Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מורה נבוכים למותגי צמיגים - הטוב ,הרע והבינוני.


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 698 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איני מכיר את צמיגי Nokian אם כי הקריאה בערך המתאים בויקיפדיה היתה מעניינת.

לגבי פרסום המפיצים - הרבה חברות "מעלימות" את הייצוג שלהן בישראל כך שאינו מופיע באתר החברה, אולי שריד לימי החרם הערבי, ואולי כיון שהן מיוצגות על ידי יבואן ולא על ידי שלוחה מקורית של החברה האם. אני מניח ששתי האפשרויות נכונות, בהתאם לחברה.

יש גם חברות שמצרפות את ישראל לאירופה במקום לאסיה או המזה"ת כך שבאתרים המחולקים לפי אזורים יש לחפש את ישראל גם באירופה (כאשר אתר המזה"ת מיועד לדוברי ערבית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן:

הורכבו סט (רביעייה) NITTO NT 830

חבל שלא היו ביקורות ומבחנים מהעולם או אפילו מהארץ על מנת להקל על מחפשים כמוני (לתשומת לבו של היבואן).

לכן אנסה לתת בשרשור זה את חוות דעתי בעתיד על אחיזה, נוחות ורעש ,כשאצבור איתם מספיק ק"מ.

עד אז..

אטוט-אלור :wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן:

הורכבו סט (רביעייה) NITTO NT 830

חבל שלא היו ביקורות ומבחנים מהעולם או אפילו מהארץ על מנת להקל על מחפשים כמוני (לתשומת לבו של היבואן).

לכן אנסה לתת בשרשור זה את חוות דעתי בעתיד על אחיזה, נוחות ורעש ,כשאצבור איתם מספיק ק"מ.

עד אז..

אטוט-אלור :wave2:

 

בתור נציג היבואן לא נותר לי אלא להסכים איתך. גם אנחנו היינו רוצים שיהיו יותר ביקורות ומבחנים מהעולם, ואף העלינו את הנושא בפני היצרן. מאחר ש- Nitto הוא עדיין מותג חדש יחסית, שנמכר רק בחלק מהעולם, כולל ארה"ב אבל לא כולל אירופה, המצב צפוי להשתפר עם הזמן.

 

עם זאת, אני יכול להגיד לך שאנחנו בטוחים מאוד באיכות של צמיגי Nitto. לא רק בגלל שהם מגיעים מבית Toyo, אלא גם בגלל שבחצי השנה מאז שהתחלנו לייבא אותם לישראל, הורכבו צמיגי Nitto על מאות כלי רכב בארץ, וחוות הדעת של הלקוחות מעידה על רמת גבוהה מאוד של שביעות רצון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי מס' קילומטרים בכביש הצפון למי שמכיר וכביש מעלות-חורפיש-צפת-אליפלט, כביש קצרין-ק"ש-מפל סער וכל מיני כבישים כאלו ואחרים המאפשרים ליהנות מנהיגה טכנית.

החלטתי להעלות את חוות דעתי, נכון לעכשיו, דעתי היא על יבש בלבד! טרם נבדק על רטוב.

 

למי שלא מעודכן, הרכב שלי נעל צמיגי פוטנזה RE 050A בריג'סטון מחיר של כ 900 ₪ לצמיג.

אחרי המתנה ארוכה לטויו T1 ספורט,

החלטתי שכדאי להתנסות במשהו שונה, ולהחליף לסט (רביעייה) של צמיגי הפרימיום של טויו , צמיגי NITTO NT830 במידה R17 215/50

בציר 21/13 (שבוע 21 לשנת 2013)

במחיר של 2,200 ₪ (כ 300 ש"ח יותר יקר מהטויו) .

 

נוחות-

הצמיגים נוחים וסופיגים מהמורות בצורה טובה, וכבישים משובשים (כבישים מקורצפים או כבישים לא אחידים) בצורה מצויינת.

 

רעשי כביש-

החלפת הצמיגים הורגשה כבר במקום.

הצמיגים שקטים מאוד! אין לי מילה אחת להוסיף . פשוט חוויה לנהוג איתם בשיוט במהירויות גבוהות.

בלי קפיצות, ובלי וברציות .

