Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לסיכום, היה נפלא.

 

אילן

 

אכן אירוע מוצלח במיקום הולם - ושיתוף פעולה מוצלח של חברי מפגשים.

 

חבל שלא באת להציג את עצמך, הייתי שמח להכירך.

 

יש לנו צ'אנס נוסף מחר בכרמיאל, אם תגיע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
האם יש מעתה 1 מועדון רכב, " מועדון החמש" שלו יש 5 מפגשים (כרמיאל, "נשר", "נוקיה", "געש" ו"השפלה") ועוד 2 מפגשים, כמפורט :-

האחד מכונה - " חובבי שימור הרכבים - המפגש הצפוני "

השני מכונה - " המפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות בגעש "

יפה , התברכנו,

בהצלחה לכולם

בסופו של יום על אותה כמות חברים יהיו, מי יודע, כמה וכמה מפגשים (ממש כמו המפלגות בארץ).

 

היי משה,

 

 

יש עוד הרבה מפגשים:

מועדון הווספות,

מועדון IVC

מועדון מוסטאנג,

מועדון MG (בהקמה...)

מפגש רופין,

מפגש ירושלים,

מפגש ירושלים נוסף ברכבת,

מפגש יד מרדכי,

מפגש... מפגש... מפגש... וכן ירבו.

 

ובעצם מה זה משנה?

העיקר הוא שמישהו מקיים פעילות וחברים נהנים בה.

ממש לא מעניין את אף אחד הריב,

או ניסיונות השתלטות של מועדון/גוף/אופציה אחרת, על שליטה כזו או אחרת.

החברים הם הנהנים, והם מצביאים ברגלים (או ברכבים).

 

 

העיקר שהפעילות רק מתרחבת ומתרחבת ורק נהיית משובחת עם הזמן!

 

הגדרה מדוייקת!

 

 

שלום !

אין לי מושג מי המועדון המארגן - מועדון דרומי, צפוני, 5, 6 ואולי מועדון 7 (המון רכבים במפגש היו עם 7 ספרות)

אך מי שהיה שם היה נחמד עד מאוד ואדיב.

לראשונה פגשתי המון חובבי התחום, בינם את אבי נוף, אמוץ, דרור, גיא עם הדיאס והשניים החביבים על הטאבון. כולם נחמדים ולבביים ומה זה חשוב לאן הם משתייכים. מי שלא מגיע בגלל שהמפגש לא שייך ל"מפלגתו" כפירוש שלי לדבריך רק יכול להפסיד..

הארגון היה מהיר ומיידי למרות שמרבית הרכבים הגיעו באותו הזמן.

לא עשו סלקציה מיותרת, פתחו לי את השער גם אם הרכב שלי עדיין לא הגיע לשלב הצביעה (מה לעשות שיפוץ מאוד מורכב), וכולנו נהנינו עד מאוד.

 

היה כיף וחשק להגיע למפגשים נוספים בעתיד.

 

צילמתי מספר תמונות באמצעות הטלפון - לכן קבלו התנצלות על האיכות.

 

אילן

 

סט ראשון קצת איטלקיות

 

אילן,

 

כל הכבוד על ההגעה, ועל הספונטניות.

מצטער שבלהט העיסוק לא היה לי זמן מספיק להרחיב בהכרות.

(ואנחנו הרי חייבים עדיין לסגור איזה קצה שנותר פתוח... :-))

שמחתי לקבל את הטלפון הבוקר, ואתה מוזמן בכייף ליצור קשר ולהגיע למפגש השרון הבלתי תלוי (הפתוח לכולם),

וכמובן גם למפגש הצפוני.

 

תודה על העלאת התמונות!

 

 

 

 

סיכום ביניים:

 

המפגש היום היה מתוכנן לכמות של 30-35 רכבים,

בפועל השתתפו כשמונים רכבים, ומאות חברים.

 

חברי השרון יצאו מרעננה בשעה 9:15, כ-12 רכבים,

בדרך חברו אלינו חברים נוספים בנקודות שנקבעו מראש,

וסה"כ הרכבים שהגיעו מהשרון היה 26.

 

היה תענוג לראות את הכמות והמגוון של המכוניות שהגיעו לאתר,

את כל החברים הישנים שמזמן לא פגשנו,

ולפגוש חברים חדשים.

הזמן הקצר יחסית לא הספיק למלא את המצברים

ובהחלט נדרש לקיים מפגש משותף נוסף.

 

המקום עצמו היה מעניין, כלל כניסה ופעילויות חינמיות לילדים ולמבוגרים,

סיור של כשלשת רבעי השעה (מיועד למבוגרים),

מספרת סיפורים, קרונות יצירה ועוד.

 

 

לאמוץ,

לדודי,

לחבר שעל הטאבון,

לכל עשרות המשפחות שמילאו את המיתחם על תום,

להנהלת האתר.

 

תודה גדולה על שבת חמה תרתי משמע, ומהנה.

 

בברכה,

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

תודות לכל עשרות משפחות חובבי שימור הרכבים, שהגיעו היום לחגיגת המורשת באתר "רכבת העמק".



