Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מורה נבוכים למותגי צמיגים - הטוב ,הרע והבינוני.


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תוספת (כי אי אפשר לערוך.. :roll: ),

מצאתי אתר תאילנדי ייעודי ל-NITTO שם הצמיג כן מופיע.

http://www.nittotire.in.th/nt830_overview.html#tech

גם באתרים של יפן וניו-זילנד הוא מופיע.

באף אחד מהאתרים אין מידע לגבי הצמיג כנדרש על פי התקן החדש.

http://www.autocom.co.il/Chadashot/TakanotTaabora/%20Tire-s.aspx

וזה התקן http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_label

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון. כתבתי את (חצי) ההתרשמות שלי מהצמיגים, בכך זה אמור לעזור לך ולחברי הפורום המתעניינים, סה טו. לגבי מדבקות זכור לי שהיה על כל צמיג מדבקה עם טבלאות בירוק, לא התייחסתי לזה כך שאני לא יודע אם זה מה שאתה מדבר עליו. מעבר לזה אין לי שום רצון להוכיח את טיבם, או את הקשר שלהם לטויו כמותג פרימיום. זה תפקידו של היבואן.

יש לך כאן כבר (רק) שתי חוות דעת, שלי ושל לאון.

שלי אומנם זה חצי דעה כי לא נכנסתי איתם למוד ספורטיבי על רטוב עדיין.

כשכתבתי שאני לא מתכוון לעשות את עבודת השיווק של היבואן, התכוונתי לזה שאני לא יתאמץ להעלות כאן סרטונים, רשמים וכו׳ שכביכול מיחצנים את המוצר. אני כאן רק כדי לרשום את התרשמותי האישית ממקור ראשון כבעלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

* סליחה קבל תיקון, לא זכורה לי מדבקה מיוחדת למעט המדבקה המציגה את דגם הצמיג, המידה וכד׳. כל הערב הייתי עסוק בלנסות לשחזר מה ראיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^תודה.

 

אכן לא יאה שהיבואן, אשר קורא בפורום ואני מניח שגם קורא את השרשור הזה, לא מגיב אף לא פעם אחת בנושא.

למיטב ידיעתי כל צמיג אשר נמכר בארץ מחויב להיות מצוייד במדבקת סימון על פי התקן הארופאי.

אשמח לשמוע מיבואן NITTO האם על הצמיג אכן מודבקת המדבקה ואם כן אז מה הנתונים אשר מסומנים עליה?

(יכול להיות שמסיבה זו הם לא מוכרים באירופה?)

 

אגב, אתמול בדקתי מחירים של שני צמיגים במידה 215.60.16

צמיגים של TOYO CF2 עולים 432ש"ח לצמיג, בעוד שצמיגים של NITTO NT830 עולים 612ש"ח לצמיג.

לדעתי זה מחיר מופרז, בטח ובטח כאשר מדובר במותג זול של TOYO (אני יודע שהיבואן טוען שזה פרימיום, חובת ההוכחה עליו).

זה שווה ערך לכך לצמיג של קלבר יעלה 40% יותר מצמיג של מישלין.. :roll:

 

 

 

האם goodyear efficient grip performance שווים את תוספת המחיר על פני ה-CF2 (עוד 270 ש"ח לצמיג)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי שמח לשמוע קצת יותר אודותיו מאורי. חבל שהוא לא מתאמץ להגיב כאן ולעמוד על רגליים אחוריות בכל מה שנוגע לצמיגים שלו. באופן אישי, הייתי שמח לדעת שעומד מאחורי גב , הנותן תשובות נאמנות לכל שאלה.

בקע הזה בתור לקוח, זה קצת מאכזב.

 

לגבי עלות הצמיגים, כדאי שתברר במס' מקומות. המידה שלי היא 17 215/50 ושלמתי על כל אחד 550 ₪ , למידה שלך זה אמור להוזיל לפחות ב 150 ₪ לצמיג. אם אתה מהצפון , אוכל לתת לך טל' של המקום בו אני הרכבתי.

 

לגבי הגוד ייר אפישנט כמו שכבר כתבתי כאן- אין לי נסיון איתם, אבל מביקורות עולמיות הם לא הרשימו את הרוכשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי שמח לשמוע קצת יותר אודותיו מאורי. חבל שהוא לא מתאמץ להגיב כאן ולעמוד על רגליים אחוריות בכל מה שנוגע לצמיגים שלו. באופן אישי, הייתי שמח לדעת שעומד מאחורי גב , הנותן תשובות נאמנות לכל שאלה.

