Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מומחה בתחום אבל אנסה להתייעץ עם אנשים שהם כן.

בינתיים, אתה מוזמן לספר לי כמה להערכתך צריך לעלות מכשיר שכולל: מעטפת פלסטיק עם שני כפתורים, מקלט GPS, יחידת עיבוד פשוטה, תצוגת אורות LED פשוטה, רמקול וחיבור להטענה ברכב. הערכה שלי, לפני שבדקתי באמת - 20-30 דולר במקרה הגרוע.

 

נכון, תכנון ופיתוח של קופסת הפלסטיק יכול לעלות 10-20 אלף דולר, אבל את זה עושים פעם אחת...

 

חבל שלא בדקת לפני שהתחלת להתלהם ולזלזל באיכות או בפונקציונליות המוצר.

 

 

 

למען הסר ספק אין לי כל קשר למוצר אני אפילו לא יודע איך הוא נראה.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר הכוונה לדגם מומלץ של הצ'יטה באיביי?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רוני,

 

אני בדרך כלל מאוד אוהב את איך שאתה כותב -

 

אני גם מסכים שהמחיר של הצ'יטה מופרך עד גיחוך בארץ.

 

יחד עם זאת,

אני קניתי (בארץ) צ'יטה כולל התקנה קבועה לחשמל הרכב (לא חיבור למצת) ב-1,000 ש"ח כולל...

אז נכון שזה עדיין גבוה משמעותית מהמחיר הריאלי - אבל למכשיר דובר עברית, עם אחריות ועדכונים לכל החיים הייתה שווה לי ההשקעה.

 

וזה נכון שגם ככה לרובנו יש סמארטפון (יש לי גלאקסי מהעבודה ועדיין קשה לי להיפרד מהאייפון הפרטי) אבל לי אין סובלנות לפתוח את הוויז ולהניח המכשיר בצורה כזו שיקלוט לווינים וכו'...

הוא בדרך כלל לא יוצא מהתיק / כיס כל הנסיעה ומתחבר ישירות לבלוטות'.

 

ככה שכל אחד וההעדפות שלו...

 

לצורך העניין - ולנטיין 1 הזמנתי לדוד באמריקה דרך האתר הרשמי והוא הביא לי את זה לארץ - עלה סה"כ $399.

 

אם תנהג לפי החוק לא תהיה חייב כל מיני מכשירים יקרים

 

ממש תגובה הולמת לפורום שעוסק בכלי רכב / שיפורים ברכבים... :shock:

 

יש הבדל מהותי בין לנהוג ע"פי חוק ובין לנהוג במהירות שתואמת לתנאי הדרך.

רמז, 90 קמ"ש לא הולם את את תנאי הדרך בכביש עם שלושה נתיבים, מואר וישר.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
חבל שלא בדקת לפני שהתחלת להתלהם ולזלזל באיכות או בפונקציונליות המוצר.

 

 

 

למען הסר ספק אין לי כל קשר למוצר אני אפילו לא יודע איך הוא נראה.

 

חבל שלא בדקתי מה? כמה המוצר עולה לייצור? נתתי לך הערכה שנובעת מניסיוני. אתה רוצה יותר? אין בעיה. התייעצתי עם מישהו שהוא כן מומחה בתחום. הוא העריך את עלות הייצור בעד 30 דולר במקרה הרע, הוסיף עלויות ייצור, בדיקה ותקורה של 10-15 אחוז והכפיל את התוצאה בשביל לקבל רווח נורמלי שיכסה את שאר עלויות החברה. סה"כ 70 דולר. בוא נניח שפספסתי כמה דברים שנמצאים שם בפנים ושעלות לפני רווח היא 50 דולר (ותאמין לי, זה המון כסף. לייצר מכשיר סופר מתוחכם כמו אייפון עולה פחות מ-200 דולר. אז קופסה עם אורות מהבהבים?) - עדיין מקבלים מחיר קנייה של נניח 100 דולר - לא רחוק מהמחיר האמיתי בחו"ל. פה זה יותר מפי 3!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חבל שלא בדקתי מה? כמה המוצר עולה לייצור? נתתי לך הערכה שנובעת מניסיוני. אתה רוצה יותר? אין בעיה. התייעצתי עם מישהו שהוא כן מומחה בתחום. הוא העריך את עלות הייצור בעד 30 דולר במקרה הרע, הוסיף עלויות ייצור, בדיקה ותקורה של 10-15 אחוז והכפיל את התוצאה בשביל לקבל רווח נורמלי שיכסה את שאר עלויות החברה. סה"כ 70 דולר. בוא נניח שפספסתי כמה דברים שנמצאים שם בפנים ושעלות לפני רווח היא 50 דולר (ותאמין לי, זה המון כסף. לייצר מכשיר סופר מתוחכם כמו אייפון עולה פחות מ-200 דולר. אז קופסה עם אורות מהבהבים?) - עדיין מקבלים מחיר קנייה של נניח 100 דולר - לא רחוק מהמחיר האמיתי בחו"ל. פה זה יותר מפי 3!

