Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל על ההתראה הקצרה נראה נחמד מאד' אני מקדיש לכם את השיר הבא:

 

רכבת העמק



יונתן גפן

 

 

 

עליתי על רכבת העמק ואין לה תחנות



הקונדוקטור אומר שהיא רצה מהר ויש לה מיליון קרונות

הליצן שבי צוחק לי, הוא יודע שאני קרקס

רציתי לשאול אם בפנים הוא עצוב אבל ידעתי שהוא יכעס

 

הנשים עושות לי טוב, כן ואחר כך הן הולכות



משאירות אותי אומלל ובדרך כלל גם קרוע לחתיכות

אבא תעשה לי טובה, תגיד לה לעצור

הלילה משתרע עלי ועליה והקטר שיכור

 

עכשיו מגיע שר השיטפון מחזיק מפה ורובה



מדבר על עתיד המזרח התיכון בקול מאיים ומקווה

פתאום הוא מפליט ירושלים, כולם מאבדים משקל

גם אני עומד לו ומוחא לו כפיים כי גם אני בקהל

 

ליד בת אל ראיתי מתנחל בארץ ישראל השכנה



עולה לרגל ותוקע דגל על הקבר של רחב הזונה

אבא תעשה לי טובה,, תגיד לי שזאת רק הצגה

כי אם זה בחיים, זה לא נעים והילד שלך משוגע

 

כן, ביאליק היה בסדר, היו לו הרבה צרצרים



כתב על החדר שירים לפי מטר, רק נמאס לי למדוד שירים

רציתי לבוא ולהגיד לו: חיים נחמן אני הרוס

אבל השעון שלו עומד והבית שלו כבד והטלפון שלו תמיד תפוס

 

מולי עומד קטן עם זקן ואומר לי שהוא בישיבה



יש לו אור בעיניים ועגיל באוזניים ועל כל שאלה תשובה

אבא תעשה לי טובה, תגיד לי שזה רק חלום

למה לא סיפרת לי שרכבת העמק לא נוסעת לשומקום

 

שמעתי צלצול והרמתי, ראש הממשלה היה על הקו



והוא אמר לי: יוהנתן אני מודאג מהמצב

המדינה במשבר והכל מתפורר, תגיד לי על מי לסמוך

אמרתי לו: נשיא מצרים, אריק איינשטיין, שלום חנוך

ממולי יושבת בלונדינית, לפניה יושב חזה

שולפת מארנקה סיגריה ירוקה ואומרת: נעשן את זה

אבא תעשה לי טובה, תגיד לי מה פה קורה

הסיפור שלי ידוע והסוס שלי פצוע והאקדח שלי לא יורה

 

עליתי על רכבת העמק ואין לה תחנות



הקונדוקטר אומר שהיא רצה מהר ויש לה שלושים קרונות.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על שיתוף הפעולה בין המפגשים והחברים, במפגש חברותא, בערב חג השבועות (חג מתן תורה)

 

b3443823.gif

 

סרטון השיירות:- מפגש השרון בהובלת אבי נוף



המפגש הצפוני בהובלת דודי חורש

 

_ySkJiDjmmc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

טוב, אז אחרי יומיים עמוסים בפעילות, סוף סוף התפניתי להעלות כאן קצת תמונות מאתמול!

 

האמת שכמעט ופיספסתי את המפגש - ואלמלא דודי ושימרון שהזמינו אותי יום לפני, הייתי מפספס מפגש ייחודי ויפייפה, במיקום מדהים שהיה מתחת לאף שלי הרבה שנים ואפילו לא ידעתי על קיומו!

 

הגעתי למפגש סביבות 10 בבוקר, יחד עם הרכבים האחרונים מהצפון שנסעו בשיירה, ומייד הבנתי שהולך להיות מפגש ססגוני,

הרכבים החלו להסתדר תחילה בצורה מרווחת בתוך המתחם, אבל לאט לאט התחילו כולם להבין שיש כל כך הרבה מכוניות שכנראה כדאי להצטופף קצת יותר כדי שגם החברים מהשרון יוכלו להכנס פנימה.

 

וכמובן אבי נוף וחברי מפגש השרון לא איכזבו והגיעו בהמוניהם!

בנקודת השיא המקום היה מלא עד אפס מקום, וצבעוני בצורה יוצאת מן הכלל.

 

מה גם שהנוף הפסטורלי של החורש, השדות, וכמובן המבנים העתיקים של מוזיאון הרכבת - הוסיפו לאווירה משגעת ופוטנציאל לתמונות יפייפיות.