בקע הזה בתור לקוח, זה קצת מאכזב.

 

לגבי עלות הצמיגים, כדאי שתברר במס' מקומות. המידה שלי היא 17 215/50 ושלמתי על כל אחד 550 ₪ , למידה שלך זה אמור להוזיל לפחות ב 150 ₪ לצמיג. אם אתה מהצפון , אוכל לתת לך טל' של המקום בו אני הרכבתי.

 

לגבי הגוד ייר אפישנט כמו שכבר כתבתי כאן- אין לי נסיון איתם, אבל מביקורות עולמיות הם לא הרשימו את הרוכשים.

 

שלום לכולם,

בעקבות הדיון שהתפתח כאן, להלן מספר הבהרות:

1. Nitto הוא מותג צמיגים שנמצא בבעלות של Toyo Tires. ניתן לקרוא על כך בערך של Toyo Tire & Rubber Company בויקיפדיה וכמו כן אני יכול להעיד על כך שאנחנו כחברה (אוטולוקס טיירס) רוכשים את צמיגי Nitto מ- Toyo ושהם מיוצרים ביפן.

2. ההגדרה של Nitto כמותג הפרימיום של Toyo היא הגדרה פנימית של היצרן, ואין לה ביטוי "רשמי", באתרי אינטרנט למשל. באופן ענייני, אני יכול להגיד לכם שמומחי הצמיגים שלנו בדקו את הדגמים השונים של Nitto בפרמטרים כמו עיצוב הסולייה והרכב החומרים, ומצאו שאכן מדובר בצמיגים איכותיים מאוד, שלוקחים את הטכנולוגיה והאיכות של Toyo צעד קדימה.

3. כל הצמיגים של Nitto שמיובאים לארץ כוללים את מדבקת התיוג האירופאי. הסבר על התיוג ניתן לקרוא כאן. הסיבה לכך היא הנחיות משרד התחבורה, שלא מאפשר ייבוא לארץ של צמיגים ללא תיוג. בשל כך, אנחנו לא יכולים לייבא כרגע לארץ דגמים נוספים של Nitto, ביניהם צמיגים ספורטיביים (NT05 ו- NT01 שהוא צמיג Semi-Racing) וצמיגי שטח. זאת מאחר שצמיגים אלה מיועדים לשווקים כגון יפן וארה"ב, שבהם אין דרישה חוקית לתיוג כמו זה האירופאי. ישראל היא המדינה הראשונה שבה נהוגה התקינה האירופאית אליה מיובאים צמיגי Nitto. אנחנו פועלים בנושא מול היצרן ומקווים שבקרוב נוכל להרחיב את היצע הצמיגים של Nitto.

4. אכן יש מחסור בכתבות ובמבחנים מחו"ל על הצמיגים, ולכן אנחנו שואפים לקבל כמה שיותר חוות דעת מנהגים ישראליים שהתקינו צמיגי Nitto על רכבם. חוות הדעת של לאון טאובס היא רק דוגמא, ואנחנו פועלים על מנת לקבץ חוות דעת נוספות. אם במקרה אתם בין מאות הנהגים שכבר התקינו צמיגי Nitto על רכבם, נשמח אם תפרסמו בפורום את חוות דעתכם עליהם.

5. אנחנו עובדים על אתר אינטרנט מקומי שיספק מידע נוסף על הצמיגים.

 

כמו תמיד, אני עומד לשירותכם בכל שאלה או עניין.

 

להתראות,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורי שלום,

 

אני שמח שסוף סוף בחרת להגיב.

אשמח לקבל את פרט התיוג האירופי על צמיג NT830 215.60.R16.

כמו כן, אשמח לדעת מיהם מומחי הצמיגים שלכם שמאשרים כי NITTO איכותיים יותר מ-TOYO.

כרגע יש לי על הרכב זוג צמיגים TOYO CF2, האם ה-NT830 הרבה יותר טובים מהם עד כדי כך שמצדיק את הפרש המחיר (מעל 40%)?

אגב, האם הפרש המחיר הוא נורמאלי או שזה נובע עקב כוח קניה קטן (אני מניח שנמכרים הרבה יותר TOYO בארץ מאשר NITTO).

 

אני מתכוון להחליף זוג צמיגים ביום שישי ואשמח לשמוע את תגובתך בנושא.

תודה.

 

 

c4f, שלחתי לך ה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורי שלום,

 

אני שמח שסוף סוף בחרת להגיב.

