Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם פשוט משתמשים בחומרים סוג ז.

וממתי גולף נחשב רכב פרימיום? - בשבילי זה רכב פרימיום.

תרשה לי לגחך.- אחלה.

זה שמוכרים אותו במחיר של פרימיום זה סיפור אחר.

אתה במקרה עובד במחלקת התיכנון של קונצרן VAG ? יש לך מידע סודי לגבי תכונות החומרים שמהם מיוצרים חלקי הפלסטיק בגולף ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מרק, תאמין לי שאין לי שום דבר נגדך אבל אתה פשוט עושה מעצמך צחוק.

כשדשבורד בטויוטה לנד קרוזר נסדק זה פגם בתכנון, כשהדוושת תאוצה בטויוטה נתקעת אז פגם בתכנון.

אבל כאשר כפתור מתקלף ב-VAG זה בגלל החומרים בארץ, כאשר הקנסולה בין המושבים נשברת זה בגלל שימוש לא סביר.

אתה בכלל מקשיב לעצמך?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מרק

 

שיימתי תיכון היה לאבא שלי רכב מיותר בעסק שעבר אליי לתקופה. טויוטה היילקס חד קבינה (קופה8)) שנת 94 2X4.

עבורי באותה זמן זה היה רכב פרימיום.

פורסם

לידעתכם

מעולם לא נשטף הרכב ע"י שטיפה במכונה אלה על ידי בלבד ומעולם לא קיבל סבון על כפתורים למינהם

ולא בקצוות לוח השעונים.מגבונים לחים רק בחלקי הדשבורד העליון ובצידיי הקונסולה המרכזית ספי דלתות ולא במרכז

הדשבורד.אני לא ילד ולא בחור צעיר ואן לי הרבה זמן פנויי וכוח,אבל מקפיד לשטוף לבד בעצמי.

עדיין מחפש פיתרון אחר לציפוי או /אחר.

שוב תודה לכל היועצים למדתי עוד כמה דברים גם על הקונצרן .

תודה רבה


×
×
  • תוכן חדש...