Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח משומשת: פג'ו 206, מודל 2004, 1.4, ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו ! ממש נהנתי לקרוא את הסקירה :)

אני בעלים כבר שנה של 206 (שנת 2000 אוטומט) ונהנה איתה בכל יום מחדש.

 

כייף לראות איך את שומרת עליה !

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

  • תגובות 219
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סקירה נחמדה, יפה ששיתפת. אני מתאר לעצמי שזה יעזור למי ששוקל לרכוש כזה.

 

אני בעצמי בעלים-לשעבר של 206 XT ידני 1.4 שנת 2001, והתיאור שלו על ידך מאד תואם את מה שאני זוכר.

מה שכן, אאל"ט כתבת שאת שוקלת להשקיע בו עוד (קוסמטית\סאונד). אני הייתי מוותר. בסופו של דבר, לא מדובר ברכב מיוחד מדי. אם את מרוצה מהחבילה שתפרת לעצמך (הרי בכל זאת כבר הבאת אותו לרמה מסויימת- גבוהה, יש לומר, בשביל פיג'ו כזה), הייתי נשאר עם זה ושומר את הכסף לרכב שיש לו גם מה לתת בתחום הביצועים.

 

זו בכל אופן דעתי.

 

עריכה: מצאתי אפילו תמונה... כן, היו לי טאסות, אבל נדמה לי שהורדתי אותן אז לצורך ניקוי הג'אנטים:

 

P1010036.jpg

פורסם

1. כייף לראות בחורות בפורום.

 

2. כיף לראות בחורות שמבינות במכוניות בפורום.

 

3. כיף לראות בחורות שמעריכות מכוניות בפורום.

 

סקירה מצויינת, נהנתי לקרוא.

פורסם

יופי של סקירה.

 

ראיתי את הרכב במציאות, ואני יכול לומר שגם לפני כחצי שנה הרכב נראה מדהים, במיוחד מבפנים - הסלון נראה חדש לחלוטין.

 

אקזמפלר ראוי לנהגת ראויה.

 

נסיעות טובות ובטוחות!

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

זה באמת נראה רכב שמור מאוד.

 

אני מניח שהוא יימכר גם במהירות שיא כשתרצי למכור אותו, כי ככל שעובר הזמן פוחת הסיכוי למצוא רכב שמור ומסודר.

פורסם
ציינת שיש ברשותכם 205 שמועדת לגריטה, את מודעת לזה שתוכנית הגריטה בוטלה?

 

בוטלה לגמרי? להבנתי, התוכנית מתחילה בכל שנה, ואחרי 3 חודשים נגמר לה התקציב... מכיוון שהטסט של ה205 הוא באמצע ינואר, אני מרשה לעצמי להיות אופטימית, אולי באותה שנה נספיק.

בכל מקרה, זה עוד שנה וחצי מעכשיו, ובינתיים גריטה זה נושא כאוב בשבילי אפילו לחשוב עליו בהקשר של הרכב הזה (חסד נעורים של רכב ראשון...).

 

תודה רבה לכל מי שמגיב (והיי אודי! נמכרה הC5?)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

הי,

ברכות על סקירה מועילה ומהנה לקריאה!

מחר בבוקר אני לוקח פיג'ו 206 אוטומטית מודל 2005 לבדיקה, יד ראשונה כולל גג Skyline, גם 89,000 ק"מ :)

כמה שאלות קטנות:

1.מראות הצד נראו לי קטנות במידה יוצאת דופן..? רק נדמה לי? איך את מסתדרת איתן?

2. הרכב שמור ומטופח סה"כ, אבל יש מעט קילופי צבע אקראיים (בגודל מטבע של 5 ש"ח..) - אפשר למנוע החמרה של העניין הזה, טיפול או צבע באופן נקודתי?

 

תודה מראש!!

×
×
  • תוכן חדש...