Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח משומשת: פג'ו 206, מודל 2004, 1.4, ידנית


MiKa_P
שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגיל, אני מסיר את הכובע בפני הסקירות שלך, כן ירבו.

 

...

ידית הפלסטיק במוט ההילוכים פיתחה סדק עצבני שגרם ללוחית הכסופה שבראשה, עליה מוטבעים ההילוכים- להתפרק ממקומה ופשוט "לקפוץ" החוצה. נסיון הדבקה החזיק בערך חודש, ולבסוף הידית הוחלפה לחדשה מקורית שעלתה 160 ש"ח.

(חשבתי להזמין חיקוי סיני מאיביי, אבל הן נראות כ"כ מכוערות שההפרש במחיר לא מצדיק את זה).

...

נסי בכל זאת באיביי בפעם הבאה- הנה מדגם מייצג, לא רע בכלל (לא כזה "סיני").

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 219
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אה, נחמד, איביי צרפת... איך לא חשבתי על זה? :) רק אלה עם הראש הכסוף רלוונטיים (או זה עם הורוד, אם הייתי גדלה בצפון ת"א...), אבל גם כאן הם לא דומים למקורי (יש כיווניות אחרת לחריצים שבראש) וההערה שהם מתאימים רק לשרוולי פלסטיק גרמה לי קצת לחששות. זו הערה שראיתי גם באיביי הבינלאומי, ובשביל לדעת איך זה אצלי הייתי צריכה לפרק את הידית קודם, עם סיכוי סביר שלא יהיה לי מה להרכיב בחזרה אח"כ... (סיכוי שהגשים את עצמו במוסך כשהראש נשבר לשניים כשניסו לפרק אותו). מקווה שלא יהיה רלוונטי יותר עבורי, אבל אם אצטרך לחפש חלקים בצרפתית אדע למי לפנות :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום שאלה לכל פעלי הפג'ו 1.4 ידנית ובעיקר לכאלה שהיו להם כמה רכבים אחרים.

 

 

ההתבלטות שלי היא בין הפג'ו ללאנטיס או סיוויק אוטומתיות לצערי.

 

 

האם באמת הרכב הזה דורש כלכך הרבה טיפול? אין לי בעיה לפנק אותו ולסוע לאן שצריך ולטפל במה שצריך,אני מדבר כלכלית,האם הוא יקר לאחזקה מהמשפחתומתיות היפניות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה היא חד משמעית לא. כמובן שהכל תלוי איך טיפלו ברכב... אם תמצא רכב עם קילומטרז סביר מטופלת טוב אצל מוסך טוב אז הרכב יחזיק הרבה זמן.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור,מאוד מעניין לקרוא.

סך הכול לא משהו קריטי אני רואה במהלך השנה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, נחמד, איביי צרפת... איך לא חשבתי על זה? :) רק אלה עם הראש הכסוף רלוונטיים (או זה עם הורוד, אם הייתי גדלה בצפון ת"א...), אבל גם כאן הם לא דומים למקורי (יש כיווניות אחרת לחריצים שבראש) וההערה שהם מתאימים רק לשרוולי פלסטיק גרמה לי קצת לחששות. זו הערה שראיתי גם באיביי הבינלאומי, ובשביל לדעת איך זה אצלי הייתי צריכה לפרק את הידית קודם, עם סיכוי סביר שלא יהיה לי מה להרכיב בחזרה אח"כ... (סיכוי שהגשים את עצמו במוסך כשהראש נשבר לשניים כשניסו לפרק אותו). מקווה שלא יהיה רלוונטי יותר עבורי, אבל אם אצטרך לחפש חלקים בצרפתית אדע למי לפנות :)

במחירים האלו, הייתי מזמין no matter what... ראיתי שבחלקם המשלוח לישראל הוא סה"כ 3 יורו.

 

וברור- אני מחפש חלקים לרכב באיביי לפי ארץ המקור- תמיד יהיו לך יותר אופציות ככה. רוב מכריע של המוכרים גם יודעים אנגלית, אם צריך לתקשר איתם.

 

:mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום שאלה לכל פעלי הפג'ו 1.4 ידנית ובעיקר לכאלה שהיו להם כמה רכבים אחרים.

 

 

ההתבלטות שלי היא בין הפג'ו ללאנטיס או סיוויק אוטומתיות לצערי.

 

 

האם באמת הרכב הזה דורש כלכך הרבה טיפול? אין לי בעיה לפנק אותו ולסוע לאן שצריך ולטפל במה שצריך,אני מדבר כלכלית,האם הוא יקר לאחזקה מהמשפחתומתיות היפניות?

