Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל "יושבי" הפורום...

 

אני מעוניין לרכוש רכב (לא חדש) לא ישן מידי ובעל מעט ק"מ ככל הניתן

הדרישות:

1. רכב גדול (משפחה של 5 נפשות - 2 הורים + 3 ילדים עד גיל 10)

2. עדיפות לנפח מנוע גדול בהיגיון (אני לא רוצה לבזבז המון על דלק)

 

כרגע ראיתי רכב ורציתי לקבל קצת תגובות

פורד מונדאו 2006 עם פחות מ-90000 ק"מ, מטופלת במוסך מורשה (אחרי טיפול גדול - טיימינג וברקסים)

שריטות קלות מסביב לרכב (כמובן שאני אתקן, ובעל הרכב מוכן להוריד קצת במחיר על זה)

עשינו סיבוב, עברנו על מהמורות, הרכב שקט לחלוטין, מאוד חזק, אין רישרושים והנסיעה חלקה

 

מחר אני הולך עם בעל הרכב לבדיקה

אבל רציתי להתייעץ האם באמת הצלחתי למצוא מציאה, או ש... לא...

תמיד רק שומעים על מציאות כאלו: פנסיונר שמוכר רכב עם מעט ק"מ, במצב מצויין...

 

תודה רבה מראש!

פורסם

איזה טיימינג? לרכב יש שרשרת שלא מחליפים ובטח לא בכזה קילומטראז', במידה והחליפו אותה בגלל שהיא נקרעה אז רוב הסיכויים שנגרם נזק למנוע.

לי היה את הרכב כ 3 שנים.

רכב מעולה סה"כ.

יש לשים דגש על הגיר בבדיקה של הרכב, שלא נותן מכות חזקות ושלא שומעים שריקה מכיוון הגיר כשהרכב מתאמץ.

הרכב לא חסכוני בדלק, 1-7/8 בעיר ו 1-11 בערך בבינעירוני בנסיעה רגועה.

היתרונות הם שהרכב יושב מצויין על הכביש, ההגה מתקשר מצויין, מאובזר (קרוז/בקרת אקלים, כסא חשמלי, שליטה על המערכת מההגה וכ"ו) נראה טוב לטעמי ובסה"כ מציעה תמורה מצויינת למחיר.

 

בהצלחה.

פורסם

טוב לדעת...

אני יודע שהרכב עשה עכשיו טיפול 90000 שעלה 6000 שקל

מעבר לזה, כרגע אין לי עוד מידע

 

אם כך, אני מקווה שהבדיקה מחר תראה שהרכב תקין... ואז קונים...

 

תודה רבה

אם יש עוד משהו או מישהו שרוצה או יכול להוסיף אינפורמציה, אני אשמח 8)

פורסם

6000 ש"ח באמת נשמע הזוי וחשוד. קח את הרכב לבדיקה וגם למוסך של דלק מוטורס שיחברו אותו למחשב. תראה הסטוריית טיפולים. אגב באיזור השנתון הזה ישנן בשוק מאות מאזדה 6\ סובארו B4 ויש לא מעט מציאות.

פורסם
6000 ש"ח טיפול! למה מה היה שם? נשמע חשוד.

בפורד לא צריך יותר מדי בשביל להגיע לסכומים אלה, ואף גבוהים יותר!

 

אני יצאתי משם עם חשבון בגובה 7K ש"ח, לגלקסי שלי. עם 30K ק:מ על השעון.

פורסם

בכל מקרה, היו לרכב כ"כ הרבה ריג'קטים שאני לא הולך עליו בסופו של דבר...

(חבל, כי הוא היה ממש נח)

 

אז מה עדיף בשנתונים האלו?

מצאתי הונדה אקורד, מאזדה 6 וסובארו B4

כולם סביבות 2002-2005 עם פחות מ-200,000 ק"מ (רובם מסתובבים בין 120 ל-170)

 

מה עדיף מאלו למשפחה של 2 הורים ו-3 ילדים בגילאי פחות מ-10?

התקציב עד 50,000

דלק - כולם יהיו עם צריכה דומה (לא?)

פורסם

אכן לכולם נפח מנוע שני ליטרים וצריכת הדלק תהיה דומה. אני חושב שהמנוע של הB4 צורך מעט יותר דלק אבל כעיקרון הצריכה דומה.

למה שלא תחפש משפחתית רגילה כמו הונדה סיביק 1800 סמ"ק או מאזדה 3 מנוע 2.0?

פורסם

אני מעדיף רכב יותר גדול

בעיקרון, נסעתי לא מעט על מאזדה 3 וגם על הדגם החדש יותר ואני חייב להודות שהאוטו הזה ממש לא נח וצפוף מאוד

אז אני מעדיך מאזדה 6, הונדה אקורד או סובארו B4

 

למישהו יש תובנות נוספות?

פורסם

אכן רכב מצויין, אבל הוא אוכל דלק , וכפי שמשתמע מהשרשור פה טיפול גדול במורשה עולה כמו טיול זוגי באירופה במלון 5 כוכבים וטיסה במחלקת עסקים (ואני חשבתי שהם שוחטים אותי עם המזדה). תעשה שיקול כמה הרכב הזה שווה לך.

פורסם

ממש לא ברור לי מהם העלויות של הטיפולים שמעלים בשרשור.

בבעלותי מונדאו 2008 יד ראשונה. הרכב מטופל במוסך מורשה והעלויות של הטיפולים היו בהחלט סבירות.

 

הרכב הקודם שלי היה אודי A4 . כל טיפול באודי עלה הון, שלא לדבר אם היה צריך לבצע תיקון או החלפת טיימינג.

 

המוסך של פורד מטפל גם במזדה אז גם עלויות הטיפול במזדה, כנראה דומות.

נכון שהרכב לא חסכוני בדלק אבל אין אף פעם שלמות בחיים.

יותר מזה, שקלתי להחליף את המונדאו בפג'ו 508 החדשה, ואחרי נסיעת מבחן הבנתי עד כמה המונדאו נוחה וחזקה.

 

לדעתי, לא כדאי לפסול את המונדאו, מה עוד שיש היצע גדול וניתן להשיג רכב טוב במחיר סביר (הרי מאז שנכנסו חברות הליסינג אין לאף רכב "שוק").

 

בהצלחה.

פורסם

תלוי מאוד מה מחליפים ברכב.

סתם לדוגמא:

מנעול דלת ראשי - 1700 ש"ח

ידית הילוכים אוטומטית 2000 ש"ח

גריל קידמי קומפלט כולל סמל כ 3000 ש"ח

 

אז זה מאוד תלוי מה הטיפול.

אבל בגדול המנוע שם עם שרשרת ולא זקוק לטיפולים יקרים או מיוחדים.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...