Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שבוע הבא אני אמור לקבל רכב סקודה חדש והתענינתי בסוכנות לגבי דיבוריות שהם יכולים להתקין ברכב החדש... דיברו איתי על דיבורית פשוטה שאינה מתחברת לרדיו ברכב ואפשר להכניס לתוכה זיהוי של מכשיר פלאפן אחד. המחיר הוא 600 שח. הבעיה היא שאני לא זוכר את הדגם הוא אמר משהוא גרמני... אולי מישהו יכול לעזור לי בזיהוי או אפילו להמליץ על משהוא טוב יותר בלי קידוחים ופירוקים בפלסטיקים ?

תודה

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

השאלה מה אתה מחפש ? דיבורית קבועה או דיבורית ניידת שניתן להוציא מהרכב ?

דיבורית קבועה חייבים להתקין באמצעות "קידוחים ופירוקים" אבל לרוב סוכניות הרכב

ומתקינים עושים זאת בצורה אסטתית כך שלא תראה כבלים וחורים.

 

מניסיון בסוכניות הרכב מבקשים מחירים מופקעים על דיבוריות.

לרוב ניתן למצוא את אותן דיבוריות בחצי מחיר בחנויות פרטיות ואצל מתקינים.

 

אם אתה בכל זאת לא רוצה לקדוח ברכב, אתה יכול ללכת על פתרון של דיבורית ניידת

שנתפסת בסך שמש ומצריכה טעינת בפעם בשבועיים-שלוש. כמו כן היא מצריכה הדלקת וכיבוי ידניים.

דיבריות כאלה ניתן להשיג באיזור ה-200-300 ש"ח.

פורסם

קשה לי ליראות אך קודחים והורסים רכב חדש... דיבורית ב כמה מאות הורסת משהו בכמה עשרות אלפים.

ניראה לי אני אלך על אלה ששמים על המגן שמש... לא בא לי קידוחים ופרוק של הפנלים... מבוא לחריקות בעתיד.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
דיבורית קבועה חייבים להתקין באמצעות "קידוחים ופירוקים" .

 

 

אם אתה בכל זאת לא רוצה לקדוח ברכב, אתה יכול ללכת על פתרון של דיבורית ניידת

שנתפסת בסך שמש ומצריכה טעינת בפעם בשבועיים-שלוש. כמו כן היא מצריכה הדלקת וכיבוי ידניים.

דיבריות כאלה ניתן להשיג באיזור ה-200-300 ש"ח.

 

 

חבל שאתה מטעה ומפחיד את הבחור לא בכל התקנה יש צורך בקידוחים ובטח לא בדיבורית BT סטנדטית. אין שום בעיה לפרק חלקי פלסטיקה ברכב הזה (סקודה על כל דגמיה) לא צריך להיות בפאניקה בגלל פירוק של פלסטיק כזה או אחר .

אני חוזר בפעם המי יודע כמה על עניין הדיבוריות הניידות הם ממש לא ברמה או באיכות של דיבורית קבועה איכותית.

אם יש לך רדיו מקורי אז מה שסיפרו לך בסוכנות הוא בהחלט לא נכון.

דיבוריות טובות יש: לבורי, פארוט ונוקיה.

פורסם
חבל שאתה מטעה ומפחיד את הבחור לא בכל התקנה יש צורך בקידוחים ובטח לא בדיבורית BT סטנדטית. אין שום בעיה לפרק חלקי פלסטיקה ברכב הזה (סקודה על כל דגמיה) לא צריך להיות בפאניקה בגלל פירוק של פלסטיק כזה או אחר .

אני חוזר בפעם המי יודע כמה על עניין הדיבוריות הניידות הם ממש לא ברמה או באיכות של דיבורית קבועה איכותית.

אם יש לך רדיו מקורי אז מה שסיפרו לך בסוכנות הוא בהחלט לא נכון.

דיבוריות טובות יש: לבורי, פארוט ונוקיה.

 

כנראה שאתה והבחור לקחתם את דברי יותר מדי קשה.

כשאמרתי "קידוחים ופירוקים" לא התכוונתי לזה שיהיו לו ברגים ואומים בולטים מהדשבורד

אלא שההתקנה היא קצת יותר מ"חבר וסע".

 

מן הסתם שדיבוריות קבועות עדיפות על ניידות, כך גם כתבתי בהודעה.

הצעתי לו את שתי האפשרויות למקרה שהוא בכל זאת לא רוצה שיתעסקו לו ברכב.

 

ולפותח השרשור -

למקרה ש"הפחדתי" אותך תרשה לי להרגיע אותך :)

התקנה של דיבורית קבועה נעשית בצורה אסטתית אצל רוב המתקינים הנורמלים

ואתה לא אמור לראות שום חור\פגם ברכב אם העבודה בוצעה במקצועיות ולא בחאפריות.

פורסם

לי יש Parrot ck3100 שזו דיבורית קבועה. מלא פונקציות: הפעלה קולית, מסך תצוגה קטן (אפשר להדביק לדשבורד-בלי קידוחים) תומכת בעברית, שמיעה דרך הרמקולים של המערכת. יש בזאפ בפחות מ- 400 ש"ח כולל התקנה..

פורסם

ואם רוצים לחסוך בחוטים של הדיבורית, אפשר להתקין את ה mki9000 שמגיעה עם שלט בלבד (אין מסך)

השלט אלחוטי ולכן כל ההתקנה שנעשית היא מתחת לפני השטח, ואת השלט שמים היכן שרוצים

פתרון מאוד אסתטי, אני הלכתי על זה כי היה לי חשוב פתרון בלי חורים בדשבורד וכאלה,

שמתי את השלט על ההגה (יש רצועה מיוחדת לכך) ואני מאוד מרוצה מהתוצאה

×
×
  • תוכן חדש...