Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח משומשת: פג'ו 206, מודל 2004, 1.4, ידנית


MiKa_P
שימו לב! השרשור הזה בן 2475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפוסט הזה נוצר במטרה להיות פוסט מתעדכן. נכון לעכשיו, העדכון הוא:

חצי שנה ו-12 אלף ק"מ עם פג'ו 206

 

attachment.php?attachmentid=281732&stc=1&d=1333969482

 

כמו שנאמר בכותרת, מדובר ב206 5 דלתות, מנוע 1.4 עם 75 כ"ס צנועים, שנת מודל 2004 (בפועל עלתה לכביש בסוף 2003), רמת אבזור X Line, גיר ידני.

הרכב נקנה עם כ-89 אלף ק"מ על השעון, ב14.10.2011. היום הוא קרוב ל-101 אלף ק"מ.

 

הקניה

הרכב נקנה לאחר כחודש של חיפושים אחר... פונטו ספייס :)

באותה תקופה העמדתי למכירה את הסוזוקי ג'ימני שלי, וחיפשתי רכב כביש חסכוני בדלק, אמין כמה שניתן, וכזה שייתן הרבה תמורה במעט מחיר. במשך כחודש נסעתי לכל קצוות הארץ בחיפושיי אחרי פונטו ספייס ELX אוטומטית, אותה סימנתי לעצמי כמטרה. הסתובבתי לי מחיפה ועד מודיעין, כולל עצירות אצל סוחרים בבת-ים ובחולון, שכמובן לא טרחו לכתוב במודעה או להגיד בטלפון שהם סוחרים.

מה אגיד... התייאשתי. מצאתי גרוטאות מוזנחות, שרופות צבע, שהושקו במי ברז. הפונטו היחידה שמצאתי במצב מיכני טוב היתה כל כך מוזנחת קוסמטית שאפילו סיבוב נסיון עליה התבאסתי לעשות (טיפ למוכרי רכב: שמנו את צירי הדלת לפני שאתם פוגשים קונים! זה טרן-אוף כ"כ גדול לשמוע חריקת דלת בפעם הראשונה שאתה נכנס לאוטו, וזה משהו שכ"כ קל לתקן). המחיר שלה, לעומת זאת, היה בקצה העליון-מאוד של סקאלת המחירים, ודומה למחירים של רכבים צעירים ממנה בשנתיים, אז ויתרתי.

 

מצאתי את עצמי בתקופת "בין המצרים". הג'ימני נמכר, ואני עדיין בלי תחליף. בצר לי, שיניתי את פילטר החיפוש בלוח, מ"פונטו ספייס" ל"פג'ו 206". למה לא עשיתי את זה קודם? לא יודעת. ה-206 לא היתה לי ברשימה, בלי שום סיבה מוצדקת.

בכל מקרה, בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, תפסה את עיניי תמונה. נכנסתי למודעה- הנתונים טובים, הרכב נראה יפה ושמור, והמוכר גר לא מאוד רחוק ממני. יום חמישי בערב, נהיה ספונטניים? נהיה. טלפון למוכר, חצי שעה אח"כ נפגשים אצלו בבית, עושים סיבוב, קובעים בדיקה למחרת.

הבדיקה יוצאת מעולה מכל הבחינות החשובות. סוגרים מחיר בהתאם לריג'קטים, ודקות ספורות לפני קבלת שבת, אני יוצאת מהדואר עם המפתחות של הרכב החדש שלי לאחר העברת בעלות.

מזל טוב לי!

 

אחזקה וטיפולים

הרכב נקנה ממש לפני הטסט השנתי שלו, בידיעה שהוא חייב בהחלפת 4 צמיגים (מחיר הקנייה בהתאם). הרכב "נעל" עדיין צמיגים משנת ייצור 2003! אז מייד לאחר הקניה נרכשו צמיגים חדשים, ועברנו טסט במכה ראשונה.

