Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל שאלה אחת לפתוח משתמש? אין צורך לפי דעתי. אני חושב שגם פה, בפורום רכב יודעים את התשובה.

אשמח אם מישהו יענה לי.

תודה.

פורסם

אם עשית תאוריה לפני פחות משנתיים אז היא עוד אמורה להיות בתוקף, ובמקרה כזה אתה רק צריך להגיע עם הטופס ירוק (של האופנוע) למשרד הרישוי ושיחתמו לך שאתה פטור מתאוריה.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
אני יכול להמליץ לך על מורה נהיגה בירושלים.

בית ספר עוז. (הם מול מגרש הטסטים ) . למדתי שם נהיגה על רכב פרטי. ואני יסיים שם בקרוב על משאית.

 

ממליץ ביותר.

אגב המורה על אופנוע שלהם הוא גילי. בחור נחמד. ותותח בתחום.

 

גם אני למדתי עם גילי (כשהוא עדיין היה באור ירוק) ממליץ עליו בחום.

 

עד לפני חודשיים לערך היה מבצע 15 שיעורים + טסט ב - 600 ש"ח.

תבדוק אם המבצע עדיין תקף.

פורסם
יהיה לך פטור לא בגלל הוותק שלך ברכב, אלא בגלל שהתאוריה שעשית עדיין "טריה",

כלומר עדיין לא עברו שנתיים מאז שעברת.

 

יהיה לו פטור כי הוא כבר עשה תאוריה לרכב, אין קשר לגיל המבחן.

פורסם

לפי מה שבנתי, מי שיש לו רישיון לרכב הוא פטור מתיאוריה לאופנוע עד דרגה A1 (כולל), לא משנה מתי הוא עשה תיאוריה לרכב.

עכשיו איך הכל מתנהל? מישהו יכול להסביר לי? אני מוציא טופס ירוק, הולך לעשות בדיקת עיניים ואז הולך לחתום אצל רופא משפחה ואז למורה נהיגה להתחיל בשיעורים?

כמה שיעור עולה היום לאופנוע (A1)? על איזה כלי לומדים בדר"כ וכמה בסופו של דבר זה יוצא?

מישהו יכול להמליץ על מורה מהקריות?

 

תודה.

פורסם

1. תבדוק שנית את עניין הפטור. לדעתי, זה עדיין כולל מספר מינימום של שנים. הכי טוב להתקשר למוקד 5678* ולברר אישית.

 

2. שיעור עולה בסביבות ה-100 ש"ח.

 

3. לפי מה שיצא לי לראות, בדר"כ מדובר בהונדה CBF 250.

פורסם
לפי מה שבנתי, מי שיש לו רישיון לרכב הוא פטור מתיאוריה לאופנוע עד דרגה A1 (כולל), לא משנה מתי הוא עשה תיאוריה לרכב.

עכשיו איך הכל מתנהל? מישהו יכול להסביר לי? אני מוציא טופס ירוק, הולך לעשות בדיקת עיניים ואז הולך לחתום אצל רופא משפחה, הולך למשרד הרישוי כדי לחתום פטור מתיאוריה ואז למורה נהיגה להתחיל בשיעורים?

כמה שיעור עולה היום לאופנוע (A1)?המורה שאני לומד אצלו לוקח 90ש"ח על איזה כלי לומדים בדר"כ וכמה בסופו של דבר זה יוצא?

מינימום 15 שיעורים + 400 לטסט (אין טסט פנימי). אני לומד על CBF250

מישהו יכול להמליץ על מורה מהקריות?

ניתן לאנשים מהקריות להגיב

תודה.

 

באדום

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

אם הוא עושה A1 בלי לעשות A2 קודם אז המינימום הוא 15 שיעורים

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
×
×
  • תוכן חדש...