 

אחיזה על יבש -

הצמיג אוחז פשוט בצורה מצוינת את הכביש. מעולים לפניות, אחרי 2-3 ק"מ של סיבובים הגורמים לחיכוך מוגבר של הצמיג ומביאים אותו להיות רך, ואני מגלה את היכולות האמתיות של הצמיג. סיבובים במגוון רמות קושי בהם הרכב פשוט נדבק לאספלט ומסרב להרפות.

ניסיתי מס' פעמים להביא אותם לשרוק (במסגרת האפשרי-דרך ציבורית, תנאי דרך וכו') כדי לשמוע, או להרגיש לפחות מתי הם מתחילים לאבד את זה, אבל לא הצלחתי, הם נשארו אוחזים, והקנו לי תחושת ביטחון למשוך את הסל"ד אפילו עוד גם בתוך הסיבובים.

 

הNT830 מגיבים מצוין להגה, כל תנועה של ההגה מורגשת ישירות בתזוזת הרכב על הכביש.

בכניסה לפניות יש תחושה שהרכב פשוט צולל לתוך הפנייה, תחושה זו כנראה מגיעה בעקבות כתף מעט חלשה (ובגלל שזה רק מעט, אולי יותר מדויק לרשום- לא חזקה מאוד כמו בצמיגים ספורטיביים מוצהרים), אבל למרות זאת, זה לא נתן לי ולו לרגע, להרגיש שהרכב מאבד את זה.

אין תחושת שיוט (תחושה שהרכב שט או מתנדנד מצד אל צד) ואפקט "הצלילה" הזו, מצאה חן בעיני כי זה קורה במידה.

בשבת האחרונה הייתי מחויך במשך כל הנהיגה.

 

לגבי TW (רמת שחיקה) אני לא יכול לספק מידע , טרם צברתי מספיק ק"מ .

 

אני חייב לציין, שאשתי , שאין לה חצי מושג בצמיגים, טוענת שהרגישה מיד בשינוי כשהוחלפו הצמיגים. אחיזת הרכב בזמן בלימה ותגובתם להיגוי, הם הפרמטרים הראשונים אליהם שמה לב במיוחד כשנהגה.

 

לסיכום עדכון זה:

האחיזה על יבש, מצויינת

מרחק הבלימה, שופר

רמת הרעש, ירדה

ונוחות הנסיעה בדרך משובשת או במהירויות גבוהות, פשוט מצויין.

 

להגיד שהייתי רוכש אותם שוב, אני עדיין לא יכול להגיד. אין לי תשובות עדיין לשאלות כמו רמת השחיקה שלהם בפועל, האם יש להם נטייה להתייבש מוקדם מידי וכמובן , איך הם אוחזים על רטוב ואיך הם מגיבים בכניסה לשלוליות.

 

מה שכן אני יכול להגיד שישפיע על הרכישה הבאה שלי של צמיגי הניטו, זה מחיר.

אני מאוד מקווה שהמחיר ישאר זהה (או אפילו יוזל מעט בעקבות הגדלת מכירות).

 

את כל אלו אני אעדכן בהמשך הזמן בשרשור הזה, לי יש את התחושה שהם לא יאכזבו.

 

עד אז, עילליקה :wave2:

נ.ב

אגב, אם יש משתמשים שרכבם נועל את ה NT830 הוא יותר ממוזמן להעלות כאן ביקורות. על מנת לצבור פה חוות דעת שונות עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

מספר הערות ושאלה,

1. איפה כתוב שניטו הם צמיגי הפרימיום של טויו? אני שואל ברצינות, חפשתי ולא מצאתי יותר מידי מידע על החברה הזו.

2. ההשוואה שלך היא לצמיגים ישנים גמורים באופן קיצוני (על פי התמונות הם עברו פירוק קיצוני) ועל כן לדעתי ההשוואה לא רלוונטית. יכול להיות שהיית מתרשם באותה המידה מכל צמיג בערך, בתנאי שהיית משווה אותו לבריג'סטון הגמורים שלך. אגב, הבריג׳סטון היו שווים 900₪ כחדשים, במצבם האחרון הם לא היו שווים גם 50₪.

3. אני זוכר שדי קטלת את היבואן של ניטו על כך שאין ביקורות על הצמיגים בשפה האנגלית ולמעשה אין כל אינפורמציה על הצמיג הנ״ל ובנוסף המחיר גבוה מידי לצמיג שאין עליו כל דיעה מבוססת ולכן אין לך כוונה לרכוש אותו. מה השתנה שגרם לך בסופו של דבר לרכוש את הצמיג? הרי ברמת מחיר זהה אני מניח שיכולת להשיג צמיגים מבוססים יותר אז מה גרם לך לקחת את ההימור?

