Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

zim2y2hmzxwz.jpg

 

שלום חברים.

 

ביוזמתו של אמוץ מהמפגש הצפוני,

יתקיים ביקור משותף, פיקניק ותצוגת רכבי אספנות,

בתחנת "רכבת העמק" שבכפר יהושוע,

ביום שבת הקרוב, החל מהשעה 10:00

 

כל חובבי תרבות שימור הרכבים, מוזמנים להשתתף.

 

המגיעים עם רכבי אספנות יהיו אורחי האתר ולא ישלמו דמי כניסה.

 

האתר שוחזר, יש בו הדרכה, משולב במבני אבן משופצים ומשוחזרים,

ומייצר אוירה נהדרת.

 

החברים ממפגש השרון, ומאזור המרכז,

יוצאים מתחנת הדלק דור אלון שבצומת רעננה מרכז,

בשעה 09:15 בדיוק.

כל המעוניין מוזמן להצטרף.

 

 

איני יודע באיזו שעה, ומהיכן יוצאים חברי המפגש הצפוני,

אני מניח כי מאוחר יותר תועלה על כך תשובה בפורום.

 

 

בברכה,

אבי נוף

 

 

ionz2jw2ighm.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום רב לחובבי שימור הרכבים - המפגש הצפוני,

בשבת הקרובה ה- 26/5 אנו מוזמנים כאורחים לאתר רכבת העמק בכפר יהושוע.

האירוע כולל תצוגה, סיור באתר ובמוזיאון ומפגש חברותא, במסגרת פסטיבל חלב ודבש ו-100 שנות התישבות.

פרטים נוספים על האתר ניתן לראות בקישור http://www.motke.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=4966

במפגש משתתפים חברים ממפגש השרון בהובלת אבי נוף.

 

לנסיעה בשיירה של רכבי האספנות לבאים מחיפה והקריות:- חניון "סטופ מארקט" בכניסה לקיבוץ יגור.



הגעה עד 09:10, התארגנות והנחיות. 09:15 (בדיוק) יציאה לכיוון יקנעם. מוביל השיירה דודי בטלפון 054-5354535.

 

אפשר גם להגיע ישירות לאתר רכבת העמק.

 

מסלול הנסיעה (מצורף מפה):- מצומת יגור לכיוון יוקנעם (צומת התשבי). ברמזור לפני צומת התשבי פניה שמאלה לכביש 722 (לכיוון צומת השומרים- בשלט הירוק רשום טבריה, לשמור על נסיעה בנתיבים הנכונים בפנייה !!!). ברמזור בכביש 722 פניה ימינה לכפר יהושוע. להמשיך ישר אחרי מעגל התנועה לאתר רכבת העמק.

 

מומלץ להביא כיבוד קל, בנוסח שבועות, עוגה/עוגיות גבינה וכדומה !! יהיה שמח ומיוחד,

 

בברכה ולהתראות,



דודי ואמוץ

054-5354535

050-4074014

 

cea2d4ca.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

 

שלום חברים.

 

יתקיים ביקור משותף, פיקניק ותצוגת רכבי אספנות,

בתחנת "רכבת העמק" שבכפר יהושוע,

ביום שבת הקרוב, החל מהשעה 10:00

 

כל חובבי תרבות שימור הרכבים, מוזמנים להשתתף.

 

המגיעים עם רכבי אספנות יהיו אורחי האתר ולא ישלמו דמי כניסה.

 

בברכה,

אבי נוף

 

 

מתקיים בשבת מפגש המפגשים, "שרון פוגש צפון" ו- "צפון פוגש שרון".



המפגש/אירוע משתלב באירועי 100 שנות התישבות ופסטיבל חלב ודבש בעמק.

Resizeof100.gifResizeof1001.gif

 

בהמשך יתקיימו מפגשים/אירועים משותפים נוספים של חובבי שימור הרכבים הקשורים למורשת ארצנו.

 

מתוכנן השתתפות של רכב יחודי טרום מלחמת העולם השנייה בתצוגה.



התמונה של בעלת הרכב המקורי, ביום רכישת הרכב, לפניכם.

חג שבועות שמח לכל חובבי שימור הרכבים ובני/בנות זוגם.

להתראות בשבת באתר "רכבת העמק" בכפר יהושוע.

 

Clip-2.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

מתקיים בשבת מפגש המפגשים, "שרון פוגש צפון" ו- "צפון פוגש שרון".

 

 

 

 

המפגש/אירוע משתלב באירועי 100 שנות התישבות ופסטיבל חלב ודבש בעמק.