תודה לאבי נוף מוביל מפגש השרון, על חלקו בארגון המפגש המשותף, כן ירבו !!

תודה לכל החברים שעזרו במיזם בערב שבועות 2012.

 

תודה מיוחדת למנהלת אתר "רכבת העמק" - שמעון ורחלי.

 

ברכות ותודות למנכ"ל המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, מר עמרי שלמון,



על השתתפותו בחגיגת המורשת באתר "רכבת העמק".

 

טעימה ראשונה, מהאירוע: "שרון פוגש צפון" ערב שבועות 2012

 

להתראות,



דודי ואמוץ - המפגש הצפוני

 

vTCo2p4HUGo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

דודי , אמוץ וכל מי שארגן ,

ארוע כיפי מאוד , המון חברים שמזמן לא פגשתי ומאוד שמחתי .

אילן , שמחתי לפגוש ולשוחח :-) נתראה בהמשך ...

 

תודות להנהלת הארוע , תודה עבור הסיור המקסים , הסברים המפורטים ,

אפילו הטאבון היה טעים כל כך ..............

 

אני והמוריס נהננו להשתתף באווירה כזו :-)

 

חג שמח

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

היי אבי

כל הכבוד על ההשתתפות הניכבדה של מפגש השרון

המספר המדוייק על פי נתוני המוזיאון המארח 83 כלי רכב אספנות

אירוע מדהים מכל הבחינות.

וזו רק ההתחלה.

היכונו לאירועי הקיץ.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

תודה תודה תודה

למועצה לשימור אתרי מורשת

תודה לאנשי מוזיאון הרכבת

תודה לאמוץ ודודי על האירגון המופתי ועל הבורקסים

תודה לאבי נוף וחבורתו המופלאה ממפגש השרון

ותודה עצומה לכל משתתפי האירוע מכל המועדונים על מכוניותיהם המופלאות 83 במספר

בשביל אנשים כמוכם היה שווה המאמץ

 

 

אגב דמעות חונקות את גרוני בכותבי שורות אלו

 

 

 

חג שמח לכולם

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

תודה רבה על התמונות ועל השיתוף עימנו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
היי אבי

כל הכבוד על ההשתתפות הניכבדה של מפגש השרון

המספר המדוייק על פי נתוני המוזיאון המארח 83 כלי רכב אספנות

אירוע מדהים מכל הבחינות.

וזו רק ההתחלה.

היכונו לאירועי הקיץ.

 

לאמוץ,

לדודי,

לחבר שעל הטאבון,

לכל עשרות המשפחות שמילאו את המיתחם על תום,

להנהלת האתר.

 

תודה גדולה על שבת חמה תרתי משמע, ומהנה.

 

בברכה,

אבי נוף

 

אכן אירוע מוצלח במיקום הולם - ושיתוף פעולה מוצלח של חברי מפגשים.

 

דודי , אמוץ וכל מי שארגן ,

ארוע כיפי מאוד , המון חברים שמזמן לא פגשתי ומאוד שמחתי .

תודות להנהלת הארוע , תודה עבור הסיור המקסים , הסברים המפורטים ,

אפילו הטאבון היה טעים כל כך ..............

חג שמח

דרור .

 

תודה לאבי נוף, לבני זהר, לדוד נמרי, למשה שטיין, לאמוץ, לדודי ליניק פרל הממונה על הטבון ועוד הרבה חברים חדשים וותיקים מהמפגש הצפוני ומפגש השרון.

תודה לצוות הנהלת המפגש הצפוני.

 

היה מפגש בפסח במוזיאון הטרקטורים בעין שמר, ובערב שבועות במוזיאון "רכבת העמק". וואו, יש לנו מורשת ופעילות מכובדת במפגש הצפוני. שנמשיך בפעילות יחד ובמשותף עם מפגש השרון וחובבי שימור הרכבים.

 

קצת תמונות מה-אייפון החדש שלי :wink:.

 

ResizeofRe-exposureofDSC02701-2.jpg

 

ResizeofDSCF9854-2.jpg

 

ResizeofDSCF9853-2.jpg

 

ResizeofDSC02695-2.jpg

 

ResizeofDSC02691-2.jpg

 

ResizeofDSC02664-2.jpg

 

ResizeofDSC02689-2.jpg

 

ResizeofDSC02675-2.jpg

 

ResizeofDSC02683-2.jpg

 

ResizeofDSCF9861-2.jpg

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

:ok: כל הכבוד לאמוץ ,לדודי ולכל החברים שהשתתפו ואירגנו את הארוע הנהדר הזה,

לכל הצלמים שהעלו את התמונות לפורום ולהנהלת האתר על האירוח היפה.

תודה נוספת לדודי ואוריאן על הפיתות בטאבון, לאמוץ על העוגויות והיין (היה נחמד אם עוד חברים היו גם הם מביאים כיבוד קל :evil:),

המון תודה והמשיכו בדרכם.

8):lol:8):roll: יניק פרל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...