 

אני גם מחפש צמיגים חדשים לרכב (215.60.16) וקשה לבחור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם קודמי לגבי 2, גם צמיג סיני שקר כלשהו היה מספק לך חוויה דומה בהשוואה לקודמים.

עניין הכתף החלשה נשמע לא טוב למי שמחפש צמיג ספורטיבי.

סבלתי מזה מאד עם הטויו T1R, זה נפתר ע״י העלאה של לחץ האויר לאזור ה36\37 (קר), אבל אז הנוחות נפגמת.

מעבר לזה מבחינתי הפרמטר החשוב לבחינת צמיג הוא האחיזה בכביש רטוב ובכביש מוצף.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

מספר הערות ושאלה,

1. איפה כתוב שניטו הם צמיגי הפרימיום של טויו? אני שואל ברצינות, חפשתי ולא מצאתי יותר מידי מידע על החברה הזו.

2. ההשוואה שלך היא לצמיגים ישנים גמורים באופן קיצוני (על פי התמונות הם עברו פירוק קיצוני) ועל כן לדעתי ההשוואה לא רלוונטית. יכול להיות שהיית מתרשם באותה המידה מכל צמיג בערך, בתנאי שהיית משווה אותו לבריג'סטון הגמורים שלך. אגב, הבריג׳סטון היו שווים 900₪ כחדשים, במצבם האחרון הם לא היו שווים גם 50₪.

3. אני זוכר שדי קטלת את היבואן של ניטו על כך שאין ביקורות על הצמיגים בשפה האנגלית ולמעשה אין כל אינפורמציה על הצמיג הנ״ל ובנוסף המחיר גבוה מידי לצמיג שאין עליו כל דיעה מבוססת ולכן אין לך כוונה לרכוש אותו. מה השתנה שגרם לך בסופו של דבר לרכוש את הצמיג? הרי ברמת מחיר זהה אני מניח שיכולת להשיג צמיגים מבוססים יותר אז מה גרם לך לקחת את ההימור?

 

אני גם מחפש צמיגים חדשים לרכב (215.60.16) וקשה לבחור...

1.גם אני לא מצאתי מקור רשמי לזה שניטו היא חברת בת, פרימיום של טויו, אבל אני נוטה להאמין לנציג של היבואן (אורי)

גם בגלל שהיה לו האופציה לטעון שניטו הוא חברת בת של מישלין, בריג'סטון או כל חברה אחרת. בכל מקרה, זה לא היה דיל ברייקר עבורי. מה שכן, אתאכזב לגלות שזה לא נכון, רק כי זו תהיה הפרת אמון ביני לבינו באופן אישי.

2.לא ערכתי השוואה בין הצמיגים, אלא רק במקרה החלטתי לציין את הצמיגים הקודמים שהיו לי, ועלותם, למי שמתעניין בהם. זה הכל.

מה שאני עשיתי , זה להעלות את חוות דעתי ולהביא את התחושות שהיו לי בזמן הנהיגה, AS IS בלי שום אינטרס כלשהו.

אגב, את התחושות האלה לא קיבלתי מצמיגים קודמים "זולים" חדשים שהיו לי. מעולם.

בנוסף, אני לא מעוניין להרחיב בדיבור על הצמיגים ועל טיבם בצורה שתשכנע מישהו, בגלל כמה סיבות:

א. הם טרם נבדקו על רטוב.

ב. טרם נבדקה רמת השחיקה וטיבם לאורך זמן.

ג. לא בא לי לעשות את עבודת השיווק של היבואן. גם אני ישמח שהוא יתאמץ, ויעלה נתונים ומבחנים. זה שרכבי נועל אותם לא אומר שפסקתי מלבדוק ולברר עליהם.

3. אמת. לא היתה לי כוונה לרכוש אותם, אך באותה נשימה, גם כן היתה לי כוונה לרכוש אותם. תוכל לראות דפים אחורה (אין לי מושג כמה אחורה) שמאוד רציתי לנסות אותם, והתלבטתי רבות. אפילו כתבתי כאן שסביר להניח שכנראה ארכוש אותם.

