Jump to content

danigo

  • פרסום הודעות

    120
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות danigo

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. האם יש למישהו ניסיון או חוות דעת, מה ההבדל בין שני המוצרים: lavor Galaxy160 לבין karcher k4bc יש פער גדול במחיר (899 לעומת 1590 ש"ח), ובמספר האביזרים המצורפים למוצר הזול יותר(לרגע אני מתחיל לחשוד בפערי איכות). המטרה העיקרית - לצרכיי שטיפת הרכב.
  2. הדבר היה נותן בלימה אוטומטית של הרכב ע"י החיישנים במידה ויש חשש מהתנגשות עם הולכי רגל. Pre-Collision System with Pedestrian Detection Toyota Safety Sense’s Pre-Collision System* with Pedestrian Detection combines a millimetre-wave radar with a camera to detect other vehicles in the road ahead. When the possibility of collision is detected the driver is alerted with audio and visual warnings and brake assistance is activated. If the driver fails to brake in time the brakes automatically engage to prevent or mitigate a collision. In addition to vehicle detection, early detection of pedestria
  3. הדגם המדובר CHR, לא בכלל דובר על האופציה לביטול. ברכב יש TSS
  4. שלום, רכשתי רכב טיוטה מהחברה לפני מספר חודשים. לפני שבוע קיבלתי מכתב ובו מציינים כי בניגוד למה שפורסם אין ברכב שלי או אחר מהדגם מערכת מניעת התנגשות בהולכי רגל. ניקוד הבטיחות של הרכב ירד בציון מ-7 ל-6. במכתב שהתקבל ניתן טיפול ראשון חינם (מוגבל בסכום כמובן). לזכותם יאמר שהם יזמו את הפנייה. שאלתי היא - מה לדעתכם צריך להיות שווי המערכת (כלומר כמה נפגעתי)? ומה לדעתך צריך להיות פיצויי הולם לטעות בפרסום (הרכב שווק וניקנה בידיעה שיש לו את המערכת). תודה
  5. אשמח לשמוע את דעתכם עם מה אתם הייתם משתמשים על מנת לשמר ולתת מראה יפה לרכב. האם יש חנות באזור השרון שבה ניתן לרכוש את המוצרים? המלצות איכן ניתן לרכוש את המוצרים. תודה.
  6. להתנצל, לא ניראה לי שזו היתה הכוונה. הקונה והבודק או שאולי אמר אמת והוא בעל המקום היו שכנים בעבר. בחרתי לנתק מגע, אני לא סובל ומשתדל להמנע ממצבים כאלו. אני בוחר להתרחק ולא להכנס לעימות ישיר. לא רואה טעם או תועלת. בהתחלה איבדתי את קור רוחי, בראייה לאחור אני מבין שזה היה כניראה נסיון להתחיל ויכוח על המחיר. חשבתי שמוטב שהציבור\קהילה יהיו מודעים להתנהגות לפני שהם פונים לקבל שירות מהמקום אשר אני אישית בוחר להתרחק.
  7. מתברר שהם היו שכנים פעם. כל הכבוד לקומפיוזקאר נתניה על האמינות, האדיבות ואוביקטיביות בביצוע העבודה. לא יודע אם זו היתה סתם תחושת בטן או הגסות שגרמה לי לקום וללכת (הכל לטובה). מסתבר שכל יום לומדים משהו חדש
  8. האמת שבהתחלה חשבתי\הבנתי שיש הכרות בין השניים, מה שאחר כך התברר כלא נכון (להבנתי כמובן). הרכב כמובן לא נימכר, אני באותו רגע הרגשתי שזה נסיון של השניים לתאם על מנת לנסות להוריד את המחיר המבוקש. מומחה הרכב בשיחת טלפון הסביר שמוסך מורשה לא מבין שום דבר ולא נוסע על הרכב. בלי קשר לכל דבר, אני עדיין לא רואה לנכון שמקום יתנהג בצורה כזו, לא יכבד את המוכר או את רכושו ולא לדבר על צורת הדיבור שבשוק יודעים לדבר בצורה אדיבה יותר. לאור הסיפור רציתי לשמוע האם עוד אנשים עברו חוויה דומה (אולי זה חלק מהשירות של המקום על מנת לעזור לקונה שהוא הלקוח לנהל משא ומתן), וכמובן להמליץ לא להתקרב למקום.