פירוט הוצאות עד כה:

 

רביעיית צמיגי קלבר HP3 נרכשו ב"צמיג ישיר" פ"ת, 1200 ש"ח.

 

כמה ימים אח"כ נכנסתי לכיוון פרונט ב"מוסך מקסיקו" בנתניה, מומחים לכיוון פרונט שכבר היה לי נסיון טוב איתם פעם. הנזק: 197 ש"ח לאחר קופון הנחה של 15% שאפשר להוריד מהאתר שלהם.

 

ב91 אלף ק"מ: יישור קו וטיפול גדול במוסך "שאפט", כולל טיימינג (+משאבת מים), החלפת רפידות וצלחות בילום קדמיות למקוריות של BOSCH (במקום הזבל הסיני שהיה שם קודם), חריטת דראמים אחוריים וכיוון בלמים. הנזק: 3100 ש"ח.

 

מרווח הטיפולים הוא כל 15 אלף ק"מ או שנה (היצרן נותן מרווח של 30 אלף ק"מ, אבל ברכב מזדקן זה לא משהו שהייתי סומכת עליו).

 

בלת"מים

הבלת"ם היחיד שהיה לי עד כה, הופיע בדמות נורת האזהרה הצהובה הידועה לשמצה:

 

attachment.php?attachmentid=281729&stc=1&d=1333969482

 

התקלה שהופיעה במחשב הרכב לא היתה חד-משמעית, אבל רמזה על בעייה בחיישן החמצן.

מדובר בתקלה שלא השביתה את הרכב, ולא השפיעה כלל על עבודתו, כך שהיה אפשר לנסות כמה פתרונות. בתחילה הועלתה השערה שמדובר בתדלוק לא מוצלח בדלק מהול, מאחר ואני מתדלקת באופן קבוע בתחנה מוזלת. התקלה אופסה, ועברתי לתדלק בתחנה (יקרה, אינעל דינאק) של "פז". לאחר כמה ימים הנורה חזרה ונדלקה.

הפעם, ההמלצה היתה לנסות ניקוי עם תוסף דלק. נשפך מיכל של "גולד לייבל" על חצי מיכל דלק, התקלה אופסה, והארץ שקטה למשך כחודש וחצי, עד שנדלקה הנורה שוב. ויום אח"כ כבתה. ויומיים אח"כ נדלקה שוב.

ואז התייאשתי, השארתי את הרכב לאשפוז ב"שאפט" למשך יומיים, וקיבלתי אותו בחזרה עם חיישן חמצן אחר, לתקופת נסיון.

עברו חודשיים וחצי, ואין זכר לנורה. התקלה נפתרה.

 

עלויות:

80 ש"ח ל"גולד לייבל",

1.5 ש"ח הפסד על תדלוק בתחנת דלק יקרה :)

חיישן חמצן: מקורי חדש עולה 1300 ש"ח, מקורי משומש בכחצי מחיר. אצלי הוחלף למשומש.

 

קוסמטיקה ופינוקים

 

הרכב עבר פוליש + פלסטלינה + ווקס + שטיפה פנימית, כמה ימים לאחר קנייתו. העלות: 600 ש"ח לאחר הנחה (במקור 750 ש"ח). האיכות: הכל היה מעולה, למעט הפלסטלינה והווקס, שנראו לי אז בסדר גמור, אבל בדיעבד אני מבינה שלא היו איכותיים מספיק.

 

אתמול (לאחר חצי שנה), עשיתי פלסטלינה + ווקס במקום אחר, והתוצאות מעולות. העלים לי שריטות ומכות שבפעם הקודמת אמרו שרק פחחות יכולה. העלות: 250 ש"ח.

 

בין לבין הרכב פונק ב:

רדיו דיסק חדש מיד-שניה, אלגנטי ועם תאורה אדומה, במקום הירוק הישן, הדהוי והבלוי שהיה שם קודם.

