Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה גדול!

איך הצלחת לחבר את החשמל למצית בלי כל הסחבת כבלים הזאת?

אני שוקל להתקין כאלה בלאון שלי אבל זה אוטו משפחתי אז אני רוצה לשמור על אסתטיקה ושיהיה כמה שפחות מורגש..

יש לי חיבור מצת בבגאג' :-D

JL Audio

פורסם

על מנת להאיר לדים אתה צריך זרם DC, אם תחבר לד לזרם AC הוא ידלק וישר יכבה. לד ממוצע צריך בערך 5 וולט DC על מנת להאיר בצורה חזקה. אני לא יודע כמה וולט AC לד יכול לספוג, אבל כשאתה מחבר אותו למגבר שמוציא לצורך הדוגמא 250 וואט ב 4 אוהם, הלד רואה כמעט 30 וולט AC בפיקים. אז מי שיצא בהצהרה "2-3 וולט לא יזיקו לו" לדעתי טועה ובגדול.

פורסם

מהמצבר, מהרימוט של המגבר, כל מקום שתרצה ברכב, רק תדאג שזה לא ישאר דלוק כל הזמן אחרת אתה תרוקן את המצבר בלי לשים לב.

פורסם

נוו זה למה אני חושב לחבר ריילי. 1 זה יפעל רק שפותחים בגאז.

2 הוא יקבל DC כי הוא מקבל זרם מהמנורה בבגאז.

ואני לא יודע ראיתי מקודם שמישהו רשם, (שלד זה סוג של דיאודה) - נכון אבל יש לו מתח חוזר. אז חייבים דיאודה

 

השאלה שלי זה: אם אני כן יתחבר עם ריילי יהיה שיפור?

כי בראש אני רואה, עושה חישוב ואומר שאין סיבה שישרפו ככה.

אבל אולי אני טועה, זה למה שאלתי אותכם

×
×
  • תוכן חדש...