אשמח לקבל את פרט התיוג האירופי על צמיג NT830 215.60.R16.

כמו כן, אשמח לדעת מיהם מומחי הצמיגים שלכם שמאשרים כי NITTO איכותיים יותר מ-TOYO.

כרגע יש לי על הרכב זוג צמיגים TOYO CF2, האם ה-NT830 הרבה יותר טובים מהם עד כדי כך שמצדיק את הפרש המחיר (מעל 40%)?

אגב, האם הפרש המחיר הוא נורמאלי או שזה נובע עקב כוח קניה קטן (אני מניח שנמכרים הרבה יותר TOYO בארץ מאשר NITTO).

 

אני מתכוון להחליף זוג צמיגים ביום שישי ואשמח לשמוע את תגובתך בנושא.

תודה.

 

 

c4f, שלחתי לך ה"פ

 

שלום,

 

נתוני התיוג של הצמיג הנ"ל הם:

צריכת דלק - E

אחיזה בכביש רטוב - E

רעש - W2, 71 דציבלים

 

על פניו הנתונים הנ"ל לא נראים טובים במיוחד, ולכן אני רוצה להבהיר נקודה חשובה: בעת תכנון צמיג, היצרן מנסה לאזן בין מספר רב של תכונות, שסותרות לעתים זו את זו, כגון אחיזת כביש, נוחות, אורך חיים ועוד. מאחר שהתיוג האירופאי כולל 3 תכונות בלבד, ישנם יצרנים המרכזים את מאמציהם בשיפור שלוש תכונות אלה, לעתים על חשבון תכונות אחרות, כדי לייצר מראית עין של "צמיג טוב יותר" בעיני הצרכן. Nitto עדיין לא ביצעו את ההתאמות האלה, כך שיכולותיו של הצמיג לא באות לידי ביטוי בנתוני התיוג.

 

לגבי ההשוואה בין Nitto ל- Toyo חשוב להבהיר: שני מותגי הצמיגים הם מצויינים, ועושים שימוש בטכנולוגיה דומה. Nitto הוגדר ע"י Toyo כמותג פרימיום, אבל אנחנו נמנעים מקביעה חד משמעית ש"Nitto איכותיים יותר מ- Toyo" בין השאר כי איכות היא דבר סובייקטיבי בהקשר של צמיגים. יש כאמור מגוון רחב של תכונות לכל צמיג, ואין צמיג שהוא "הכי טוב בהכל". מה יותר איכותי - צמיג שאורך החיים שלו ארוך יותר או צמיג שמרחק הבלימה שלו קצר יותר? צמיג חסכוני בדלק או צמיג נוח במיוחד?

 

לגבי ההפרש במחיר, הוא נובע בין השאר מההחלטה של Toyo למצב את Nitto כמותג פרימיום. שני הצמיגים מצויינים, אבל חשוב שתשים לב לכך ש- Nitto NT830 הוא צמיג ספורטיבי באופיו, בעוד ש- Toyo CF2 הוא צמיג נוסעים רגיל, ללא מאפיינים ספורטיביים במיוחד.

 

מקווה שהצלחתי לענות על השאלות באופן מספק.

 

להתראות,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

נתוני התיוג של הצמיג הנ"ל הם:

צריכת דלק - E

אחיזה בכביש רטוב - E

רעש - W2, 71 דציבלים

 

על פניו הנתונים הנ"ל לא נראים טובים במיוחד, ולכן אני רוצה להבהיר נקודה חשובה: בעת תכנון צמיג, היצרן מנסה לאזן בין מספר רב של תכונות, שסותרות לעתים זו את זו, כגון אחיזת כביש, נוחות, אורך חיים ועוד. מאחר שהתיוג האירופאי כולל 3 תכונות בלבד, ישנם יצרנים המרכזים את מאמציהם בשיפור שלוש תכונות אלה, לעתים על חשבון תכונות אחרות, כדי לייצר מראית עין של "צמיג טוב יותר" בעיני הצרכן. Nitto עדיין לא ביצעו את ההתאמות האלה, כך שיכולותיו של הצמיג לא באות לידי ביטוי בנתוני התיוג.