רמקולים אחוריים (הרכב מגיע במקור עם 2 רמקולים קדמיים בלבד, אבל עם הכנה בדלתות האחוריות). אם זה יועיל למישהו, נכנסים שם בלי בעיה 15.25".

רמקולים קדמיים הוחלפו לאחר שהתייבשו והתחילו "לצרצר", ובהזדמנות זו נוסף להם קומפוננט (גם לזה יש הכנה בדלת). הקדמיים הם 16.5".

הרדיו עלה 250 ש"ח, הרמקולים: 1100 ש"ח כולל עבודה. בדיעבד, כנראה שהייתי צריכה לעשות סקרי שוק לפני.

 

נרכשו טאסות מקוריות של פג'ו, חדשות מיד-שניה, ב-300 ש"ח. הרכב נקנה עם טאסות עלומות שהיו שרוטות ודהויות ועשו לי רע בעין.

 

לפני:

 

attachment.php?attachmentid=281733&stc=1&d=1333969482

 

אחרי (עד כמה שאפשר לראות):

 

attachment.php?attachmentid=281731&stc=1&d=1333969819

 

 

בנוסף, כשהרכב נקנה, התאורה בפאנל המזגן לא היתה מלאה, והצד השמאלי שלו היה שליש מוחשך. לא היה לי ספק שמדובר בנורה שרופה קטנה שצריך להחליף, והחלטתי לעשות את זה בעצמי.

היריעה של הפוסט הזה קצרה מלהכיל את הסיפור המלא על הגעה ופתיחה של הפאנל הארור הזה. רק אספר שכל העסק הזה עלה לי 2 ש"ח לנורה חדשה, כ-5 שעות עבודה (3 שעות לפרק, שעתיים להרכיב), וידיים פצועות עד זוב דם.

בפעם הבאה שתישרף שם נורה אשקול ברצינות קנייה של פאנל מזגן שלם חדש.

 

אבזור והתנהגות

טוב, אין כאן ממש הפתעות. מנוע 1.4 ותיק ומיושן, רק 75 כ"ס, עומד על 3000 סל"ד במהירות 100 קמ"ש. הגיר הידני עוזר להוציא יותר מהמנוע, לעומת אחיו האוטומט, אבל מכונית ספורט זה לא.

מה זה כן?

אוטו נוח, מרווח יחסית לקטגוריה, נעים מאוד מבפנים, איכות בנייה פנימית טובה- הכל יושב במקומו. תאוצה מהמקום סבירה לחלוטין, זמינות כוח טובה לעקיפות, בידוד רעשים טוב מאוד.

כיף "לתקוף" איתו סיבובים, הוא נדבק לכביש (הצמיגים בוודאי עוזרים כאן), ומצמיד חיוך לפרצוף.

תא כפפות מרווח מאוד, אם כי ללא תאורה (מפריע במיוחד בגלל שהתא כ"כ גדול ועמוק- בחושך פשוט לא רואים כלום פנימה).

לעומת זאת, יש יופי של תאורת צד בתא המטען.

 

מושב הנהג והנוסע שלצידו בעלי תמיכה צידית נהדרת, ההגה מתכוונן לגובה, וגם המושבים, ובכל זאת התקשיתי מאוד בהתחלה למצוא תנוחת נהיגה נוחה וטובה. נראה לי שבסופו של דבר פשוט התרגלתי. היום מאוד נוח לי בו, אני בחורה גבוהה (מטר 80), ואפילו לא צריכה להזיז את הכסא כשאני מסיעה נוסעים קטנים/נמוכים מאחורה. שני מבוגרים ו-2 ילדים מאחור יסתדרו בו בנוחות, אם כי כנראה לא לנסיעות קבועות.

