Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

אני מחפש לקנות רכב, יונדאי אלנטרה 2005 - מנוע 2000

ברכב יש פגיעה בקורה מאחור מתאונה שבה רכב נכנס בו .

 

המוכר טוען שאין משמעות לפגיעה והיא תוקנה במוסך המרכזי של כלמוביל , יש קבלות.

 

אני לא כל כך מבין, מה הנזק בדיוק ? זה משהו קריטי ? בטיחותי ?

המחיר של האוטו זול ותאונה מגולמת כבר במחיר, לכן השאלה אם זה שווה כי זה בערך התקציב שלי

 

תודה.

פורסם

תבקש דו"ח שמאי ותבדוק מה ירידת ערך. כמו כן במקרה כזה צריך לקחת למכון בדיקה, אם פגיעה במשמעות גבוהה לא לקחת את הרכב.

מצד השני, שווה בכלל להתעסק עם רכב בעל פגיעה בשלדה? היום שוק מוצף ברכבים, זה שוק של קונים ולא של מוכרים. עדיף מצא רכב דומה שלא עבר תאונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ת'אמת, ספציפית את היונדאי מנוע 2000 , עם ק"מ סביר ויד 1 (או 2) אין כמעט בכלל, אולי 5-6 מצאתי וחיפשתי בכל הארץ , במחיר של 22,000.... השאר רוצים מחירים של 27-28

 

השאלה אם שווה לקחת מלכתחילה את האוטו לבדיקה ?

כאילו אם ימצא פגיעה במשמעות שולית/נמוכה - זה אומר שזו אכן פגיעה שולית ? אין סכנה או ירידת ערך גבוהה ?

 

יש משמעות לכך שהאוטו תוקן במוסך של כלמוביל ..?

פורסם

משמעות שולית זה בדרך שריטות ומעיכות בפח, משמעות נמוכה אלה תאונות שלא פגעו בשלדה/קורות.

בדיקה עולה כסף, סביר להניח ליקויי יוגדר שמשמעות גבוהה. לפני בדיקה אתה יכול לקחת דו"ח שמאי ולראות מה תיקנו והחליפו, מה ירידת ערך. זה כבר יתן אינדיקצייה באיזו משמעות הפגיעה.

 

בגדול, למרות יד נמוכה, למרות מנוע 2 ליטר, ממה שרשמת אני מבין שהרכב עבר תאונה קשה מאחור. אתה רוצה רכב כזה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ת'אמת, ספציפית את היונדאי מנוע 2000 , עם ק"מ סביר ויד 1 (או 2) אין כמעט בכלל, אולי 5-6 מצאתי וחיפשתי בכל הארץ , במחיר של 22,000.... השאר רוצים מחירים של 27-28

 

השאלה אם שווה לקחת מלכתחילה את האוטו לבדיקה ?

כאילו אם ימצא פגיעה במשמעות שולית/נמוכה - זה אומר שזו אכן פגיעה שולית ? אין סכנה או ירידת ערך גבוהה ?

 

יש משמעות לכך שהאוטו תוקן במוסך של כלמוביל ..?

 

 

תקשיב חבר רכב לא קונים בלחץ אני כמעט נפלתי בקניית רכב עם תאונה (קורה+שאסי מקדימה ומאחורה) הנסיעה היתה יפה בלי רעשים והרכב חיצונית היה מרשים לקחתי לבדיקה ותוצאות הבדיקה השאירו אותי עם פה פעור..אבל הכל לטובה אחרי יומיים מצאתי אותו רכב אפילו אותו צבע יד 2 מזקן ומהאזור שלי.

 

זה לא רכב נדיר תמתין זה ישתלם !

פורסם
ת'אמת, ספציפית את היונדאי מנוע 2000 , עם ק"מ סביר ויד 1 (או 2) אין כמעט בכלל, אולי 5-6 מצאתי וחיפשתי בכל הארץ , במחיר של 22,000.... השאר רוצים מחירים של 27-28

 

השאלה אם שווה לקחת מלכתחילה את האוטו לבדיקה ?

כאילו אם ימצא פגיעה במשמעות שולית/נמוכה - זה אומר שזו אכן פגיעה שולית ? אין סכנה או ירידת ערך גבוהה ?

 

יש משמעות לכך שהאוטו תוקן במוסך של כלמוביל ..?

 

האמת היא שלרכב כזה יש ירידת ערך גבוהה מעצם קיומו. זאת אומרת, במצב השוק של היום קשה לי להאמין שגם אלנטרה בלי תאונות תקבל מחיר מחירון. על אחת כמה וכמה, אלנטרה אחרי תאונה.

 

על סמך המשפט שציטטת לא ניתן לקבוע מה משמעות הפגיעה. במיוחד כשזה משפט שמגיע ממקור מידע שבאופן טבעי אינו אוביקטיבי במיוחד. אם יש לו דו"ח שמאי או כרטיס עבודה מהמוסך צרף אותו לפורום וננסה לפענח אותו. אחרת, אין לך ברירה אחרת מלבד בדיקה מקצועית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

"שאסי" זה הכינוי הישראלי לרכב שעבר תאונה עם פגיעה בשלדה, פירוש המילה הוא שלדה באנגלית. קורות אורכיות ורוחביות הן חלק משלדת הרכב.

אני לא חושב שכדאי לך להכניס את הראש למיטה הלא בריאה הזאת, המחיר לא מספיק אטרקטיבי וההפרש מרכב שלא עבר תאונה קשה לא מאוד משמעותי כשמגיעים לסכומים כאלה.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...