Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית פשוט סולד מהמיקרה - היא כל כך פשוטה וזולה, מכוערת בעיניי, צפופה...ותוצרת הודו :)

לך על הקליאו!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
אני אישית פשוט סולד מהמיקרה - היא כל כך פשוטה וזולה, מכוערת בעיניי, צפופה...ותוצרת הודו :)

לך על הקליאו!

את האמת המיקרה מכוערת פצצות,

תמיד קראתי לזה "אוטו של כוסיות".

אחד הרכבים המכוערים שנראו אי פעם מאז ימי פיאט מולטיפלה.

ותוצרת הודו לא בהכרח רע,

הרנו מיוצרת בטורקיה שזה גם לא שיא האיכות.

 

בכל מקרה - נסגר על הקליאו! הוזמנה! יש כבר מספר רישוי :)

 

מתלבט האם להתקין דרכם דיבורית בלוטות' או לא? 550₪...

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש, בחירה נכונה לדעתי. יש לי חבר שקנה כזאת לפני 4 חודשים והוא מרוצה. נהגתי עליה מעט והיא נחמדה מאד.

על המיקרה אין לי מושג, אבל הצורה החדשה יפה בהשוואה למיקרה הקודמת, שם המעצב ביטא בעיקר את יציאתו מהארון (וזה חבל, כי הרכב עצמו זריז, כיפי וחסכוני).

אני לא הייתי מתקין שום דבר. יש אחלה דיבוריות לשקע של המצית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האוטו במילא יעבור התקנה של חיישני רוורס ושל קודן בקרסו,

אמרתי לעצמי, אולי אם כבר פותחים ונוגעים שיתקינו כבר דיבורית וזהו,

אחר כך אם חס וחלילה יש בעיות שישברו את הראש בעצמם ולא יטרטרו אותי לכל מיני מקומות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
טוב,

אלו הן שתי הפינליסטיות שלי,

לצערי בפורד פיאסטה נתנו הצעה מצחיקה מדי בטרייד אין,

וקיה ריו יקרה מדי.

וקונצרן VAG לא מעניין אותי.

 

אז נשארנו עם שני רכבים שעל שניהם עשיתי נסיעת מבחן בעבר ובהווה.

 

על מה אתה ממליצים?

 

נטיית הלב שלי היא לכיוון הרנו, היא נראית טוב יותר, היא בטיחותית יותר, נוחה יותר, מרווחת יותר, מאובזרת יותר בדברים שאני רוצה וצריך (כמו נגיד קרוז קונטרול, פנסי ערפל [לא לפוזה!!!!]) הגיר לדעתי מגיב טוב יותר ברכב גם וכו'.

 

מצד שני המיקרה כנראה תשמור על הערך שלה טוב יותר...

 

על מה אתם ממליצים?

 

ממליץ לך דווקא על מה שפסלת - הפיאסטה והפביה עדיפות בהרבה על הקליאו וכמו ששרוניס אמר, ברור שגם על המיקרה.

אם ההצעה של פיאסטה גבוהה לך, למה שלא תלך על הפביה שתיתן ביצועים עדיפים בהרבה על כל מה שהזכרת?! לא הבנתי מה פרוש VAG לא מעניינים אותך. אתה מעניש אותם או אותך?! תקנה מכונית נחותה אחת סתם כי אתה לא אוהב את היצרן השני?!

פורסם
ממליץ לך דווקא על מה שפסלת - הפיאסטה והפביה עדיפות בהרבה על הקליאו וכמו ששרוניס אמר, ברור שגם על המיקרה.

אם ההצעה של פיאסטה גבוהה לך, למה שלא תלך על הפביה שתיתן ביצועים עדיפים בהרבה על כל מה שהזכרת?! לא הבנתי מה פרוש VAG לא מעניינים אותך. אתה מעניש אותם או אותך?! תקנה מכונית נחותה אחת סתם כי אתה לא אוהב את היצרן השני?!

