Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

קניתי רכב גולף דור 4 שנת 2002 רמת אבזור גנריישן, כרגע ברכב יש מ"ע מקורית (כלומר אין מ"ע כלל+רמקולים מתים).

התקציב שלי באזור 5 אלף תלוי בהמלצות שלכם. (רמת הידע שלי נמוכה בתחום הנל)

אני מעוניין ברדיו דיסק של חברת אלפיין שיהיה אפשרות ל USB ו AUX (אופצייה לבלוטוס תלוי מה אפרש מחירים)

מגבר (לא מבין בכלל )

סאב+ תיבה ( שיעשה עבודה טובה ולא יקח המון מקום)

רמקולים (4 רמקולים לדלתות , לא מעוניין לעשות חורים מאחור ל 6X9)

התקנה שתיהיה כרוך בתקציב אם אפשר.

מטרת המערכת שמיעת מוזיקה לא בעוצמה גבוה אבל שתיהיה איכותית.

התקציב גמיש 1000-2000 +-

תודה מראש!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התקציב התחלתי 5 אבל אם יגלוש אז לא יותר מ 1000-2000 שקל (העדיפות להסתפק ב5 אלף אבל תמיד יש דברים שמתוספים)

פורסם

יד שניה בא בחשבון או שאתה רוצה הכל חדש? יש כמה רדיו דיסקים בפורום מכירת אודיו שיכולים לבוא בחשבון, וגם מגברים. רמקולים היתי קונה חדשים. אישית ממליץ על HERTZ HSK 165, או על אותו דגם רק XL, תלוי אם התקציב. סאב יש כמה אפשרויות, לאיזה סוג מוזיקה?

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

אני מעדיף חדש,סוג המוזיקה כללית+ רדיו מדי פעם, עדיפות על איכות צליל מאשר עוצמה, אבל גם עוצה מאפיין חשוב.

פורסם

חשבתי על אופציה:

רדיו דיסק: ALPINE CDE-103BT אלף שלוש מאות ש"ח

קומפוננטים:MOREL DOTECH OVATION6 שמונה מאות ש"ח לזוג

סאב: לא מבין

מגבר: לא מבין

פורסם

לדעתי

hu:pioneer 8350SD

קומפננטים קדמיים מורל דוטק או טמפו

(המידות אצלך זה 6.5")

מגבר JBL GTO1004

סאב 12או 10 אינץ

חיווט טוב , התקנה

ואיטום בדלתות

 

בגדול אין לזה סוף. (לדעתי) זו אחלה מערכת עם תמורה טובה מאד למחירים , ואם אתה מחפש רכיבים יותר רציניים תגיע לאחד המפגשים ותתרשם לפני שתתחיל לשפוך כספים .

 

בהצלחה

SCANSPEAK

פורסם

במקום פיוניר היתי הולך על דגמים של אלפיין, ובמרום מגבר שך JBL בכל מיקרה היתי מחפש ביד שניה משהו באותו מחיר אבל הרבה יותר איכותי. וחוץ מזה התקציב שלו מאפשר לו רמה הרבה יותר טובה מרמקולים של מורל.

 

בחירה שלי:

HU אלפיין או קלריון ( בגלל הסאונד)

מגבר אך ורק יד שניה אחרת או שזה מאוד יעקר או שתקנה רמה נמוכה כמו JBL (זאת לא בושה לקנות מגבר יותר איכותי)

קומפוננט או HERTZ הי אנרג'י HSK 165 או RAINBOW SLC265

סאב זה יותר מסובך להמליץ, צריך להתאים אותו לסוג המוזיקה שלך.

וכמובן איתם דלתות.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
במקום פיוניר היתי הולך על דגמים של אלפיין, ובמרום מגבר שך JBL בכל מיקרה היתי מחפש ביד שניה משהו באותו מחיר אבל הרבה יותר איכותי. וחוץ מזה התקציב שלו מאפשר לו רמה הרבה יותר טובה מרמקולים של מורל.

 

בחירה שלי:

HU אלפיין או קלריון ( בגלל הסאונד)

מגבר אך ורק יד שניה אחרת או שזה מאוד יעקר או שתקנה רמה נמוכה כמו JBL (זאת לא בושה לקנות מגבר יותר איכותי)

קומפוננט או HERTZ הי אנרג'י HSK 165 או RAINBOW SLC265

סאב זה יותר מסובך להמליץ, צריך להתאים אותו לסוג המוזיקה שלך.

וכמובן איתם דלתות.

 

לגבי הקומפוננטים שאתה מציע, הם דיי יקרים לתקציב כי אני עדיין מעוניין להכנס ב5 אלף.

מגבר יד שניה אני מעדיף שלא, אני רוצה הכל חדש ( אולי חלק מהרכיבים יוזמנו מחול)

אין לי סוג מוזיקה ספיציפי שאני שומע, אני רק מחפש צליל נקי ואיכותי עד כמה שאפשר

פורסם

תבדוק לגבי סאונדסטרים רפרנס REF4.760, מגבר לא יעקר יחסית. בארץ מחיר בסביבות 1700 ש"ח. עדיף פעם אחד להשקיע ממה שאחרי זה לשנות ולהפסיד כסף במחירות ביד שניה. מצאתי כמה פורומים שכותבים דברים טובים עליו.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

יש לי עוד שאלה, לדלתות מאחורה צריך לשים את אותו הקומפוננט כמו מקדימה?

האם יש צורך ב 2 מגברים לחבר 4 רמקולים+סאב?

פורסם

אין צורך בקומפוננט מאחור או בכל רמקול אחר מאחור. מספיק רק קומפוננט מקדימה.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

רדיו דיסק: ALPINE CDE-103BT אלף שלוש מאות ש"ח

קומפוננטים:HERTZ hi-energy HSK-165 אלף שש מאות ש"ח

סאב: סאבוואפר דק+ תיבה 12" rockford P3L-S12 אלף ארבע מאות ש"ח

מגבר: אלף ש"ח למגבר

התקנה + קבלים: 700-1000 ש"ח

סה"כ: 6 אלף +-

מחכה להמלצות נוספות.

פורסם

קומםוננט אפשר אולי להסיג יותר זול, אני שלמתי בסביבות 1400 ש"ח

בקשר למגבר, אני שוב פעם מציאה לך לחפש מגבר טוב ביד שניה.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
קומםוננט אפשר אולי להסיג יותר זול, אני שלמתי בסביבות 1400 ש"ח

בקשר למגבר, אני שוב פעם מציאה לך לחפש מגבר טוב ביד שניה.

 

מה אתה אומר על המגבר הזה המליצו לי עליו לא יקר ועושה עבודה מעולה

4 ערוצים ROCKFORD דגם P4004


×
×
  • תוכן חדש...