 

בתור אחת שמתחזקת גם לאנטיס (רכב שני במשפחה, אני נוהגת בו פעם ב... ולוקחת למוסך וטסטים) אני לא בטוחה שאני מבינה את ההשוואה. הלאנטיס היא משפחתית יפנית כבדה ומזדקנת. היא לא נעימה לנהיגה, היא גדולה מדי לאדם יחיד (קשה לחנייה בעיר, קוטר סיבוב מעפן), נפח תא המטען שלה לא מרשים, ופתח ההעמסה גבוה וצר כמיטב מסורת מאזדה, המזגן שלה חלש, היא לא חסכונית בדלק והיא ממש לא זריזה, גם לא במנוע של 1.8, והביטוח שלה לא מהזולים. מה היא כן? רכב שלוקח מנקודה א' לב' במינימום התעסקות, יחסית פשוטה לאחזקה, רכב שהחלפים שלו מצויים בשפע, פנים רכב מהודק ושמור גם 14 שנה אחרי שיצא מהמפעל.

אמינות? בגיל הזה הכל יחסי. בשנה הראשונה לאחזקתה נדרשו החלפת בולמים אחוריים כולל כריות, טיימינג, רצועת מזגן, מוט מייצב שמאלי אחד וגומיית צירייה. השאר שוטף. לא נורא, סביר לרכב בגיל הזה, אבל (ואבל גדול!) הרכב נקנה לאחר שכבר עבר שיפוץ גיר והחלפת רדיאטור ביד הקודמת- שתי מחלות ידועות ולא זולות במודל הזה של הלאנטיס.

בנוסף, בשני הטסטים האחרונים היה צריך להתעכב ולהיאבק בעמדת זיהום האוויר, כי הממיר כבר מתקשה לעשות את שלו (ולמען ההגינות- רק על זה היא נכשלת. אבל ה206- גם על זה לא...).

ולמען הפרוטוקול: הרכב נקנה מיד ראשונה- אדם מבוגר פדנט ששמר כל מסמך שקשור לרכב בקלסר מסודר וטיפל תמיד במוסכי יבואן- לפני שנה וחצי, עם 130 אלף ק"מ ועכשיו מונה 145 אלף ק"מ, ככה שעל הנייר זו בונבוניירה.

אם אתה לא זקוק לרכב משפחתי, אז מה לך וליפנומטיות האלה? מה גם שבאותו מחיר של לנטיס שנת 2000 אתה קונה 206 שנת 2004... בסיוויק נדמה לי שההפרש אפילו יותר גדול.

 

עכשיו אתה שואל, על הפג'ו, "האם באמת הרכב הזה דורש כל כך הרבה טיפול?"

אז א': מי אמר שהוא דורש כ"כ הרבה טיפול? אני מטפלת בלאנטיס בדיוק באותה תדירות שאני מטפלת ב206. אתה יכול בהחלט להיות פחות פדאנט ממני, לתחזק תחזוקת שבר מינימלית, והפג'ו כנראה תתחיל למרר לך את החיים קצת לפני שהלאנטיס תרים לך ידיים. השאלה היא למה שתרצה לעשות את זה.

חלפים למאזדה יכולים להיות זולים יותר מהמקבילים הצרפתיים שלהם, אבל את ההפרש אתה משלם בדלק, ביטוח ואגרת רישוי, שלא לדבר על הוצאות בלתי צפויות (כמו הבולמים הארורים שפשוט התחילו לדפוק ודרשו אובדן 2 ימי עבודה, כמה החלפות של רכיבים ש"אולי גורמים לבעיה" ב-2 מוסכים שונים עד שנפתרה הבעיה) שבשנייה מוחקים לך את כל הכאילו-חיסכון שנתי שלך.

וב': האם אתה באמת מאמין שלאנטיס או סיוויק בנות מצווה ייתנו לך שנים של שקט מטיפול לטיפול רק מתוקף היותן "יפניות"? מנסיוני- טעות בידך, וזה נכון לכל רכב משומש מזדקן שתקנה אי פעם.

 

אלא אם יש סיבה ריאלית להעדיף רכב משפחתי אוטומט, על כל המשתמע מכך, אין לך מה לחפש שם, לדעתי.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור,מאוד מעניין לקרוא.

סך הכול לא משהו קריטי אני רואה במהלך השנה.