 

לגבי ההשוואה בין Nitto ל- Toyo חשוב להבהיר: שני מותגי הצמיגים הם מצויינים, ועושים שימוש בטכנולוגיה דומה. Nitto הוגדר ע"י Toyo כמותג פרימיום, אבל אנחנו נמנעים מקביעה חד משמעית ש"Nitto איכותיים יותר מ- Toyo" בין השאר כי איכות היא דבר סובייקטיבי בהקשר של צמיגים. יש כאמור מגוון רחב של תכונות לכל צמיג, ואין צמיג שהוא "הכי טוב בהכל". מה יותר איכותי - צמיג שאורך החיים שלו ארוך יותר או צמיג שמרחק הבלימה שלו קצר יותר? צמיג חסכוני בדלק או צמיג נוח במיוחד?

 

לגבי ההפרש במחיר, הוא נובע בין השאר מההחלטה של Toyo למצב את Nitto כמותג פרימיום. שני הצמיגים מצויינים, אבל חשוב שתשים לב לכך ש- Nitto NT830 הוא צמיג ספורטיבי באופיו, בעוד ש- Toyo CF2 הוא צמיג נוסעים רגיל, ללא מאפיינים ספורטיביים במיוחד.

 

מקווה שהצלחתי לענות על השאלות באופן מספק.

 

להתראות,

סובייקטיבי :lol: :lol: :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אובייקטיבי אפשר להגיד שגם נתוני TOYO לא מרשימים בכלל על המדבקה. אבל בהחלט נותנים תמורה טובה למחיר.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אובייקטיבי אפשר להגיד שגם נתוני TOYO לא מרשימים בכלל על המדבקה. אבל בהחלט נותנים תמורה טובה למחיר.

 

למה לא מרשימים?

ה CF2 בעלי ציון מעולה באחיזה על רטוב (B), וציון רעש סביר (70db).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר אותם מנסיון, אבל קראתי המון ביקורות עליהם

והגעתי למסקנה שצמיגי

EfficientGrip are not so efficient.

אם קיים אסימטריק2 למידה שלך, לך עליהם יש המון ביקורות טובות עליהם.

 

רציתי להודות לך שוב פעם על ההמלצה. היום החלפתי את הקדמיים הישנים שלי (T1R) לאסימטריק2. התלבטתי ביניהם לבין הניטו שגם אומרים שהם נוחים. בסופו של דבר ויתרתי על הניטו בגלל שלא השגתי עליהם מחיר טוב והנציג שלהם בפורום לא נותן הצעות או סדר גודל של מחיר.

על האסימטריק2 שילמתי 680 ש"ח לצמיג למידה שלי שהיא 225.45.17.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוות דעת לניטו nt 830

הצמיגים נרכשו ב5.10.13 המידה היא215.45.17 והרכבו על אימפרזהwrx

הצמיגים החליפו רביעיה של טויו t1r שאומנם היו רק בני שנה ,אך נפחו את נשמתם ,וכבר חירחרו חירחורי גסיסה

חודשים הם מספיק זמן להתנסות , וההתרשמות היא: וואו !הפתעה גדולה ולטובה

קודם כל הטויו שהיו ברכב היו אוכלים את הראש עם הרעש שלהם ,וזאת ברכב שאטום כולו ביריעות דינמיט

רעש שהיה מוחשי ,ומטריד בזמן נסיעה (גם בשני כלי רכב נוספים שלי הם מורכבים וגם שם הרעש חזק)

הניטו שקטים פשוט שקט

לגבי האחיזה :הצמיג בליגה אחרת מעל, פשוט דבק היכן שהטויו היה נותן לטוסיק לצאת קצת הניטו מחרבי שמחות :הם אוחזים

ונותנים תחושה מוצקה מאוד גם תחת עומס שהטויו היו מרימים ידים

זה ביבש ,ברטוב :הצמיגים מספקים אחיזה שגורמת לנהג לתחושה של בטחון הרגשה של קטר על הפסים(נבדק בזמן הסופה הגדולה)

עד עכשיו זה נשמע כמו תשדיר פרסומת לחברה ,אבל רציתי להרכיב על גנטים מומו רואנג ,יותר מחודש שמעתי תשובות :עוד יומים יגיעו הבטיחו לחזור לעדכן וכמובן לא עשו זאת, בסוף ויתרתי

למזלי מצאתי סט של o z סופר טוריזמו שעליהם הרכבתי את הניטו

מה היה לנו צמיגים מעולים (לדעתי העובדה שלא מפיצים את הניטו לכלל הפנצריות שעובדות עם טויו היא כדי לשמור על רמת מחיר גבוהה לצרכן ולמנוע תחרות )

ושרות לא משהוא של הפנצריה

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...