 

מה שהיה יפה שהמפגש היה מאורגן עם התחשבות במשפחות, ובמקום התקיימו פעילויות יצירה לילדים וגם מספרת סיפורים, וגם סיורים מאורגנים למתחם הרכבת החדשה (לצערי לא הספקתי לעשות את הסיור, אבל שמעתי שהוא היה מעולה!).

 

כל הכבוד על איחוד הכוחות וארגון של פעילות מיוחדת לכל המשפחה!

 

 

מכאן אתן לתמונות לדבר בעד עצמן:

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

IMG_1191.jpg

 

IMG_1184.jpg

IMG_1171.jpg

 

IMG_1172.jpg

 

IMG_1173.jpg

 

IMG_1174.jpg

 

 

כוכבת המפגש מבחינתי הייתה הכבאית היפייפיה ממושב עופר!

רמת השיפוץ שלה פשוט מדהימה וכל פרט נלקח בחשבון!

 

IMG_1336.jpg

 

IMG_1337.jpg

 

IMG_1175.jpg

IMG_1176.jpg

 

IMG_1178.jpg

 

IMG_1180.jpg

 

IMG_1181.jpg

 

IMG_1182.jpg

 

IMG_1183.jpg

 

IMG_1188.jpg

 

IMG_1193.jpg

 

 

מגיעים מהשרון:

 

IMG_1196.jpg

 

IMG_1197.jpg

 

IMG_1198.jpg

 

IMG_1201.jpg

 

IMG_1203.jpg

 

IMG_1206.jpg

 

IMG_1209.jpg

 

IMG_1210.jpg

 

IMG_1213.jpg

 

IMG_1215.jpg

 

IMG_1216.jpg

 

IMG_1217.jpg

 

IMG_1218.jpg

 

IMG_1219.jpg

 

IMG_1222.jpg

 

IMG_1224.jpg

 

IMG_1227.jpg

 

IMG_1228.jpg

 

IMG_1229.jpg

 

IMG_1231.jpg

 

IMG_1232.jpg

 

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

 

המשך עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ב':

 

 

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

IMG_1233.jpg

 

IMG_1234.jpg

 

IMG_1235.jpg

 

IMG_1236.jpg

 

 

ממתינים בסבלנות להיכנס למתחם:

 

IMG_1237.jpg

 

IMG_1238.jpg

 

IMG_1240.jpg

 

IMG_1241.jpg

 

IMG_1242.jpg

 

IMG_1243.jpg

 

 

וכמה תמונות מלמעלה להמחשת גודל האירוע:

 

IMG_1246.jpg

IMG_1248.jpg

 

IMG_1244.jpg

IMG_1245.jpg

 

IMG_1249.jpg

 

IMG_1250.jpg

 

IMG_1251.jpg

 

IMG_1252.jpg

 

IMG_1253.jpg

 

IMG_1254.jpg

 

IMG_1255.jpg

 

IMG_1265.jpg

 

IMG_1257.jpg

 

IMG_1258.jpg

 

IMG_1259.jpg

 

IMG_1260.jpg

 

IMG_1261.jpg

 

IMG_1262.jpg

 

IMG_1263.jpg

 

IMG_1264.jpg

 

IMG_1266.jpg

 

IMG_1267.jpg

 

IMG_1268.jpg

 

IMG_1269.jpg

 

IMG_1270.jpg

 

IMG_1271.jpg

 

IMG_1272.jpg

 

IMG_1273.jpg

 

IMG_1274.jpg

 

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

 

המשך עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ג':

 

 

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

IMG_1275.jpg

 

IMG_1278.jpg

 

IMG_1279.jpg

 

IMG_1280.jpg

 

IMG_1281.jpg

 

IMG_1282.jpg

 

IMG_1283.jpg

 

IMG_1284.jpg

 

IMG_1285.jpg

 

IMG_1286.jpg

 

IMG_1327.jpg

 

IMG_1287.jpg

 

IMG_1288.jpg

 

IMG_1289.jpg

 

IMG_1290.jpg

 

IMG_1291.jpg

 

IMG_1292.jpg

 

IMG_1293.jpg

 

IMG_1294.jpg

 

IMG_1295.jpg

 

IMG_1296.jpg

 

IMG_1297.jpg

 

IMG_1298.jpg

 

IMG_1299.jpg

 

IMG_1301.jpg

 

IMG_1302.jpg

 

IMG_1303.jpg

 

IMG_1304.jpg

 

IMG_1305.jpg

 

IMG_1306.jpg

 

IMG_1307.jpg

 

IMG_1309.jpg

 

IMG_1310.jpg

 

IMG_1311.jpg

 

IMG_1312.jpg

 

IMG_1313.jpg

 

IMG_1314.jpg

 

IMG_1315.jpg

 

IMG_1316.jpg

 