 

אכן, שנה של שקט... אחרי השנה הראשונה שכללה יישור קו מאסיבי די ציפיתי לזה, ואני שמחה שלא התבדיתי :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אני פשוט בשוק!! זה פשוט מגניב אותי!! שאת כל זה כתבה בחורה!! חח בדרך כלל זה לא התחום שלכן, אבל יפה לך.. אהבתי את הקטע עם החריטת דראמים וכל זה.. יש מצב את גם עושה עושה טיפול 10K מתחת לבית על המדרכה??... חח בסך הכל, כל הכבוד!! ועוד דבר קטן, יפה לך שפירקת את הפאנל בשביל נורה!! למרות שזה לקח הרבה זמן! קיצר מה שיש לי להגיד זה "וואו" אנלא רגיל לזה שככה בחורה יודעת ומבינה ברכבים, וכל הכבוד בהצלחה בהמשך.. :p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחת שמתחזקת גם לאנטיס...

אלא אם יש סיבה ריאלית להעדיף רכב משפחתי אוטומט, על כל המשתמע מכך, אין לך מה לחפש שם, לדעתי.

מיקה, אני מסכים עם כל מה שכתבת בהסתייגות קלה;

 

הפיג'ו (לפחות שלך) גם הוא כבר לא צעיר- עוד מעט 10 שנים על הכביש, כך שמחלות זיקנה זה עניין של זמן גם אצלו, אבל (וזה אבל גדול)-

 

עם ה-206 אתה גם נהנה! מדובר למעשה בפיג'ו המהנה האחרונה, עם שילדה מצוינת והגה מתקשר, בנוסח שפעם פיג'ו ייצרו. אין שום לאנטיס שיכול להשתוות לזה, ופה הפלוס הגדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוחאי, נדמה לי שדוקא אמרנו את אותו הדבר, או שלפחות ניסיתי... :)

ה206 שלי כבר בת 10, ברור שהיא מזדקנת. אבל כן, התכוונתי בהחלט להגיד שהיא מעניקה גם אחזקה נמוכה וגם הנאה מנהיגה. תמצתת את זה יפה בשבילי.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אני פשוט בשוק!! זה פשוט מגניב אותי!! שאת כל זה כתבה בחורה!! חח בדרך כלל זה לא התחום שלכן, אבל יפה לך.. אהבתי את הקטע עם החריטת דראמים וכל זה.. יש מצב את גם עושה עושה טיפול 10K מתחת לבית על המדרכה??... חח בסך הכל, כל הכבוד!! ועוד דבר קטן, יפה לך שפירקת את הפאנל בשביל נורה!! למרות שזה לקח הרבה זמן! קיצר מה שיש לי להגיד זה "וואו" אנלא רגיל לזה שככה בחורה יודעת ומבינה ברכבים, וכל הכבוד בהצלחה בהמשך.. :p

 

אריאל, אני תמיד שמחה להפתיע, אבל האמת היא שהלוואי שהייתי מבינה חצי ממה שהייתי רוצה באמת להבין... את הידע שלי צברתי בעיקר מתקלות :) אבל שואפת תמיד לדעת עוד, גם כי אני אדם סקרן מטבעי, וגם כי קשה לי המחשבה שלא אבין כלום במשהו שמשרת אותי על בסיס יומיומי (בין אם זה רכב, טלויזיה, סלולרי וכו'). לפחות את הדברים הבסיסיים אני חייבת להבין ולדעת.

עדיין מקווה להבין יותר לעומק עם הזמן.

 

למען הסר ספק, חוץ מלהחליף נורות ולבדוק שמן-מים אני לא עושה טיפולים בעצמי, בטח לא חריטת דראמים וכאלה :) מניחה שאם הייתי רוצה אז לא היתה לי בעיה לעשות טיפול 10K על המדרכה (עשיתי את זה כמה פעמים ב205 אבל בחנייה סגורה, כי ברחוב, כשרואים בחורה עם מכסה מנוע מורם, מציקים נורא בשאלות והצעת עזרה ומבטים. אמנם הכוונה טובה, אבל זה מפריע), אבל בד"כ מעדיפה לקחת למוסך שיבדוק עוד דברים שאין לי ידע וכלים לבדוק. כשאתה עובד עם מוסך שאתה סומך עליו שלא מחפש תקלות מתחת לרצפה רק כדי שתפתח את הארנק- אפשר לעשות את זה בראש שקט.

 

תודה על הברכות והאיחולים :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בוקר טוב,

 

טוב, אז קראתי את הסקירה והכתיבה ולדעתי את חייבת לכתוב באיזה עיתון או משהו- ואני לא מגזים.

