Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח משומשת: פג'ו 206, מודל 2004, 1.4, ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 219
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נראה לי שהמוסך לא נתן תמורה סבירה לתשלום שלך.

מה זה חיישן מקורי?

סביר שהחיישן תוצרת בוש. בוש מיצרים מגוון עצום של חיישנים. אם החיישן שלך הוא עם 4 חוטים, כל חיישני בוש עם 4 חוטים מתאימים לרכב שלך, ורק צריך להחליף את השקע שבקצה החוט.

מה עושים?

מבררים אצל יבואן בוש כמה עולה חיישן לרכב שלך. יכול להיות שהעלות קרובה למה שהמוסך שלך קורא "חצי מחיר".

מבררים אצל יבואן בוש כמה עולה חיישן עם 4 חוטים (או אחר, לפי מה שמורכב אצלך) לרכב אחר, וזה יכול להיות חצי מה"חצי מחיר" שאמרו לך. במקרה כזה קונים את החיישן האחר ומלחימים ומחברים את התקע של החיישן הישן לחוטים של החיישן החדש.

 

כללית, לפני שמסכימים להצעת המוסך, כדאי לבדוק ולהשוות מחיר לכל חלק שעולה מעל 200-300 ש"ח, והוא לא יחודי של פיז'ו.

 

בהצלחה

 

יהודה

 

היי יהודה, תודה על ההערות.

המצב כולו התחיל מנורת אזהרה שנדלקה פתאום, והודעת שגיאה במחשב שלא היתה חד משמעית. כלומר, יכול היה להיות שזה החיישן, אבל יכול היה להיות שזה כשל במקום אחר שגורם לחיישן לפעול בצורה לא סדירה.

הרכב שלי עבר בדיקה ממוחשבת פעמיים, ללא תשלום, כשבהתחלה ניסו לשלול סיבות קלות יותר לתקלה, כמו דלק מהול או פיח על החיישן.

כשזה לא עזר, הוחלף החיישן ללא תשלום, לתקופת נסיון, כדי לוודא שהוא אכן הגורם לתקלה. עכשיו אני יכולה לספר שהוא עלה לי 500 ש"ח כולל עבודה, שאותם שילמתי כמעט חצי שנה אחרי הטיפול. אגב, ביררתי בשני מקומות שונים לגבי עלות החיישן הזה, בשניהם ההצעה היתה מעל אלף ש"ח לחלק.

 

עכשיו, יכול להיות שעם בירורים, הזמנת חלקים מאיביי (כמו שכבר הציע לי מישהו כאן), הלחמות וכדומה, הייתי מוציאה פחות. אני מלאת הערכה לאנשים בעלי הידע הטכני המתאים לטפל לעצמם לבד ברכב, אבל אני לא כזו.

עברתי כבר במוסכי מדרכה חאפרים ובמוסכים מורשים יקרים, ואני יודעת לזהות כבר מתי מתנהגים לרכב שלי ואליי כמו שצריך. אני ממש לא חושבת שאפשר להגיד שקיבלתי תמורה לא הוגנת לכסף שלי, אני חושבת שטיפלו בי נהדר.

 

אני מעריכה מאוד את הדיעה והעיצות שהצגת כאן, זה בטח יועיל להרפתקנים ומוכשרים ממני :-)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

את כותבת כל כך יפה שממש נעים לקרוא את הודעתך.

 

אם פעם יהיה חשש לתיקון יקר ותרצי חוות דעת שניה, אוכל להמליץ על מוסך בכפר סבא (אולי קצת רחוק ?).

למקרה הזה הוא היה יוצא לך פחות יקר.

 

בהצלחה

 

יהודה

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קראתי את הסקירה ההודעות הראשונות וחלק מהתגובות.

קודם כל את כותבת באמת בצורה קולחת ומעניינת.

אני קניתי לפני שבועיים 206 2006 1.6 אוטומט one line pk והסקירה שלך הןעילה לי בכמה נקודות שלקחתי לתשומת ליבי.

 

תודה ואמשיך לעקוב.

פורסם

מנצל את הפוסט לשאלה . קיים דגם xt בעל 3 דלתות ? אני מכיר שזה קיים רק בדגם xs

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ישנו דגם XT 3 דלתות אבל הוא נדיר מאד יחסית .

דגם XS מגיע אך ורק בתצורה של 3 דלתות כיאה לרכב ספורטיבי יחסית עם 110 כ"ס .