שמע,

אולי זה ישמע מכור בגלל שכאילו רכשתי את הרכב וכו'.

 

אני אסביר מכמה מניעים למה אני לא מוכן ללכת על פאביה, או על רכבים אחרים מקונצרן VAG:

1. ניסיון מר עם היצרן ועם השירות שלו במוסכי היצרן.

2. טיפולים יקרים להחריד.

3. רק שנתיים אחריות.

4. בטיחות נחותה מול הקליאו ומול הפיאסטה.

5. נוחות נסיעה פחות טובה מהקליאו.

6. מביקורות כאן באתר ראיתי שהרבה אנשים לא מהללים במיוחד את איכות הפלסטיקה בפאביה ובאיביזה, בעוד שנרשם שאיכות הפלסטיקה בקליאו טובה בהשוואה לאחרות, בסך הכול רואים שרנו עשו שיפורים משמעותיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שמע,

אולי זה ישמע מכור בגלל שכאילו רכשתי את הרכב וכו'.

 

אני אסביר מכמה מניעים למה אני לא מוכן ללכת על פאביה, או על רכבים אחרים מקונצרן VAG:

1. ניסיון מר עם היצרן ועם השירות שלו במוסכי היצרן.

2. טיפולים יקרים להחריד.

3. רק שנתיים אחריות.

4. בטיחות נחותה מול הקליאו ומול הפיאסטה.

5. נוחות נסיעה פחות טובה מהקליאו.

6. מביקורות כאן באתר ראיתי שהרבה אנשים לא מהללים במיוחד את איכות הפלסטיקה בפאביה ובאיביזה, בעוד שנרשם שאיכות הפלסטיקה בקליאו טובה בהשוואה לאחרות, בסך הכול רואים שרנו עשו שיפורים משמעותיים.

הכל טוב ויפה אבל אתה מלין על השרות של היצרן (אני מניח שאתה מתכון ליבואן) אבל מתכנן לקונת משהו מקרסו?! אתה באמת חושב שהשרות והמוסכים שלהם טובים יותר?! תבדוק טוב את המקורות שלך כי אתה עלול להתאכזב

פורסם
הכל טוב ויפה אבל אתה מלין על השרות של היצרן (אני מניח שאתה מתכון ליבואן) אבל מתכנן לקונת משהו מקרסו?! אתה באמת חושב שהשרות והמוסכים שלהם טובים יותר?! תבדוק טוב את המקורות שלך כי אתה עלול להתאכזב

את קרסו אני אמור לראות 3 פעמים,

3 טיפולים שנתיים,

אחר כך הרכב הזה יעוף או יטופל במוסכים טובים אחרים שמומלצים פה בפורום (סטייל מוסך רון).

נכון שאת VAG הייתי רואה במוסך רק פעמיים,

אבל אני לא רוצה את הרכבים שלהם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אל תשכח לעדכן אותנו אחרי נסיעת המבחן על הפיאסטה האוטומטית. כדי שנדע בכמה דרגות היא יותר טובה מהניסאן מייקרה.

 

משום מה נשמע לי שדברייך רווים בציניות. , אם כך אני מבטיח לעדכנך אישית בכמה דרגות היא טובה יותר.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
משום מה נשמע לי שדברייך רווים בציניות. , אם כך אני מבטיח לעדכנך אישית בכמה דרגות היא טובה יותר.

לטעמי,

המיקרה נופלת איפשהו בבור בין סופר מיני למיני, היא לא פה ולא שם.

לכן מכוניות כמו פיאסטה, קליאו, ריו החדשה וכו' יהיו עדיפות ממנה, מבחינת הקטגורייה וגם מבחינת מנוע וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר נסיעות מבחן בכל הסופר מיני נשארתי עם שתי אפשרויות המיקרה או היאריס ולכן מבחינתך לדעתי הייתי הולך על המיקרה

פורסם

איפה היית עד עכשיו?

השרשור ממרץ, ולפי החתימה של השואל, הוא רכש את הקליאו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...