כי יש לך כתיבה מגניבה לגמרי, קלילה ופשוטה.

אשכרה פרטת את כל קורות חייו של הרכב.

 

נ.ב

ואני לא מדבר על עניין אישה או גבר כי שוב, לדעתי, גם בקנה מידה של גבר את לא רואה הרבה פלצנים (לא מישהו ספציפי)

 

אחלה יום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון פתע, או: למה אף בדיקה לפני קנייה לא תכסה אתכם ב100% מהפתעות

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בשבוע שעבר נכנסתי לאוטו באחד הבקרים, התנעתי, התחלתי לנסוע, וגיליתי שנגריה פתחה לי סניף בתוך הגיר (כזכור- ידני). הגיר התחיל להשמיע רעשי גרגורים לא מאוד מרוצים, שנשמעו בזמן שהוא משולב להילוך וכשאני מורידה את הרגל מהגז. לא היו שום סימנים לתקלה בשום מקום אחר חוץ מהרעש הזה, הכל התנהג כרגיל.

למחרת קפצתי למוסך הבית שלי, "שאפט", לאבחון. הדיאגנוזה: גיר שהתחיל לגרוס את עצמו ובדרך לשבוק חיים אי שם בעתיד הקרוב/רחוק. אפשר למשוך את זה עוד פרק זמן לא ידוע, אבל בסוף בכל מקרה נצטרך להחליף גיר.

אני, שידועה כדחיינית בהרבה דברים עד שזה מגיע לאוטו שלי, החלטתי לא לחכות, והחלפת הגיר נקבעה ליום ראשון בבוקר (אתמול).

 

במהלך הפירוק וההחלפה התגלו הממצאים הבאים:

 

1. הקלאץ' שהיה באוטו הוא לא המקורי אלא חלופי סיני פארש במיוחד. מי שעוקב אחרי העדכונים שלי אולי זוכר שהקלאץ' הזה אובחן כבלוי כבר כשקניתי את הרכב, ולמעשה חיכיתי שישבוק חיים (אם כי לתומי הנחתי שמדובר עדיין בקלאץ' המקורי).

 

2. כשנפתח פקק הריקון של שמן הגיר, התגלו בתוכו ממש חתיכות שבורות שעפו מהגיר. מכיוון שאני מאוד קשובה לרכב ומזהה מייד רעשים לא סטנדרטיים, אני יכולה להגיד בביטחון מלא שהרעש של הגריסה הופיע ממש "פתאום"- לפחות בווליום כזה שמאפשר שמיעה שלו- מה שאומר שהגיר הגיע לדרגת התפוררות קשה מהר מאוד יחסית.

 

3. (וזה החלק הטוב: ) הגיר באוטו הוא לא הגיר המקורי, ולמעשה בכלל לא גיר של 206, אלא גיר מיושן מסביבות 98-99 שהגיע מפירוק, כנראה של משהו כמו סיטרואן סקסו או דומה לו.

 

כאן כבר ממש נדהמתי.

האוטו הזה נקנה עם פחות מ90 אלף ק"מ עליו, מאדם שקנה אותו עם 80 וקצת אלף ק"מ, נסע בו חצי שנה ולא טיפל בו אפילו פעם אחת במוסך. זה אומר שהבעלים הראשון הצליח, בפחות מ80 אלף ק"מ, לגמור לאוטו גיר וקלאץ' (וכנראה להמשיך ולגמור אותם עוד לא מעט גם אחרי שהוחלפו).

מישהו שממש לא יודע לנהוג על רכב ידני טחן לבונבון הזה את הצורה במשך שנים.

 

האוטו עכשיו עם גיר חדש של 206 (לא חדש לגמרי, מפירוק), וקלאץ' חדש ואיכותי ורך להפליא שמעביר הילוכים כמו חמאה.

ההבדל הכי משמעותי בהרגשה הוא כנראה בגלל הקלאץ', שהפך את הבחישה בהילוכים לכל כך נעימה, ואת המעבר בין ההילוכים לכ"כ חלקה, שמרגיש לי כאילו שהאוטו מרחף לו על הכביש. אני ממש מתביישת שבשנתיים האחרונות נסעתי כמו הודית בריקשה ובכלל לא ידעתי מה אני מפסידה כל הזמן הזה.