IMG_1318.jpg

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

 

המשך עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ד':

 

 

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

IMG_1320.jpg

 

IMG_1321.jpg

 

IMG_1322.jpg

 

IMG_1323.jpg

 

IMG_1324.jpg

 

IMG_1325.jpg

 

IMG_1326.jpg

 

IMG_1328.jpg

 

IMG_1329.jpg

 

IMG_1330.jpg

 

IMG_1332.jpg

 

IMG_1333.jpg

 

IMG_1355.jpg

 

IMG_1334.jpg

 

 

 

וכמובן קצת פעילות עם המשפחה והילדים:

 

IMG_1277.jpg

 

IMG_1338.jpg

 

IMG_1340.jpg

 

IMG_1341.jpg

 

IMG_1342.jpg

 

IMG_1344.jpg

 

IMG_1345.jpg

 

IMG_1349.jpg

 

IMG_1351.jpg

 

IMG_1353.jpg

 

IMG_1357.jpg

 

IMG_1358.jpg

 

IMG_1359.jpg

 

IMG_1360.jpg

 

IMG_1361.jpg

 

IMG_1362.jpg

 

IMG_1364.jpg

 

IMG_1365.jpg

 

וגם קצת תמונות מהמוזיאון:

IMG_1366.jpg

 

IMG_1367.jpg

 

IMG_1368.jpg

 

IMG_1369.jpg

 

IMG_1370.jpg

 

IMG_1371.jpg

 

IMG_1372.jpg

 

IMG_1373.jpg

 

 

המשך עוד רגע..

בברכה!

יונתן.

פורסם

וכמה תמונות אחרונות:

IMG_1374.jpg

 

IMG_1375.jpg

 

IMG_1377.jpg

 

IMG_1381.jpgIMG_1382.jpg

 

IMG_1384.jpg

 

**כרגיל - אבקש לא לעשות בתמונות שימוש שיווקי/עסקי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים**

 

 

 

 

זהו להפעם! שיהיה לכולם חג שבועות שמח, ושבוע מעולה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

מפגש שרון צפון מהנה באתר מורשת מיוחד , שהיווה נקודה בדרך שבין חיפה לדרעא שבירדן עד תחילת שנות ה-50,

האוירה היתה חמה ונהדרת , חזרה בזמן לתקופה נוסטלגית , תרתי משמע ,

שמחתי לפגוש חברים שלא ראיתי זמן רב ,

תודה לאבי נוף, לבני זהר, לאמוץ, לדודי ליניק ולכל מי שסייע להרים את המפגש , ארגון למופת .

תודה ליונתן על התמונות , חיכיתי וידעתי שלא תאכזב ...

ממתינים לתמונות של שלומי + .

נתראה בשמחה במפגשים הקרובים

משה שטיין

Morris- Motoring in a BIG way...economically

...Peugeot - Vous pourrez toujours compter sur votre voiture

..!"Si c'est une "203

פורסם

אירוע יפיפה וצבעוני מאוד,זו פעם ראשונה שאני והקפריס משתתפים בארוע מסוג זה.

בתקווה לעוד ארועים כאלו ובברכת שבוע טוב ונעים לכולם,

דודו והCHEVY.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

מייד הבנתי שהולך להיות מפגש ססגוני,

וכמובן אבי נוף וחברי מפגש השרון לא איכזבו והגיעו בהמוניהם!

בנקודת השיא המקום היה מלא עד אפס מקום, וצבעוני בצורה יוצאת מן הכלל.

 

מה גם שהנוף הפסטורלי של החורש, השדות, וכמובן המבנים העתיקים של מוזיאון הרכבת - הוסיפו לאווירה משגעת ופוטנציאל לתמונות יפייפיות.

 

מה שהיה יפה שהמפגש היה מאורגן עם התחשבות במשפחות, ובמקום התקיימו פעילויות יצירה לילדים וגם מספרת סיפורים, וגם סיורים מאורגנים למתחם הרכבת החדשה (לצערי לא הספקתי לעשות את הסיור, אבל שמעתי שהוא היה מעולה!).

 

כל הכבוד על איחוד הכוחות וארגון של פעילות מיוחדת לכל המשפחה!

 

 

יונתן, התמונות יפייפיות כהגדרתך וכהרגלך בקודש.



כשהתמונות עולות לאוויר, כולם צוהלים הידד,

להתראות במפגשים הבאים, במפגש הצפוני ו/או במפגש השרון ו/או במפגשים המשותפים.

עכשיו אתה כבר משפחה, תבוא עם בת זוגתך.

ResizeofDSC02693-3.jpg

 

מיסטר Canon ומיסטר Nikon



ResizeofDSC02706.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...