מה גרם לי בסוף לרכוש? אין לי תשובה חד-משמעית. קיבלתי מחיר טוב, רק פחות מ 300 ₪ הפרש בינם לבין ה T1 ספורט (מאסטרו מפרסם אותם ב 2700), חפרתי הרבה ברשת, נכנסתי לכל סירטון יוטיוב של ניטו NT830, הסתכלתי מה רמת ההשקעה של החברה במותג החדש, נכנסתי לאתרי ביקורות ביפנית ובתאילנדית, עשיתי תרגום, אומנם היה קשה להבין ולקרוא בצורה שוטפת מה שנכתב שם, אבל אתה מבין את הדבר העיקרי, שהצמיגים שקטים ואוחזים.

החלטתי ללכת על אופציית ה"חתול בשק" ולרכוש אותם, היתה לי ההרגשה שמשהו טוב מתפספס כאן רק בגלל חוסר מוכנות מצד היבואן (קורה) וגם בגלל שרציתי להעיף את הסט הקודם.

עדיין על היבואן לספק את המבחנים הראויים, כי לא יהיו רבים כמוני שיהיו מוכנים "להתגלח" על משהו לא מוכר, ולשלם יותר.

 

מסכים עם קודמי לגבי 2, גם צמיג סיני שקר כלשהו היה מספק לך חוויה דומה בהשוואה לקודמים.

עניין הכתף החלשה נשמע לא טוב למי שמחפש צמיג ספורטיבי.

סבלתי מזה מאד עם הטויו T1R, זה נפתר ע״י העלאה של לחץ האויר לאזור ה36\37 (קר), אבל אז הנוחות נפגמת.

מעבר לזה מבחינתי הפרמטר החשוב לבחינת צמיג הוא האחיזה בכביש רטוב ובכביש מוצף.

לא מסכים איתך. דבר ראשון, לא חיפשתי צמיג ספורטיבי מובהק, מתוך ידיעה שזה יפגע בפרמטרים אחרים החשובים לי. חיפשתי צמיג שיספק אחיזה,נוחות ו TW טובים. היו לי צמיגי שקר כלשהו, אפילו מס' סטים שיצא לי לקנות בעבר (גם לרכב זהה למה שמופיע בסמלון, רק שנתון נמוך יותר), והם היו רחוקים מאוד מלתת לי את רמת הביצועים (שסיקרתי) הללו. כפי שכתבתי, אשתי שמה לב לשני פרמטרים של אחיזה בבלימה ותגובת ההיגוי , מבלי שאשאל את דעתה בכלל, וזה נתן לי תחושה טובה לשמוע חוות דעת מבנאדם שלא מבין ולו חצי דבר.

לגבי הכתף, בכוונה הדגשתי שהיא מעט חלשה- מעט. לא סבלתי מזה בכלל, זה מוקצן להגדיר את זה כסבל.

נהגתי בכבישים מאוד טכנייים בשלל רמות, עבודת הצמיגים היתה מצויינת ומספקת מאוד, אין לי צורך להעלות את הלחץ ולפגוע בדבר. ניפוח של 33 PSI נתן את המענה מכל הבחינות ואשתי ואני נהנינו מיום ספורטיבי למדי.

 

אם אני לא טועה, יש לניטו צמיגי ספורט מוצהרים שאמורים להתחרות מול ה R1R (ממה שהבנתי NT05 , אבל אני לא מבין גדול).

 

לסיום, כפי שכתבתי גם בחוות דעתי הקודמת, עדיין לא אוכל להגיד אם אני ממליץ עליהם או לא ואם ארכוש אותם שוב.

טרם נבדקו על רטוב, שלוליות ו TW .

אבל כמו שכבר כתבתי, יש לי התחושה שהם לא יאכזבו, וזה מגיע בעיקר בגלל בחור בשם לאון כאן (בעלים של מיאטה שהסתבר לי מאוחר יותר שהוא מדריך קורסים לנהיגה), שכתב לי שרכבו גם נועל אותם, וציין שעל רטוב הם מעולים.

אפשר להגיד שהוא היה חוות הדעת הישראלית היחידה שראיתי.

מכאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=511678

 

שלום רב.

אשמח לתת חוות דעת על ה-nt 830...

 

הצמיגים מורכבים מזה כמה שבועות על ה mx-5 הפרטית שלי.

הבחירה בצמיג זה נבעה משיקול של תמורה למחיר(על הנייר כמובן, עוד לא היה ניסיון עם צמיג זה), סקרנות לגבי מותג חדש ובעיקר בעקבות ניסיון טוב שהיה לי עם היבואן בשירות לצמיגים שהיו לי בעבר(טויו).

