Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צלם צלם היונתן הזה 10

 

נזכרתי שהיינו באותו מקום לפני 6 שנים בדיוק ,

קבלו את הכתבה של שלומי יצחקי - הצלם המקצועי אז וגם היום ...

 

spacer.png

Morris- Motoring in a BIG way...economically

...Peugeot - Vous pourrez toujours compter sur votre voiture

..!"Si c'est une "203

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה לכולם על המחמאות והמילים החמות :-D

תמיד כיף לשמוע (או במקרה הזה לקרוא)!

 

 

דודי,

הסיבה העיקרית שאני לא לוקח איתי את שירלי (או חברים בכלל לצורך העניין), זה כי אני בעיקר מתרוצץ עם המצלמה, ואז לא נעים לי מהאנשים שאני מביא איתי :oops:.

 

אבל אולי אצליח לשכנע אותה לבוא איתי לאיזה מפגש מיוחד :wink:.

בברכה!

יונתן.

פורסם

וואו

נכנסתי לאתר של שלומי

יש שם גם תמונות של המפגש הנדון

הנה הלינק :

רכבת העמק | בכפר יהושוע

 

 

 

 

נזכרתי שהיינו באותו מקום לפני 6 שנים בדיוק ,

קבלו את הכתבה של שלומי יצחקי - הצלם המקצועי אז וגם היום ...

 

spacer.png

פורסם

רציתי להודות ליונתן ולכל החברים האחרים שהעלו תמונות (כמובן גם על הטבון).

וכמובן הצעת יעול, אולי הגיע הזמן שיונתן יחשוב לעבור לגור באיזור השרון :wink:

בסוף אני עוד יהיה מנודה מאיזור הצפון :lol:

DSC01132.JPG

DSC01139.JPG

DSC01143.JPG

DSC01130.JPG

DSC01131.JPG

DSC01133.JPG

DSC01134.JPG

DSC01144.JPG

פורסם

דודי,

הסיבה העיקרית שאני לא לוקח איתי את שירלי, זה כי אני בעיקר מתרוצץ עם המצלמה, :oops:.

 

אבל אולי אצליח לשכנע אותה לבוא איתי לאיזה מפגש מיוחד :wink:.

 

יונתן,

אל דאגה, אנחנו, צוות המפגש הצפוני (אמוץ, משה שטיין, דודי, ועוד), נדאג לשירלי בזמן שאתה עוסק באומנות הצילום. :oops:

תתכונן ביחד עם שירלי למפגש מיוחד בצפון של חובבי שימור הרכבים ובני משפחותיהם שהחל להתארגן.

שירלי ויונתן זה כבר משפחה :lol:

למפגש המיוחד בצפון יגיעו רכבי אספנות שעדיין לא צילמת בעבר.

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

נכנסתי לאתר של שלומי וכן אוסף מדהים של תמונות

אמא מה?

אין אף צילום של מכוניותי מקרה?

ההיה או חלמתי חלום (רע)

בבקשה בבקשה תגידו שאני טועה

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

תודה לכל החברים שהעלו תמונות,

תודה לכל המפרגנים.

 

לאחר סיום האירוע בתחנת הרכבת,

נזכר לפתע יוסי שיש לו חבר במושבה יוקנעם,

פיני שמו. "יש לו גינה מהממת ועתיקות..."

נו טוב, אז בכדי שיוסי לא ייסע לבד, הצטרפנו אליו כמה חברים...

 

הגענו אל גן העדן של פיני.

גינה יפהפיה, ענקית ומטופחת.

"חנות" למכירת דבש הבית, ומוצרי עץ אותם פיני מפסל,

כאשר השירות הוא עצמי, שמים כסף בקערית ולוקחים מה שרוצים.

אחרית הימים.

בדרך כלל אין איש בשטח והכניסה כאמור חופשית לכולם.

 

במחווה נדירה, לכבודנו, (למעשה לכבוד יוסי :)),

קם פיני ממנוחת הצהרים והגיע למתחם בו היינו.

ארח אותנו יפה מאד, הסביר על ה"צעצועים" שבחצר,

ואף ארגן לנו שתיה קרה וקפה.

 

להלן מעט תמונות מהביקור.

 

 

 

 

124482690356.JPG

 

 

 

275401782244.JPG

 

 

175739577505.JPG

 

 

945601684972.JPG

 

 

867235356941.JPG

 

 

327688586432.JPG

 

 

720167412888.JPG

 

 

947101388592.JPG

 

 

632330067921.JPG

 

 

791507854592.JPG

 

 

53550896700.JPG

 

 

489442633464.JPG

 

 

614119738340.JPG

 

 

 

 

 

956721753347.JPG

 

 

335464340634.JPG

 

 

506662127096.JPG

 

 

602264691609.JPG

 

 

802749057300.JPG

 

 

697192018385.JPG

 

 

412937833461.JPG

 

 

15830519609.JPG

 

 

961700953077.JPG

 

 

653643435798.JPG

 

 

150752204935.JPG

 

 

676007018890.JPG

 

 

540944172535.JPG

 

 

383477945812.JPG

 

 

692308235913.JPG

 

 

108932953793.JPG

 

זהו זה לרגע זה,

נשתמע בטוב בטיול הקרוב.

 

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
נכנסתי לאתר של שלומי וכן אוסף מדהים של תמונות

אמא מה?

אין אף צילום של מכוניותי מקרה?

ההיה או חלמתי חלום (רע)

בבקשה בבקשה תגידו שאני טועה

 

שום דבר לא מקרי

יש לך בעיה וזאת הבעיה שלך

פורסם
שום דבר לא מקרי

יש לך בעיה וזאת הבעיה שלך

אכן שום דבר לא מקרי

והבעיה שלי

אמא מה בעיה בעדיפות נמוכה מאד קטנה קטנה כזו כאילו כביכול בעיולה

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...