Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , החלטתי שלא כדאי לי להשקיע בכ"כ הרבה כסף לאוטו ראשון

וכנראה שאלך על סיאט איביזה בין השנים 2010-2011

3 דלתות.

ארצה לדעת מה ההבדל בין רמות הגימור -רפרנס , סטייל וספורט לשנים אלו ?

תודה לעונים

פורסם

דגם 3 דלתות לא מגיע בגרסת רפרנס, אלא הוא נקרא SC וכולל אבזור רב יותר.

בגדול - הרפרנס מגיע בגרסת 5 דלתות והוא פשוט יותר מבחינת המראה. כך, יש הבדלי אבזור כדוגמת גג שמש, מגנזיום וכיו"ב.

על מנת לראות את מלוא ההבדלים, אתה יכול לבצע השוואת דגמים באתרי האינטרנט השונים (לא רוצה לפרסם אף אחד).

מבחינת המחיר שאתה רוצה להשקיע, עושה רושם שתוכל להתקדם לרפרנס 5 דלתות חדש שנמכר ב- 69,900 ש"ח ומהווה עסקה טובה מאוד.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

אני לא לחוץ על הרפרנס ויש לי את סביבות ה85000 +-

אני רוצה 3 דלתות .. אבל אני לא יודע מה כל חבילה מציעה זו השאלה שלי

מה סטייל מציעה

ומה ספורט מציעה

ומה הSC מציעה

פורסם

אני אעשה קצת סדר בבלגן :

 

באיביזות החדשות שיצאו מ - 2009 יש 3 סגנונות בודי - סטיישן הנקרא FLOW , דגם 5 דלתות בגימורי אבזור ומכניקה שונים ודגם

 

3 דלתות הנקרא SC שזה קיצור מ - SPORT COUPE.

 

היות ואתה מתעניין רק ב 3 דלתות הרי אתה מתעניין בדגם ה - SC.

 

דגם זה בא במספר דגמים לארץ :

 

1. יש דגם עם מנוע 85 כ"ס 1.4 ליטר שבא עם גיר ידני. הוא מגיע ברמת איבזור גבוהה המכונה ספורט. נפוץ מאוד.

 

2. יש דגם עם מנוע 105 כ"ס 1.6 ליטר שבא עם גיר ידני. הוא מגיע ברמת איבזור גבוהה המכונה ספורט. להבדיל מקודמו יש לו גם

 

בלמי דיסק אחוריים למול בלמי תוף מיושנים ב 1.4. די נפוץ.

 

3. יש דגם דומה ל - 2 עם גיר "אוטומט" שהוא בעצם DSG רובוטי כפול מצמדים. דגם זה הגיע בשלוש רמות גימור :

 

מהנמוך לגבוה - סטיילנס, סטיילנס פלוס, ספורט.

 

4. דגם עם מנוע טורבו TSI בנפח 1.2 בעל 105 כ"ס. בא ידני או אוטומטי ברמת גימור ספורט.

 

ההבדל בין רמות הגימור :

 

בספורט מול הסטיילנס יש : רדיו דיסק מקורי , שליטה על השמע מגלגל ההגה , חלון גג פנורמי, הגה מצופה עור, מושבי ספורט,

 

מגירות אחסון מתחת למושבים, צמיגים 215/45/16 למול 185/60/15, חלונות אחוריים מושחמים.

פורסם
עכשיו מבחינת ביצועים וכוח מה יותר עדיף ?

1.6 105 כ"ס

1.2 טורבו TSI 105 כ"ס

 

כמובן שעדיף לך את ה 1.2 טורבו TSI 105 כ"ס כי זה המנוע החדש והחסכוני וזה בדיוק אותו כוחות סוס

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם

בקשר לאיזה מנוע עדיף - TSI 1.2 או 1.6 זה נכון מה שציינו לפני של TSI יש עדיפות בזמינות הכח וחסכון אבל זו לא התמונה

 

המלאה.

 

למנוע ה 1.6 יש מספר יתרונות :

 

1. זהו מנוע פולקסווגן וותיק ומוכח שידוע כמאוד עמיד ומאריך ימים .ה TSI עדיין צעיר יחסית וצריך להוכיח את שרידותו לטווח ארוך.

 

2. זהו מנוע פשוט וזול לאחזקה . אין בו טורבו שהינו רכיב רגיש ועלול להפגם במצבים מסויימים והחלפתו יקרה מאוד.

 

3. המנוע אינו רגיש במיוחד לטיב הדלק והשמנים כמו ה - TSI.

 

למרבה הפלא זהו מנוע דווקא גמיש וסוחב היטב החל מסל"ד נמוך וגם יש לו רעש ספורטיבי.

 

לקניית רכב משומש , ואם מיועד לשנים לא מעטות הייתי מעדיפו חד משמעית על TSI.

×
×
  • תוכן חדש...