Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

היום החלפתי צמיג אחורי וכשבאתי להכניס את החדש אחד מהברגים לא נכנס

כשהסתכלתי טוב ראיתי שההברגה עצמה שיוצאת מתוך התוף נידמה לי שכך קוראים לזה נשחקה

מדובר על הגלגל האחורי

ניסתי לשייף ועוד כמה דברים ושום דבר לא עוזר,אחד מהברגים לא נכנס וכרגע אני עם 3

אחד מהניסיונות היה לשים את הבורג על ההברגה ולנסות להכניס אותו עם פטיש,אגב מדובר על מגנזיום עם סוגרים של השישיות

בכל אופן נתתי כמה מכות עם פטיש וההברגה עצמה נכנסה פנימה

ראיתי ביטיוב שצריך פשוט לפתוח את התוף ולהחזיר את הבורג חזרה במכות פטיש או לחילופין לקנות בורג חדש

האם בזה באמת מסתכם כל הסיפור או שאני מפספס משהו?

תודה.

פורסם

כמו שאמר קודמי, אי אפשר להבין ממך אם זה בורג שסוגר את הגלגל או אום.

אם יש בורג שיוצא דרך התוף, זה ניקרה גוז'ון, אם ההברגה שלו הלכה, אתה צריך להחליפו.

אם מה שתופס את הגלגל זה בורג ולא אום, וההברגה (הנקבה) ברכב הלכה, אתה צריך לראות אם ניתן להציל את ההברגה ברכב, אם לא, אתה בבעיה, אתה צריך להחליף את הנבה האחורית צירייה אחורית אם זה סרן חי. וכמובן גם את הבורג.

×
×
  • תוכן חדש...