Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני רוצה יום שישי הזה להגיע יש מפגש, הבעיה איך יסתדר בעבודה. עדיין בסימן שאלה.

אגב לגבי הרמקולים אני סגור שמעתי אותם ואהבתי את הצליל הבעיה שאני לא סגור על מגבר.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני צריך חוות דעת אחרונה לפני קניה

 

hu: אלפיין 123 אלף מאתיים

קומפוננט:היי אנרג'י (שמעתי אותם היום, רמקול מאוד איכותי) אלף שש מאות

מגבר: audison sr4 אלף שש מאות

סאב:RLP304 MB Quart( בתיבה אטומה קטנה) מקבל מחבר מתנה

חיווט+עבודה: אדיסון 8 גיג' אלף שלוש מאות

איטום: דיינמיט 5 דפים לדלתות שש מאות

 

סה"כ: 6300 ש"ח

 

אני חושב ללכת על מגבר jbl gto1004 מה אתם אומרים?

נראה לי האדיסון יהיה דיי חלש למרות שברכב של המתקין שלי עומד כמעט אותו סט ונשמע מצויין (רמקולים+מגבר)

מחכה לתגבות והמלצות, תודה.

פורסם
אני צריך חוות דעת אחרונה לפני קניה

 

hu: אלפיין 123 אלף מאתיים

קומפוננט:היי אנרג'י (שמעתי אותם היום, רמקול מאוד איכותי) אלף שש מאות

מגבר: audison sr4 אלף שש מאות

סאב:RLP304 MB Quart( בתיבה אטומה קטנה) מקבל מחבר מתנה

חיווט+עבודה: אדיסון 8 גיג' אלף שלוש מאות

איטום: דיינמיט 5 דפים לדלתות שש מאות

 

סה"כ: 6300 ש"ח

 

אני חושב ללכת על מגבר jbl gto1004 מה אתם אומרים?

נראה לי האדיסון יהיה דיי חלש למרות שברכב של המתקין שלי עומד כמעט אותו סט ונשמע מצויין (רמקולים+מגבר)

מחכה לתגבות והמלצות, תודה.

 

קודם כל, אני הייתי מחליף מ8ג ל4ג, למרות שרק מגבר אחד, אבל בכל זאת, מחר תרצה להוסיף מונו למשל ואז תצתרך להחליף כבלים, אני הייתי הולך על אודיסון....

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.


×
×
  • תוכן חדש...