Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אמא החליטה שהיא מעוניינת ברכב חדש אם תקציב של עד 70K, אם צריכת דלק כמה שיותר נמוכה בטיחות גבוהה ושהרכב יהיה אמין, לא מחייב יד 1, :idea: .

ישר שאמא פנתה עליי חשבתי על האיביזה החדשה שנכנסת לתקציב מצוין. כמו כן שמתי לב לפולו החדשה שגם היא במצע, השאלה היא האם שווה למתוח את התקציב בעוד 10K בשביל הפולו ?

מה ההבדל ביניהם מבחינת אבזור ואיכות חומרים ?

כמובן שכל הצעה תתקבל, כמו כן גם אני מתכוון לנהוג על הרכב ככה שלמראה "צעיר" יהיה יתרון, לגבי ידני\אוט' זה לא כזה משנה.

כמובן שאם יש רכבים אחרים אפילו יד2 , בתקציב נמוך יותר מתקבלים, (אם אפשר לחסוך כמה שקלים מצויין, אפילו אם זה אומר שלא נקבל רכב חדש מהחברה ).

לגבי צורת הרכב עדיף מיני, ולא סופר מיני כמו ה107.

בתודה אבי.:lol:

פורסם
אז ככה אמא החליטה שהיא מעוניינת ברכב חדש אם תקציב של עד 70K, אם צריכת דלק כמה שיותר נמוכה בטיחות גבוהה ושהרכב יהיה אמין, לא מחייב יד 1, :idea: .

ישר שאמא פנתה עליי חשבתי על האיביזה החדשה שנכנסת לתקציב מצוין. כמו כן שמתי לב לפולו החדשה שגם היא במצע, השאלה היא האם שווה למתוח את התקציב בעוד 10K בשביל הפולו ?

מה ההבדל ביניהם מבחינת אבזור ואיכות חומרים ?

כמובן שכל הצעה תתקבל, כמו כן גם אני מתכוון לנהוג על הרכב ככה שלמראה "צעיר" יהיה יתרון, לגבי ידני\אוט' זה לא כזה משנה.

כמובן שאם יש רכבים אחרים אפילו יד2 , בתקציב נמוך יותר מתקבלים, (אם אפשר לחסוך כמה שקלים מצויין, אפילו אם זה אומר שלא נקבל רכב חדש מהחברה ).

לגבי צורת הרכב עדיף מיני, ולא סופר מיני כמו ה107.

בתודה אבי.:lol:

 

הפולו יותר איכותית מהאיביזה וזה ברור לעין. מבחינת אבזור הן שוות כמעט. כמדומני בפולו אתה מקבל "דוושות ספורט" ובאיביזה אתה מקבל בקרת שיוט.

האם זה שווה תוספת 10K? תחליט בעצמך. האיביזה מתומחרת במחיר אטרקטיבי מאד וגם המבצע של הפולו מעניין אבל לדעתי לא שווה את ההפרש.

שתיהן ידניות. האוטומטיות עולות הרבה יותר.

 

לדעתי העסקות הטובות ביותר כרגע הן על האיביזה, הפאביה(70K) והפיאסטה(75K)

פורסם

לדעתי בהחלט כדאי לבדוק את פיאסטה,רמת בטיחות מאוד גבוהה,5 דלתות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דרך אגב אתה מתבלבל פולו,איביזה הם סופר מיני וה-107 היא מיני.

מעבר לזה אני הייתי הולך על האיביזה.

פורסם

תודה רבה על התגובות לכל חברי הפורום, בסוף הוחלט לבדוק גם את האיביזה וגם את הפולו, נעדכן בהמשך מה נקנה :)

×
×
  • תוכן חדש...