 

ברמת הדגם הזו רק החלונות הקדמיים חשמליים (האחוריים ידניים), מראות הצד מתכווננות ידנית בלבד, אין מחשב דרך ואין שליטה ברדיו. בעבר היתה לי 306 ברמת האיבזור הגבוהה ביותר, כולל כל הפיצ'פקעס האלה, ולמעט כיוונון מראות הצד שום דבר אחר לא חסר לי.

 

הריפוד המקורי במצב פנטסטי, ובניגוד להרגלי החלטתי לא לכסות אותו בכיסוי מושב, פשוט כי הוא מאוד יפה בעיניי.

בכלל, בחירת הבדים בפנים האוטו ובדלתות נגזרת מהצבע החיצוני. למרות איכות התמונה הנמוכה, אפשר לראות למה הכוונה (במקור כל הסגולים-ורודים הם אדומים):

 

attachment.php?attachmentid=281726&stc=1&d=1333969482

 

צריכת דלק

הצריכה נמדדת מהיום שבו קניתי את הרכב, באמצעות אפליקציית אנדרואיד חינמית בשם Car Maintenance Reminder Lite. האפליקציה מאפשרת, בנוסף למדידת צריכת דלק, מעקב אחרי שגרת טיפולים, ובסה"כ נחמדה למדיי.

 

מיכל דלק הוא 45 ליטר, במקסימום יצא לי למלא 42, לרוב אני ממלאת לפני הקו האדום.

הצריכה הממוצעת שלי עד כה היא 1:14.2. הנסיעה שלי היא משולבת, קצת יותר בין-עירונית מעירונית, והעבודה מאפשרת לי לנסוע בשעות שהן פחות פקוקות.

הצריכה מאוד רגישה למהירות הנסיעה. בנסיעה רגועה יותר אפשר להגיע קרוב ל1:16 למיכל, אבל "רגועה" ברכב הזה היא 80 קמ"ש, ולרוב אין לי סבלנות לנסוע ככה...

 

Milestones

בחצי השנה שהרכב אצלי, עברנו ביחד 2 אבני דרך חשובות: אחת ברמה הגלובלית, ואחת ברמת הרכב.

הראשונה היא זו:

 

attachment.php?attachmentid=281728&stc=1&d=1333969482

 

והשניה היא זו:

 

attachment.php?attachmentid=281730&stc=1&d=1333969482

 

תוכניות לעתיד

משתעשעת במחשבה להעלות את מידת הצמיגים מ14" ל-15, כולל החלפה לחישוקים קלים. מכיוון שהצמיגים שלי רק בני חצי שנה, זו תוכנית שתחכה כנראה לפחות עוד שנתיים וחצי.

שוקלת לשדרג את הSETUP המוזיקלי של הרכב, מכיוון שחסרים לי קצת "באסים" במוזיקה ולפעמים זה מציק. עם זאת, לא בא לי למלא את תא המטען במגבר וסאב, אז התוכנית הזו תיאורטית לגמרי כרגע (ואולי תיפתר בהחלפת HU בלבד? לא יודעת. כרגע לא משקיעה בזה אנרגיות כי לרוב המוזיקה שאני שומעת אין הרבה באס).

שוקלת להחליף פנסים אחוריים, אבל לא לשקופים לגמרי, אלא לאדומים עם איזשהו "טוויסט". אולי כמו הסגנון של ה206+. מכיוון שהאוטו עצמו אדום, הפנסים המקוריים דוקא יושבים עליו יפה, אבל לפעמים "מדגדג" לי להחליף למשהו קצת יותר חדיש.

 

attachment.php?attachmentid=281727&stc=1&d=1333969482

 

אשמח לשמוע ולענות לשאלות, טענות, הערות והצעות.

IMG233.jpg

IMG236.jpg

IMG268.jpg

IMG280.jpg

IMG300.jpg

IMG301.jpg

IMG237.jpg

IMG235.jpg

  • אהבתי 1

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 219
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סקירה מעולה!

