Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית לא אוהב את סאונד שלהם, אבל לא שמעתי את כל הדגמים.בכל זאת רוקפורד פעם עשו מגברים טובים, יותר נכון מונו שלהם הייה מאוד טוב.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הצעה שלי בהתאם לדבריך:

 

פאנל : Clarion cz501.

קומפוננט : Hertz HSK165.

סאב : Hertz Es300\250 בתיבה אטומה קטנה.

מגבר : Sundown 100.4 .

 

+ איטום והתקנה איכותית.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
הצעה שלי בהתאם לדבריך:

 

פאנל : Clarion cz501.

קומפוננט : Hertz HSK165.

סאב : Hertz Es300\250 בתיבה אטומה קטנה.

מגבר : Sundown 100.4 .

 

+ איטום והתקנה איכותית.

 

+1

 

אמור להיות ממש טוב.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
הצעה שלי בהתאם לדבריך:

 

פאנל : Clarion cz501.

קומפוננט : Hertz HSK165.

סאב : Hertz Es300\250 בתיבה אטומה קטנה.

מגבר : Sundown 100.4 .

 

+ איטום והתקנה איכותית.

 

הסט שאתה מציע עולה באזור ה6K.

התקנה מקצועית+קבלים+אטימה 1K+.

שווה לחרוג מהתקציב שלי בשביל מערכת כזאת (בשביל מערכת ראשונה שאני מרכיב לעצמי)?

פורסם

יש לי שבועיים בערך לפני הקניה, אני אבדוק עוד מפרטים אבל זה שעצתם לי נראה מצויין.

שאלה לגבי איטום, האם שווה לעשות זאת לבד או אצל מתקין? כמה זמן זה לוקח פחות או יותר (איטום דלתות) וכמה עולה כל העסק של האטימה?

פורסם
הסט שאתה מציע עולה באזור ה6K.

התקנה מקצועית+קבלים+אטימה 1K+.

שווה לחרוג מהתקציב שלי בשביל מערכת כזאת (בשביל מערכת ראשונה שאני מרכיב לעצמי)?

 

התקנה מקצועית + אטימה תעלה יותר מ1K ,על קבל אתה יכול לוותר לדעתי.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אתמול התקנתי רדיו דיסק ישן מהרכב השני וכנראה טעיתי לגבי הרמקולים המקוריים של הרכב, הם נשמעים לא רע בכלל (חלק גם בעוצמות גבוהות) לרמקולים בני 10 שנים :-o

השאלה היא כזאת האם שווה לי להשקיע זמן וכמה גרושים לעביר אותם לדלתות האחריות? או שלוותר עליהם?

כמובן אחרי שאני יסיים אם המערכת שלי...

פורסם
אתמול התקנתי רדיו דיסק ישן מהרכב השני וכנראה טעיתי לגבי הרמקולים המקוריים של הרכב, הם נשמעים לא רע בכלל (חלק גם בעוצמות גבוהות) לרמקולים בני 10 שנים :-o

השאלה היא כזאת האם שווה לי להשקיע זמן וכמה גרושים לעביר אותם לדלתות האחריות? או שלוותר עליהם?

כמובן אחרי שאני יסיים אם המערכת שלי...

 

זה הנכון.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הצעת מחיר למערכת שקיבלתי, מה דעתכם?

HU: אלפיין דגם 117

קומפוננט: מורל דוקט אוביישן

מגבר: Digital Designs c5b 4x100 rms

איטום: איטום דלתות של סקנד סקין פרו

חווט: חווט מקצועי RCA 4 גיג LSD10DT-3 lightning audio

התקנה: עבודה+ פלטת עץ מאחורה למגבר

 

המחיר לכל זה 6500 ש"ח.

סאב אני מקבל מחבר, הבנתי שהוא דיי איכותי (עלה לו 1500 לפני שנתיים)

מה את אומרים על הסט הזה? יש צורך בשינוי?

פורסם

אני חושב שלפני שתקנה אולי כדאי שתבוא לפחות פעם אחת למפגש בשביל להבין קצת יותר

ככה תוכל לשמוע מערכות ותוכל להחליט איזה מוצרים אתה אוהב.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879


×
×
  • תוכן חדש...