 

הרשמים הראשונים והבולטים ביותר:

א. צמיג שקט מאוד מאוד! לא ממש היה בשיקול שלי אבל הופתעתי כמה זה משמעותי בנסיעות ארוכות.

ב. אחיזה מטורפת על רטוב. פשוט לא יאומן איך הצמיג הזה אוחז בתנאי גשם. על אספלט יבש, למרות tw גבוה יחסית(300) יש אחיזה מצוינת. יכול להיות שצמיג ספורטיבי מובהק יהיה בעל אחיזה גבוהה יותר אבל גם ישחק הרבה יותר מהר.

 

כמובן שלא הכל וורוד והייתי מעדיף צמיג סימטרי שיהיה אפשר להחליף צד ואולי כתף קצת אגרסיבית יותר לטובת turn in מיידי יותר אבל מדובר בדקויות שבודדים ירגישו אם בכלל.. בסופו של דבר אני ממליץ!

 

 

גם כאן נשארה ביקורת על הכתף, ובאותה נשימה, שזה כמעט ולא מורגש.

בכל מקרה, אעדכן בהמשך את הרשמים על רטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שמעוניין, משלוח של טויו טרי אמור להגיע בשבועיים הקרובים (טייר קלאב).

אני מתכוון להרכיב CF2, יש ביקורות?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שמעוניין, משלוח של טויו טרי אמור להגיע בשבועיים הקרובים (טייר קלאב).

אני מתכוון להרכיב CF2, יש ביקורות?

 

לא מזמן החלפתי זוג קדמיים ב-CF2.

במילה אחת: ס'דר.

לא מדהים אך גם לא רע.

אוחז טוב ולא מרעיש מידי (אך לא בטוח שהוא שקט במיוחד).

לגבי נוחות אין לי מושג, אני מניח שהרכב יהיה נוח מאוד גם עם צמיגים של רכבת (קאמרי).

לגבי ביצועים ספורטיביים, שוב אין לי מושג (קאמרי)... :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

c4f,

אכן מצאתי מקור אשר מאשר כי המותג NITTO נמצא בבעלות של TOYO

שיתוף הפעולה החל בשנת 1979 ובשנת 1999 הוקמה חברה נפרדת בשם NITTO TIRES NORTH AMERICA.

יחד עם זאת, אף אחד לא טוען שזהו מותג הפרימיום של TOYO (חוץ מהיבואן בארץ).

זה נראה לי בערך כמו לציין שקלבר הוא מותג הפרימיום של מישלין.

זה לא אומר שהצמיג לא טוב, אך זה כן אומר שאין שום סיבה (לדעתי) שהוא יעלה יותר מצמיגי TOYO בארץ.

בנוסף, נראה לי מאוד מוזר חוסר המידע ברשת בנוגע לצמיגים כאשר החברה הוקמה כבר לפני 15 שנים.

15 שנים זה מספיק זמן בימינו ליצור שם ומוניטין, לצבור קהל מאמינים וחוו"ד מכל העולם.

אם NITTO לא השיגו זאת במהלך 15 השנים (וזאת עוד תחת מטריה של TOYO) לדעתי זאת תעודת עניות.

 

אגב, לגבי הרעש, זכור לך מה מדד הרעש של הצמיג?

ניסיתי לחפש באתר היצרן אך הוא לא עובד כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לאון טאובס מרוצה מהם - אז אתה במצב טוב :) הוא בהחלט בר סמכא, ואם הוא ממליץ עליהם אחרי ניסיון

על הרכב האישי שלו, כולל ברטוב - זה מצויין.

לגבי הכתף, כנראה שזה לא חמור כמו המצב ב-T1R, אבל אני צריך לבחון את זה בתנאים שלי כדי לדעת באמת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

c4f,

אכן מצאתי מקור אשר מאשר כי המותג NITTO נמצא בבעלות של TOYO

שיתוף הפעולה החל בשנת 1979 ובשנת 1999 הוקמה חברה נפרדת בשם NITTO TIRES NORTH AMERICA.

יחד עם זאת, אף אחד לא טוען שזהו מותג הפרימיום של TOYO (חוץ מהיבואן בארץ).

זה נראה לי בערך כמו לציין שקלבר הוא מותג הפרימיום של מישלין.

זה לא אומר שהצמיג לא טוב, אך זה כן אומר שאין שום סיבה (לדעתי) שהוא יעלה יותר מצמיגי TOYO בארץ.