 

נהניתי לקרוא, במיוחד כי גם אני רכשתי לאחרונה פג'ו 206 מאותו שנתון. ובאופן משעשע גם עם את שלי רכשתי עם קילומטרז' של 89000 +...

שלי בצבע תכלת אפור.

אשמח להמשיך להתעדכן :).

Subaru BRZ 2018 MT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר לא יכולה לערוך, אז רק אתקן שהגדלים הנכונים של הרמקולים הם 5.25 ו6.5, ולא כפי שכתבתי. תודה למי שתיקן אותי בפרטי :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשאול בכמה הרכב נקנה לפני חצי שנה, ואיזה יד הוא? תודה.

אה, וגם היכן נעשה הווקס והפלסטלינה ב250 ש"ח שהניבו תוצאה מעולה.

דרך אגב, הרכב נראה מעולה במיוחד בתמונה האחרונה, הצבע הזה מאוד מחמיא לו וזה רק בתנאי שהוא שמור ולא דהוי.

כיף לראות רכבים כאלה, כל הכבוד :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד אהבתי לקרוא את הסיקור :)

אגב אם חסר לך קצת באס יש סאבים קטנים ומוגברים :)

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהיניתי מאוד לקרוא, אהבתי צורת הכתיבה שלך. האוטו מאוד יפה והצבע מחמיא לה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשאול בכמה הרכב נקנה לפני חצי שנה, ואיזה יד הוא? תודה.

אה, וגם היכן נעשה הווקס והפלסטלינה ב250 ש"ח שהניבו תוצאה מעולה.

 

בוודאי. אני יד רביעית. היד הראשונה והשניה היא אדם מבוגר ואשתו. הוא קנה את הרכב, וחצי שנה אח"כ העביר בעלות על שמה. למה? אני לא יודעת. הרכב נמכר ליד השלישית באמצע 2011, וחצי שנה אח"כ נמכר לי. היד השלישית היא בחור צעיר שהתקבל לעבודה חדשה והעדיף לקחת ליסינג. בתקופה שהרכב היה אצלו הוא בקושי נסע (קיבלתי לידיי גם את תוצאות הבדיקה שהוא ביצע כשהוא קנה את הרכב ושם צויין הקילומטראז' כך שהיה לי בסיס להשוואה).

אז מבחינה טכנית, היד הרביעית לא נשמעת להיט, בפועל התייחסתי לזה כאל בעלים קודמים אחד עיקרי. לגבי ערך עתידי אני לא דואגת- הרכב הזה אמור להישאר אצלי/במשפחה הרבה מאוד זמן (ואולי להחליף בבוא הזמן את ה205 הותיקה שעדיין משרתת אותנו ונמצאת מרחק שנה וחצי מגריטה).

 

המחיר: הסתדרנו בזמנו על 26.5 אלף ש"ח. מחיר הוגן לשני הצדדים לאותה תקופה ובהתאם למצב הרכב.

 

הווקס והפלסטלינה נעשו בשטיפת רכבים שנמצאת ליד מקום העבודה שלי. אני שוטפת אצלם את הרכב באופן קבוע, והחלטתי לנסות גם את יכולות הווקס שלהם. אני מאוד מרוצה מהעבודה והמקצועיות, גם באופן כללי. האמת היא שלמקום אין ממש שם, רק שלטים שאומרים "שטיפת רכבים ללא שריטות" וכדומה, והם נמצאים ברחוב היצירה (נדמה לי שזה יוצא מס' 8 או 10), בקרית אריה בפ"ת, צמוד לתחנת דלק פז (לא בתוך התחנה).

 

DJ D.S.R: תודה, אני בהחלט אבדוק לגבי זה בבוא הזמן :)

תודה רבה לכל מי שהגיב.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום משמעות למספר ידיים. העיקר מצב הרכב. יכול להיות רכב יד ראשונה ששחטו אותו, גמור ומוזנח שנסעו אליו חמישה נהגים חדשים בנים של הבעלים. יכול להיות רכב יד עשירית במצב שמור ומטופל שכל הידיים התיחסו אליו באהבה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

XKnight, תודה על התגובה.