  9. צודקים, הייתי יותר מידי עצבני מהחוויה הטובה. אני המוכר ולא הקונה. הרכב נבדק, נימצא בלאי סביר וליקוי קל אשר לקחתי אחריות והלכתי לתקן במוסך מורשה כאשר הרכב תמיד מטופל שם. היום חזרתי על מנת לבצע סיום בדיקה לאמת שהכל תקין. הגעתי למקום לבקשת הקונה לפגוש את נציגו שמבין ברכבים, כאשר הוא והמנהל ממתינים בחוץ בכניסה. הם ניכנסו לרכב על מנת לבצע נסיעת מבחן, נכנסתי לכיסא האחורי והתבקשתי לצאת (קצת בגסות אבל עוד "סביר") הוסבר לי שאני לא מורשה להיות נוכח בנסיעה. ביקשתי שמישהו יאמת את זהות "הבוחן" ושהוא שייך למכון הבדיקה. במהלך הזמן הזה הקונה התקשר ואף שמע את הצעקות וגם היה מופתע. כאשר יצאתי לשאול הא
  10. לא יודע האם רק אני חוותי את הדבר, אשמח לשמוע עוד חוויות מהמקום נסכם בקצרה שהביקור הקצר, מיד התחיל בצעקות שאני לא עושה טובה שאני שם ושאני מוזמן ללכת ושהסכמתי ואמרתי שאני נוסע, צעקו בהסבר "מנומק" לא להתקרב לרכב ולא לקנות עקב ההתנהגות כמובן שאני לא אחזור כמוכר או כקונה למקום רב תודות לאדם שהציג את עצמו כבעל המקום
  11. אומנם לא מתחרה בצלם הבית שאת תוצאות עבודתו אנו רואים כל פעם (ומודים לו על המאמץ). אבל רציתי להראות את הזוית שלי חוץ מהחום, לא היה משהו מיוחד ... פשוט היה נפלא, כמו כל שבוע. פוגשים אנשים טובים באמצע הדרך
  12. כרגע אני רואה שהפנס לא יושב במקום, ההסבר שקיבלתי כי הכנף חלופית ולכן אין התאמה מלאה (טיעון שאני לא מקבל). אני רוצה שיחליפו את כל הפלסטיק מתחת לכנף, אני לא מקבל את עניין הנדחוף כדי שלא יראו ונגיד שתיקנו.
  13. כרגע אני ממתין לחלק שהוזמן (כיסויי פלסטיק קטן), הוא ניקרע כתוצאה מהעבודה. ונכשל בשיטת המצליח כיוון שראיתי את זה ודרשתי כי יוחלף. עדיין מוקדם מידי לספר מי המוסך, אך ברגע שהסיפור יסתיים אני העדכן והעלה תמונות נוספות. יש לציין כי התיקון היה רחוק מזול (מתקרב ל-5 ספרות). כשהחזרתי את הרכב לתיקון השני דיברתי עם מנהל המוסך, הראתי לו את הרכב ושאלתי אותו האם התיקון לשביעות רצונו והאם הוא שיחרר את הרכב לאחר בדיקתו. הוא אמר שהרכב תקין ואם יש בעיה להראות אותה.
  14. עקב תאונה קלה הוכנס הרכב לתיקון במוסך הסדר. לאחר קבלת הרכב אני מגלה כי התיקון בוצע באופן חובבני כפי שניתן לראות בתמונה (ראויי לציין כי המוסך מורשה ולא מוסך מדרכה, בלי להעליב אף אחד). בית הגלגל (כיסוי הפלסטיק מתחת לכנף) מורכב בצורה לא מוצלחת. הרכב הוחזר ובוצע בו תיקון שני. את הפלסטיק בעזרת קטר חתכו ודחפו פנימה, כרגע אני רואה כי אומנם הפלסטיק לא בולט אך לא מורכב כראויי. לשאלתי, מה ניתן לעשות (המידע הועבר לסוכן ביטוח). האם לסמוך על הסוכן שידאג לי? האם יש דרך לגרום למוסך לבצע את התיקון כראויי (היו עוד שלל בעיות)? תודה
  15. בהפתעה הגיעה ווספה חדשה\יפיפיה (תשבוחות על הביצוע) לביקור, ובלי בושות ושאלות מיותרות עלה האדון המסתתר תחת הקסדה לסיבוב (לאחר הסבר\תדרוך קצר). כאשר הווספה שלו נותרה מיותמת ומבוישת מאחור מאמין ומקווה שתמונות נוספות יעלו בהמשך
×
×
  • תוכן חדש...