בנוסף, נראה לי מאוד מוזר חוסר המידע ברשת בנוגע לצמיגים כאשר החברה הוקמה כבר לפני 15 שנים.

15 שנים זה מספיק זמן בימינו ליצור שם ומוניטין, לצבור קהל מאמינים וחוו"ד מכל העולם.

אם NITTO לא השיגו זאת במהלך 15 השנים (וזאת עוד תחת מטריה של TOYO) לדעתי זאת תעודת עניות.

 

אגב, לגבי הרעש, זכור לך מה מדד הרעש של הצמיג?

ניסיתי לחפש באתר היצרן אך הוא לא עובד כרגע.

 

כמו שאני כבר כתבתי, לא מעוניין לעשות את עבודת השיווק של היבואן.

חפש בגוגל , תרשום NITTO TIRES ותפשפש.

לגבי אתר ניטו, הוא עולה בגוגל כרום, משום מה לא עולה באקספלורר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזמן החלפתי זוג קדמיים ב-CF2.

במילה אחת: ס'דר.

לא מדהים אך גם לא רע.

אוחז טוב ולא מרעיש מידי (אך לא בטוח שהוא שקט במיוחד).

לגבי נוחות אין לי מושג, אני מניח שהרכב יהיה נוח מאוד גם עם צמיגים של רכבת (קאמרי).

לגבי ביצועים ספורטיביים, שוב אין לי מושג (קאמרי)... :roll:

 

רעש לא כל כך מעניין אותי.. יותר מעניין אותי איך הם בסיבובים.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעש לא כל כך מעניין אותי.. יותר מעניין אותי איך הם בסיבובים.

 

עדכון מהיום,

על רטוב הם אוחזים מעולה (גם בבדיקות התקן הם קיבלו ציון טוב מאוד)!

לעומת זאת האחוריים שלי (Cooper בני שנתיים) זה כבר סיפור אחר..

היום בירידה מכביש 22 בקוקה-קולה הקאמרי החליטה שהיא יוצאת לדריפט מהסרטים. :shock:

דריפט עם טנק זאת לא מציאה גדולה.. :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאני כבר כתבתי, לא מעוניין לעשות את עבודת השיווק של היבואן.

חפש בגוגל , תרשום NITTO TIRES ותפשפש.

לגבי אתר ניטו, הוא עולה בגוגל כרום, משום מה לא עולה באקספלורר.

 

פשפשתי.

חוץ מצורך ללכת לשרותים לא יצא לי כלום מזה..

אני לא הצלחתי למצוא את הצמיג הזה באתר החברה, פשוט לא.

כן הצלחתי למצוא אותו פה ושם באתרים תאילנדים לא רישמיים.

אם כבר, אז באתר החברה כן מצאתי הצהרה שבישראל אין מפיץ רישמי של NITTO (יכול להיות שהאתר לא מעודכן). http://www.nittotire.com/Home/InternationalNoSite

בנוסף מצאתי הצהרה שחברת NITTO אינה פעילה ואינה מוכרת צמיגים באירופה.

Nitto currently does not have offices or representatives based in Europe, nor does it currently sell tires in Europe. Anyone claiming to the contrary should be regarded with suspicion.

http://www.nittotire.com/FraudAlert

לאחרונה ישנה תקנה חדשה באיחוד האירופי (ולדעתי גם בישראל) שעל כל צמיג צריכה להיות מדבקה בה מצוין רמת הרעש שלו, מדד אחיזה על רטוב, מדד חיסכון בדלק ועוד.

האם הצמיג שלך הגיע עם המדבקה האמורה?

על פי מה שאני מצאתי ברשת, הם לא מצויידים במדבקה זו.

http://www.motortrivia.com/section-report/0135-nitto-nt830-review/nitto-nt830-review-part-03.html

 

אגב, לא הבנתי את המשפט הזה:

לא מעוניין לעשות את עבודת השיווק של היבואן

אתה לא עושה עבודת שיווק ליבואן אלא עוזר לחברי הפורום לקבל החלטה מושכלת, האם זאת לא מטרת הפוסט שלך?

כי כרגע, בעזרת הביקורת מפרגנת שלך, אתה בהחלט עושה ליבואן שירות מעולה.

אז איך הגעת לכך שלענות על שאלות רלוונטיות זה שונה מהותית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 698 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...