות שלך."

 

תעשה חיפוש, לא קשה.

 

ואם תלך לראות קצת רכבים יש שניה, תראה שזה מגיעה built in

פורסם
" אני לא יודע מאיפה את מסיק את המסקנות החד משמעיות שלך."

 

תעשה חיפוש, לא קשה.

 

ואם תלך לראות קצת רכבים יש שניה, תראה שזה מגיעה built in

 

אני מספר לך שאני מכיר מקרוב 5 VAG שטופלו בצורה נכונה על פני 20 שנה במצטבר ובאף אחת לא הייתה התופעה.

המסקנה שלי, שיש חשש שבשלב מסויים במכוניות שיש בהן את הפגם/נזק/בלאי היה טיפול לא נכון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הציפוי של חלקים רבים בתא הנוסעים בגולף דור 5 הנחשב לרכב פרמיום הינו ציפוי רך ונעים למגע ומקנה מראה איכותי ונוצץ לחלקים רבים ברכב.

 

קונצרן VAG מרבה להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה כמו הציפוי לכפתורים וחלקים נוספים ולפעמים זה בה על חשבון אורך החיים של הציפוי.

 

 

אשרי המאמין.

גם טויוטה תכננו את המנוע שלהם שיווצר בו בוצה כדי שיוכלו למחזר אותו (טויוטה הרי דואגים למחזור המתכות בעולם) :lol:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
גם טויוטה תכננו את המנוע שלהם שיווצר בו בוצה כדי שיוכלו למחזר אותו (טויוטה הרי דואגים למחזור המתכות בעולם) :lol:

 

אתה כמובן טועה, אצל טויוטה מדובר בכשל הנדסי.

לעומת זאת מנועי ה- 1.4 TSI הם אלה היחידים שכושלים מתוך מטרת מיחזור ירוקה - וכדאי שתבדיל בין השניים... :wink:

 

 

ובנימה רצינית יותר - לפותח השרשור, גש ותחליף את החלק במסגרת האחריות ונסה לנקות אותו רק עם מים (מתוך תיקווה שהחומר עמיד למים הקשים של ישראל).

תהיינה לך מספיק הזדמנויות "לשדרג" את מראה הרכב עם מדבקות דמויות קרבון.

פורסם
אל תיתן את הרכב לרחיצה . משתמשים שם בחומרים תת רמה. הייתי באחת מרחיצות הרכב המובילות (והיקרות) בארץ וראיתי שמאחורי הקלעים מכינים שילוב של ספריי חלונות כחול יחד עם חומר לסקאי ברמה ירודה מאוד ועם זה מנקים את האינטריור.

 

גם המגבונים הלחים מסוכנים.

 

אני משתמש בחומר לאינטריור של מגוויירס / DUPONT , יש גם חומרים רשמיים של VW שניתן לקנות בצ'מפיון.

 

 

רדרוז, זה לא חוכמה לעשות קילומטר של פלסטיק גס ומחוספס כמו ביפניות/קוריאניות , כי הוא לא יתקלף.

 

שאלו יהיו הצרות שלנו.

כרגע לדעתי יש להפעיל אחריות ולהקפיד בעתיד.

גם ב.מ.וו ומרצדס משתמשים בחומרי דיפון איכותיים ורכים למראה ולמגע ועדיין אין בהם קילופים שכאלו. ובאמת קשה להבין איך מין יצרן רציני שכזה משתמש עדיין בחומרי דיפון שאינם שונים מאלו שבאוטו הזקן שלי בן ה 12. וגם אצלי זה התחיל מספר חודשים לאחר שקניתי אותו, חדש מהחנות. ואני מנקה מאז ומעולם את הדשבורד עם מטלית רכה יבשה, לא משנה באיזה אוטו.

פורסם

הם פשוט משתמשים בחומרים סוג ז.

וממתי גולף נחשב רכב פרימיום? תרשה לי לגחך.

זה שמוכרים אותו במחיר של פרימיום זה סיפור אחר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לכל המשמיצים:

כל גומי או פלסטיק נהרס בשמש - יש רק הבדל אחד:

בגרמניות יש קילופים

בשאר הרכבים יש סדקים

אז מה עדיף ?

 

וכמובן שצריך להשתמש בציפוי מגן - רק שצריך לקנות מוצרים איכותיים ולהתמיד.

וזה מנסיון - ברשותי אסקורט יד ראשונה, שנת 92 עם פלסטיקים מקוריים ללא סדקים או קילופים שנראים מצויין.

פורסם
גם ב.מ.וו ומרצדס משתמשים בחומרי דיפון איכותיים ורכים למראה ולמגע ועדיין אין בהם קילופים שכאלו. ובאמת קשה להבין איך מין יצרן רציני שכזה משתמש עדיין בחומרי דיפון שאינם שונים מאלו שבאוטו הזקן שלי בן ה 12. וגם אצלי זה התחיל מספר חודשים לאחר שקניתי אותו, חדש מהחנות. ואני מנקה מאז ומעולם את הדשבורד עם מטלית רכה יבשה, לא משנה באיזה אוטו.

 

גם שם יש, ושם זה מאכזב שבעתיים.

בכל מקרה, צריך לקחת דברים בפרופורציה.

אצלי למשל כל הקונסולה במצב חדש מאחר והבעלים הקודם והבעלים הנוכחי השתמשו אך ורק בטופ של חומרי הניקוי.

 

טעות קשה שלי גרמה לקילוף בידית בצד הנוסע אבל זה בגלל שסובבתי רגע את המבט בשטיפת הרכב.

בקרוב אני מזמין חלק מקורי חדש בעלות של 20 דולר כדי לסגור את הסיפור.

 

שב ביונדאי I20 מודל 2012 ותקבל חלחלה ממשטחי הפלסטיק הגס והזול שכנראה לעולם לא יתקלפו.

 

בכל מקרה -

שאלו יהיו הצרות שלנו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לי היתה סקודה אוקטביה יד 1 שנת 2010.

 

אני מאלה שאוהבים להשעין את היד על הפלסטיק של הדלת, סמוך לחלון. היו לי כבר 5 רכבים, חלקם צרפתיים, חלקם יפניים.

 

דווקא בסקודה, באותה הנקודה שאני משעין את היד, נוצר סדר, בהמשך ממש פיצוץ שחייב החלפת כל הפלסטיקה של הדלת, ע"ח האחריות.

 

במוסך אמרו לי שאשעין עוד הפעם את היד באותו המקום זה עוד הפעם יקרה, אז סיגלתי לעצמי מנהג להשעין את היד במקום אחר.

 

 

מה המסקנה? הם משתמשים בפלסטיקים די חלשים.

 

 

בני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבל שהם לא משתמשים בחומרים שהשתמשו בהם לפני 20 שנה.

זה לא הפלסטיק מתקלף אלא רק הציפוי שלו. הפיתרון הכי טוב לזה זה המדבקות למיניהן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...