דרך אגב דגם XT ב206 הוא דגם מאובזר יותר מדגם XR הבסיסי .אולם הוא קיים רק עד לשנת 2004 ,שאז היתה המתיחה הקוסמטית המזערית ב206 (פנסים אחוריים ,קדמיים וכו ) ורמת הגימור ב1.4 נהיתה יחידה :ONE LINE PK .

פורסם
ישנו דגם XT 3 דלתות אבל הוא נדיר מאד יחסית .

דגם XS מגיע אך ורק בתצורה של 3 דלתות כיאה לרכב ספורטיבי יחסית עם 110 כ"ס .

דרך אגב דגם XT ב206 הוא דגם מאובזר יותר מדגם XR הבסיסי .אולם הוא קיים רק עד לשנת 2004 ,שאז היתה המתיחה הקוסמטית המזערית ב206 (פנסים אחוריים ,קדמיים וכו ) ורמת הגימור ב1.4 נהיתה יחידה :ONE LINE PK .

 

שאלתי הייתה לגבי XT ידני האם קיים . מבחינת הבדלים בין מנוע 1600 ל1400 הבנתי שההילוכים קצרים מאוד ב-1600 בכדי לגרום לרכב להיות מהיר יותר. המנוע 1600 פחות נוח ונעים מה-1400?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

XT ידני קיים לרוב בתצורה של 5 דלתות ובכמות זעומה בתצורה של 3 דלתות עם מנוע 1400 .

מנוע 1400 מסדרת TU הוותיקה הוא בבסיסו אותו מנוע של ה205 וה 106 משנות ה90 המאוחרות .כמובן שהם עברו שיפור מסוים (ניהול חכם יותר ,הפחתת משקל הבוכנות ,הורדת חיכוך במרימי השסתומים וכו).

מנוע ה1600 עד שנת 2001 הוא גם בבסיסו אותו מנוע וותיק מסוף שנות ה 90 שהוקן ב106 דור שני גם עם אותם שיפורים מסוימים.

מ2001 מנוע 1600 בגרסת XS ידנית מנוע חדש לגמרי NFU עם 110 כ"ס .

מה כדאי ?תעשה חושבים עם עצמך אבל כעיקרון המנועים האלו מאד אמינים .כדאי לחפש ולקנות את הרכב שתמצא במצב הטוב ביותר.

וגם חשוב לעשות סיבוב על הרכב ולראות אם אתה מתחבר אליו וככה אפשר להחליט יותר בקלות ובלב שלם .

פורסם

הפתעת אותי

בחורה שמתחזקת ככה את האוטו שלה ומבצעת בו תיקונים ומעלה סקירות כאלה לפורום

שאפו!!

נ.ב את קצינה נכון? (בלת"ם :-P)

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

ה"בלת"ם" הסגיר אותי? :) הייתי קצינה, ובתיאוריה אני אפילו עדיין עושה מילואים, אפילו שלא קראו לי כבר 5 שנים חוץ מלעדכון פרטים...

 

תודה על המחמאות, שמחה להפתיע :) עכשיו אני רואה שעוד מעט כבר הזמן לעדכון חצי שנתי נוסף. צריך לפנות לזה זמן...

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נהנתי לקרוא את הדו"ח

כל הכבוד ואהבתי את הדרך כתיבה שלך :)

 

הרכב מגיע אם הסקאלה הלבנה בסטוק או שזה שינוי של ידיים קודמות?

פורסם

יפה מאוד, סקירה מעניינת, אני גם קניתי 206 2001 1400 ידני. מסכים עם הדברים שנירשמו מזגן מעולה! נוחות טובה, צריכת דלק מעולה של 15.5. בבין עירוני. לגבי בידוד רעשים, העניין מצריך שיפור ומתוכנן להזמין סט איטום מכסה מנוע, תא מטען, ודלתות. לגבי לתקוף פניות.. אני לא כל כך ניסיתי בעיקר בגלל שהרכב נועל צמיגים מידה 13 משנת 2010 די ויותר..(מחפש גאנט ברזל 15). לגבי המנוע, אין שום תלונות, אולי קצת בעליות... לא משו בלתי נסבל. ועוד אני נוסע עם קלאצ גמור ומחליק מה שמקשה על המנוע. רכב מומלץ בחום. לגבי חלקים, זולים מאוד!! אין צורך לשלם על עבודה כי אני מכונאי במוסך ממומחה לצרפתיות.. אז פחות כאב ראש.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...