Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה סוגי גיר יש לאימפלה? זה די דחוף.

החלפתי גיר וזה שרף לי את המנוע. ולכן אני רוצה לבדוק עם יש סוגים של גיר למנוע. ובגלל זה היו בעיות.

דחוף למחר בבוקר. תודה לעוזרים.

פורסם

אולי זה יעזור לך:

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_4T60-E_transmission#4T65E-HD

 

Transmission

זה הגירים במודלים 00-05.

 

 

כמו שאתה רואה יש אחת עם HD בסוף, ברפרוף הבנתי שהיא מיועדת לרכבים עם מנוע גדול וחזק. (יותר מה3.8L הרגיל).

 

 

 

 

 

 

מזה שרף מנוע? (הרכב אמור רק לא לסחוב לא?)

פורסם
אחרי שהחלפתי גיר האוטו נסע אבל אחרי יום יומים המנוע שבק חיים

 

תדבר יותר בכלליות, ממה המנוע הלך וכו'.

 

לפי מה שאני חושב, מנוע שמעמיסים עליו יותר מידי, פשוט נכבה.

 

אולי שהתקינו את הגיר, לא החזירו את המנוע כמו שצריך (לא יודע מה קשור אבל שיהיה), ופספסו משהו, ובגלל זה המנוע הלך.

 

אולי צירוף מקרים.

 

 

המנועים האלה אמינים מאוד, אבל לפחות בשברולט שלי, המשאבת שמן לא הכי חזקה. (הלך גם לי מנוע מחוסר שימון בקוואליר)

פורסם

לא יודע,אף פעם לא נתקלתי בבעיות עם משאבת שמן בקאוואליר.

 

אולי פשוט השמן שהיבואן ממליץ עליו לא מתאים לטווח ארוך.

 

אני אישית תמיד השתמשתי לפי הוראות יצרן.

 

נשמע הזוי הקשר בין הגיר למנוע,הגיר היה אמור להתאים גם למחשב הרכב - משמע אם התאים לו אין סיבה שישרף מנוע.

אולי שחררו בטעות את הפילטר ונסעת בלי שמן?

לא יודע,נשמע טיפה הזוי.

פורסם

הקוואליר שלך לא עברה הרבה.

 

ושלך שונה לטובה משלי.

שלי זה המקור ממכסיקו, שלך זה סוג של שיפור תוצרת קנדה.

 

אין הרבה בעיות במשאבת שמן, אבל אצלי ספציפית היא הלכה.

פורסם
איזה סוגי גיר יש לאימפלה? זה די דחוף.

החלפתי גיר וזה שרף לי את המנוע. ולכן אני רוצה לבדוק עם יש סוגים של גיר למנוע. ובגלל זה היו בעיות.

דחוף למחר בבוקר. תודה לעוזרים.

 

תיבת ההילוכים היא מדגם 4T65Eשל חברת HYDRAMATIC

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור,

גיא משברולט

×
×
  • תוכן חדש...