 

בתאבון על הסמסונג גלקסי שלך .

פורסם
בתאבון על הסמסונג גלקסי שלך .

 

אם זה מה שהוצאת מכל העניין, אז כן, יצאתי מה-זה טמבל. חשבתי שמוצר שנמכר ב-1400 שקלים עולה 50 שקלים לייצר. בפועל הוא עולה 100. וואלה. זה אומר שהם לא באמת עובדים עלינו. מזל שלא אמרתי שאני מוכן לאכול את מכונת הכביסה שלי :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יכול להתאפק יותר..

רוני צודק 100% - המוצר שהוא קופסא עם לוח וציפ וחצי, הוא לא העניין פה.

מה שחשוב הוא העדכונים העקביים ואמינים של מאגר המצלמות. בלי זה, זו עוד קופסא שתופסת מקום באוטו.

המיקומים של כל המצלמות , כולל קוארדינטות, זמינים ברשת בטבלה מסודרת ללא כל תשלום

וגם קבצים ייעודיים לתוכנות ניווט פופלאריות ...

https://sites.google.com/site/avrikaspeedtraps/home

 

פורסם

המבחן האמיתי של הציטה ושאר המכשירים הוא ממש לא היום אלא בשלבים הבאים של 3-א שהמצלמות יתחילו לצוץ כפטריות אחרי הגשם במיקומים משתנים. היום כשאת כל 20 ומשהו המיקומים כבר כולנו ידענו שנתיים לפני גם מפה עם טוש מחיק היו מספיקות.

בשיפוצים

פורסם

אני עוד זוכר שלפני איזה שנה, כשהיה הייפ סביב הגעתן הקרובה של המצלמות, חלק מחברות הסלולר ניסו לתפוס על זה טרמפ והציעו חבילת התגוננות מפני מצלמות, או איך שהן לא קראו לזה - בכל פעם שתתקרב לאזור עם מצלמה תקבל שיחת טלפון או הודעה. בשבילך בתשלום חודשי של רק 19.99 שקלים! (או כמה שזה לא היה. הם אשכרה התקשרו אלי בשביל להציע לי את השטות הזאת).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני רכשתי את המכשיר בארה"ב ב99 דולר ישירות מחברת צ'יטה. ככה הוא נמכר בכל העולם.

בנוסף רכשתי שירות עדכונים לכל העולם לכל החיים ב50 דולר נוספים.

כלומר אם אני טס לחו"ל זה תופס לי בכל מדינה שאהיה - חבילה הרבה יותר שווה ממה שמציעים כאן בארץ.

 

אז המכשיר אומר SPEED TRAP באנגלית... במקום מצלמת מהירות בעברית.

SO WHAT?

:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אז המכשיר אומר SPEED TRAP באנגלית... במקום מצלמת מהירות בעברית.

SO WHAT?

:)

 

יש כאלה שעוד עלולים לתרגם את זה "תפוס מהירות":lol::lol:

פורסם

אגב, המכשיר מאוד מאוד מדוייק. מתריע גם על מארבי לייזר ומקומות פוטנציאלים בהם אורבים.

כמו כן אומר על מצלמות מולטנובה ישנות שאינן בשימוש שהן לא בשימוש...

 

הבעיה שמאז העדכון האחרון ,במצב ALLהמכשיר מבלבל יותר מדי את המוח על איזור בתי ספר וכל מיני סיפורי סבתא. חבל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה עם כיפת ברזל? נראה לכם שבאמת איזה ברזליידה וכמה טילים עולים 260 מיליון שקל? האמריקאים האלה כאלה פראיירים, שיתנו לנו בחינם את המערכת שלהם.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...