Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

איזה רכב מבין הרכבים שציניתי יותר מהנה לנהיגה (אחיזת כביש גבוהה, הגה מתקשר, שלדה טובה, מנוע וגיר ...) כלומר כמה שיותר קרוב להרגשה של נהיגה בקארטינג.

 

כול השלושה עולות בערך 150K ומדובר בגרסאות הידניות.

 

במוו סדרה 1 136 כ"ס\ 8.5 שניות \ 154K

 

פוקוס 180 כ"ס \7.9 שניות\ 152K

לאון 210 כ"ס \6.9 שניות\142K

 

 

תודה מראש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני יכול להגיד רק על הלאון שהיא רחוקה מאוד מתחושה של קארטינג - רוצה משהו שמתקרב ל"קארטינג"? = קליאו ספורט

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אם אתה רוצה חווית נהיגה כמו קארטינג - לך על מיני. אאל"ט, עם הורדת המחירים האחרונה היא נכנסת בתקציב שלך.

יתכן שהסדרה-1 תעניק לך חוויה לא רעה, אבל לא בדיוק מה שאתה מחפש.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
שלום רב,

 

איזה רכב מבין הרכבים שציניתי יותר מהנה לנהיגה (אחיזת כביש גבוהה, הגה מתקשר, שלדה טובה, מנוע וגיר ...) כלומר כמה שיותר קרוב להרגשה של נהיגה בקארטינג.

 

כול השלושה עולות בערך 150K ומדובר בגרסאות הידניות.

 

במוו סדרה 1 136 כ"ס\ 8.5 שניות \ 154K

 

פוקוס 180 כ"ס \7.9 שניות\ 152K

לאון 210 כ"ס \6.9 שניות\142K

 

 

תודה מראש

 

לא נראה לי שלאון FR עולה 142K.

המחיר מבצע הוא 148K לפני אגרת רישוי, צבע ומיגון.

 

אתה חייב לנהוג על הרכבים כי לכל אחד יתרונות אחרים.

הלאון הכי מהירה ומכוונת ספורט מהשלושה.

BMW = הנעה אחורית. נהגתי על הדור הקודם 120i וממש לא הייתי קונה אחת כזאת. הדור החדש מצוייד במנוע טורבו שכנראה יותר טוב ועם פוטנציאל שיפורים.

פוקוס=שלדה מצויינת אבל ממבחנים שקראתי הרכב רך יחסית ולא באמת גרסה ספורטיבית.

 

ממליץ לך בחום לבדוק את הקורסה OPC נשמע יותר כמו מה שאתה מחפש.

אם אתה מחפש נהיגה בקארטינג לך על 500 אבארט'.

פורסם

ההמלצה שלי היא לבצע נסיעת מבחן על הסדרה 1 (מהדגם שאתה חושב לקנות) ועל האקובוסט. את הלאון אני לא אוהב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
ההמלצה שלי היא לבצע נסיעת מבחן על הסדרה 1 (מהדגם שאתה חושב לקנות) ועל האקובוסט. את הלאון אני לא אוהב.

 

לפחות תפרט על שום מה ולמה. חוץ מהעובדה שסיאט זה של ערסים:wink:

פורסם

חבר שלי קנה לפני קצת יותר מחצי שנה את האקובוסט

 

הוא ממש מרוצה מהאוטו,

האוטו ממש ממש מאובזר

ניראה כמו כל פורד פוקוס אבל אז מגיעה ההפתעה של הכוח

 

צריכת דלק ממוצעת 1.13

Vw Polo GTI

פורסם

מחזק לגבי הקרטינג: 500 אבארט' תעלה קצת יותר אבל תתן לך את ההרגשה.

הלאון תהיה החזקה מכולן, הבימר אלגנטית אבל למרות הנתונים היבשים תהיה החלשה ביותר.

הפוקוס אנונימית אבל מציגה חבילה טובה מאוד.

השאלה מה אתה מחפש?

בתקציב הזה הכהסת גם הג'ולייטה הידנית בגירסת 120 כ"ס.

אני אישית מציע חל לבצכ נסיעות מבחן על כל הדגמים כדי לראות מה הכי עושה לך את זה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...