ולגבי הגיר- הוא נותן רצועת כוח הרבה יותר רציפה מהגיר הקודם. הקודם נתן 2 הילוכים ראשונים קצרים, הילוך שלישי ארוך כאורך הגלות, "בור" ברביעי, וחמישי. הגיר הזה, לשם שינוי של 206 באמת, נותן הילוכים הרבה יותר הרמוניים, ובלי בורות ביניהם. יש הרגשה של יותר כח זמין בכל הילוך, והוא מתייצב על 2800 סל"ד ב100 קמ"ש (בניגוד ל3000 סל"ד עליהם דיווחתי עם הגיר הקודם). עדיין אין לי נתונים לגבי ההשפעה על צריכת דלק. מילאתי מיכל מלא ביציאה מהמוסך, ואני אגמור לפחות 2-3 מיכלים לפני שאגיע למסקנות לגבי צריכה ממוצעת. אחזור לדווח.

 

 

 

הנזק? קרוב ל3200 ש"ח כולל מע"מ.

 

המסקנה? הרכב הזה נקנה לא בדיוק "לפי הספר", והסתמכתי גם על אינטואיציה וגם קצת על מזל. הוא עבר בדיקה לפני קנייה ויצא לא רע (הקלאץ' יצא עם בלאי, הגיר יצא אחלה), יש לו ספר רכב מקורי, כולל חותמות טיפולים תקופתיים של בערך ה-6 שנים הראשונות שלו, ורשיונות של הבעלים הקודמים, כך שאני בטוחה שהוא מיד פרטית וגם שהק"מ תקין. אבל היו לו כמה ידיים, ולא היתה לו היסטוריית טיפולים.

להגיד שאסור לקנות רכב בלי היסטוריית טיפולים? קשה להגיד את זה כשאני בעצמי עשיתי את זה, ואני לא מתחרטת, גם לא אחרי הגילויים האלה. מה גם, שאין בעיה לעשות את כל ההחלפות האלה- גיר וקלאץ'- במוסך מדרכה כלשהו (ולפי האיכות של העבודה והחלקים- זה כנראה באמת היה מוסך מדרכה מהסוג הגרוע יותר) ולעולם לא להחזיק תיעוד של זה, גם אם שאר הטיפולים מתועדים להפליא.

אז מה המסקנה?

א. שמומלץ מאוד לבצע נסיעת מבחן על רכב דומה לזה שאתם רוצים לקנות, אם יש כזה תקין בסביבתכם, משפחה וכדומה. או לחילופין- לעשות סיבוב על כמה רכבים לפני שאתם בוחרים איזה מהם לקנות. אז יותר קל לזהות אם התנהגות של רכב היא "ככה זה צריך להיות" או "זה לא צריך להיות ככה, אבל אני מתעצל או מתקמצן לתקן ומקווה שלא תשים לב".

ב. שיש דברים שגם בדיקה לפני קנייה- מכון או לא מכון- לא יוכלו לגלות לכם. למשל, שהרכב שלכם נוסע עם גיר של סקסו מ1998...

 

 

 

ועכשיו לחלק הפורנוגרפי:

 

הקלאץ' החלופי הדפוק (אפשר לראות את עומק החריצה על השיניים שלו)

 

attachment.php?attachmentid=362792&stc=1&d=1385413262

attachment.php?attachmentid=362793&stc=1&d=1385413262

 

והחדש (יבדל"א):

 

attachment.php?attachmentid=362794&stc=1&d=1385413262

attachment.php?attachmentid=362795&stc=1&d=1385413262

 

 

מקווה שלא יהיו עוד הפתעות השנה, ושנתראה פה שוב רק בעדכון השנתי הבא...

 

 

.

DSC_5181.jpg

DSC_5184.jpg

DSC_5185.jpg

DSC_5186.jpg

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך היה את השכל לטפל ברכב הזה בשאפט, לאחד הבעלים הקודמים כנראה לא.

אחרי שדפק את הקלאץ' והגיר (איך בכלל גומרים גיר ידני ב80K ?!) נסע ללובינסקי, קיבל הצעת מחיר מפתיעה (בלשון המעטה) והחליט שעדיף לתקן ב₪1000 במוסך מדרכה בלי חשבונית ובלי שום דבר.

 

אגב, מאיפה הביטחון שהגיר לא נדפק אצל זה שהחזיק את הרכב 10K? לא טיפל בו זה לטענתו, כי אין חתימה וחשבונית..

יכל בלי שום בעיה לקנות ב80, להרוס ב85, ולתקן באופן מינימלי ביותר רק כדי למכור כמה שיותר מהר במצב נסיעה..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...