Resizeof100.gifResizeof1001.gif

 

בהמשך יתקיימו מפגשים/אירועים משותפים נוספים של חובבי שימור הרכבים הקשורים למורשת ארצנו.

 

מתוכנן השתתפות של רכב יחודי טרום מלחמת העולם השנייה בתצוגה.



התמונה של בעלת הרכב המקורי, ביום רכישת הרכב, לפניכם.

חג שבועות שמח לכל חובבי שימור הרכבים ובני/בנות זוגם.

להתראות בשבת באתר "רכבת העמק" בכפר יהושוע.

 

 

 

במפגש הצפוני היום, החובבים סיפרו שיהיו עוד הפתעות. חג שמח. נפגשים מחר ברכבת.

אנחנו באים עם הפונטי משנות החמישים.

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

האם יש מעתה 1 מועדון רכב, " מועדון החמש" שלו יש 5 מפגשים (כרמיאל, "נשר", "נוקיה", "געש" ו"השפלה") ועוד 2 מפגשים, כמפורט :-

האחד מכונה - " חובבי שימור הרכבים - המפגש הצפוני "

השני מכונה - " המפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות בגעש "

יפה , התברכנו,

בהצלחה לכולם

בסופו של יום על אותה כמות חברים יהיו, מי יודע, כמה וכמה מפגשים (ממש כמו המפלגות בארץ).

מצא משה

פורסם
האם יש מעתה 1 מועדון רכב, " מועדון החמש" שלו יש 5 מפגשים (כרמיאל, "נשר", "נוקיה", "געש" ו"השפלה") ועוד 2 מפגשים, כמפורט :-

האחד מכונה - " חובבי שימור הרכבים - המפגש הצפוני "

השני מכונה - " המפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות בגעש "

יפה , התברכנו,

בהצלחה לכולם

בסופו של יום על אותה כמות חברים יהיו, מי יודע, כמה וכמה מפגשים (ממש כמו המפלגות בארץ).

 

 

והרי ידוע שבחדר עם 3 יהודים יהיו 5 דעות...

העיקר שהפעילות רק מתרחבת ומתרחבת ורק נהיית משובחת עם הזמן!

בברכה!

יונתן.

פורסם
האם יש מעתה 1 מועדון רכב, " מועדון החמש" שלו יש 5 מפגשים (כרמיאל, "נשר", "נוקיה", "געש" ו"השפלה") ועוד 2 מפגשים, כמפורט :-

האחד מכונה - " חובבי שימור הרכבים - המפגש הצפוני "

השני מכונה - " המפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות בגעש "

יפה , התברכנו,

בהצלחה לכולם

בסופו של יום על אותה כמות חברים יהיו, מי יודע, כמה וכמה מפגשים (ממש כמו המפלגות בארץ).

 

 

שלום !

בהחלטה של הדקה ה 90 החלטנו חבר ומשפחתו ואני עם אבי (האשה והילדים עוד ישנו..) להגיע עם שני רכבים.

בדרך כלל אנחנו לא מגיעים למפגשים שכאלו מפאת זמן וכד'.

אין לי מושג מי המועדון המארגן - מועדון דרומי, צפוני, 5, 6 ואולי מועדון 7 (המון רכבים במפגש היו עם 7 ספרות)

אך מי שהיה שם היה נחמד עד מאוד ואדיב.

לראשונה פגשתי המון חובבי התחום, בינם את אבי נוף, אמוץ, דרור, גיא עם הדיאס והשניים החביבים על הטאבון. כולם נחמדים ולבביים ומה זה חשוב לאן הם משתייכים. מי שלא מגיע בגלל שהמפגש לא שייך ל"מפלגתו" כפירוש שלי לדבריך רק יכול להפסיד..

הארגון היה מהיר ומיידי למרות שמרבית הרכבים הגיעו באותו הזמן.

לא עשו סלקציה מיותרת, פתחו לי את השער גם אם הרכב שלי עדיין לא הגיע לשלב הצביעה (מה לעשות שיפוץ מאוד מורכב), וכולנו נהנינו עד מאוד.

 

היה כיף וחשק להגיע למפגשים נוספים בעתיד.

 

צילמתי מספר תמונות באמצעות הטלפון - לכן קבלו התנצלות על האיכות.

 

אילן

 

סט ראשון קצת איטלקיות

IMG_0942.JPG

IMG_0943.JPG

IMG_0945.JPG

IMG_0946.JPG

IMG_0952.JPG

IMG_1012.jpg

IMG_1018.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...