תגידו שניה, מה ההבדל בשנת 2004 בין דרגת גימור XT לXline? פשוט אני מחפש רכב חביב באיזור ה25 אש"ח, ולאחרונה אני לוקח בחשבון גם את ה206 בחיפושים שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכימה איתך tzvipper. הרתיעה ממספר הידיים אצל קונים נובע הרבה פעמים מהמחשבה לגבי המכירה העתידית ("איך אצליח למכור כשאני כבר יד שישית?"), כשמצב הרכב נמצא נמוך יותר ברשימה.

על הג'ימני שלי הייתי יד שישית, והרגשתי את זה על בשרי. הבחור שקנה בסוף השתכנע רק לאחר בדיקה, שיצאה כ"כ טוב שהפתיעה גם אותי :)

בכל מקרה, זה שיקול שאני יכולה להבין, גם אם לא תמיד הוא ריאלי והגיוני במיוחד...

 

jojozor: לשאלתך, נדמה לי שגימור XT מגיע אך ורק עם גיר אוטומט, ואני יודעת שיש גרסאות כאלה עם מנוע 1.6 (אוטומטיות בלבד), ולא בטוחה לגבי 1.4. אבל גם אם אני טועה, מדובר בכל מקרה בגרסת האיבזור הבכירה ביותר ל-5 דלתות, כזו שכוללת פנסי ערפל, מראות צד חשמליות, מחשב דרך, שליטה ברדיו מההגה, ונדמה לי שגם חיישני גשם במגבים. אולי גם ג'אנטים "מגנזיום".

אגב- ב2004 עברה ה206 מתיחת פנים קלה קוסמטית, שניכרת בעיקר בעיצוב החלק האחורי שלה, ופנסים קדמיים ואחוריים קצת שונים. לטעמי, השינוי הקטן בעיצוב ה"ישבן" עושה את כל ההבדל (וזו התמונה שאגב, הכי מצאה חן בעיניך... :) )

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

jojozor: לשאלתך, נדמה לי שגימור XT מגיע אך ורק עם גיר אוטומט, ואני יודעת שיש גרסאות כאלה עם מנוע 1.6 (אוטומטיות בלבד), ולא בטוחה לגבי 1.4. אבל גם אם אני טועה, מדובר בכל מקרה בגרסת האיבזור הבכירה ביותר ל-5 דלתות, כזו שכוללת מראות צד חשמליות, מחשב דרך, שליטה ברדיו מההגה, ונדמה לי שגם חיישני גשם במגבים. אולי גם ג'אנטים "מגנזיום".

אגב- ב2004 עברה ה206 מתיחת פנים קלה קוסמטית, שניכרת בעיקר בעיצוב החלק האחורי שלה, ופנסים קדמיים ואחוריים קצת שונים. לטעמי, השינוי הקטן בעיצוב ה"ישבן" עושה את כל ההבדל (וזו התמונה שאגב, הכי מצאה חן בעיניך... :) )

XT דווקא מגיע עם ידני, או כך לפחות הבנתי מהמודעה שראיתי.

אני אשלח לך לינק למודעה שראיתי ביד2, אשמח אם תחזרי אליי בה"פ עם דעתך על הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה ממש מרתק לקרוא את הסקירה שלך על הרכב ועוד יותר נחמד לשמוע איך את המטפלת בו. (אני גם בעלים של פיג'ו 206)

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה טובה שכיף לקרוא,אני בטוח שיעזור לאנשים ששוקלים לקנות את ה 206.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי מאוד לקרוא.

לא מכיר את הנסיון המוטורי שלך, אבל מהתרשמותי מרצינותך והשקעתך ברכב הייתי ממליץ על קורס נהיגה מתקדמת כדי "להשלים את הפאזל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...