Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד על המצלמות החדשות - מלכודת ה- 90/100


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

,נחמד" מאוד. בקיצור מורידים את המהירות על מנת לתת קנסות לאלו שממשיכים לנהוג על 100 קמ"ש וצפונה, כש"בטעות", בדיוק בכביש של ה-90 קמ"ש יש מצלמה. בושה וחרפה ותודה על השיתוף.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומרים על העירנות? הייתה כל סיבה אפילו הקטנה שבהן, להוריד את המהירות מ-100 ל-90? אולי תסביר לי לאט שאבין מהר, או שאני בור ולא ראיתי סיבה לכך. אין שום קשר בכלל בין עירנות למה שיש שם. כסף נטו.

 

ועקיפה, כבודו יודע מהי?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
שומרים על העירנות? הייתה כל סיבה אפילו הקטנה שבהן, להוריד את המהירות מ-100 ל-90? אולי תסביר לי לאט שאבין מהר, או שאני בור ולא ראיתי סיבה לכך. אין שום קשר בכלל בין עירנות למה שיש שם. כסף נטו.

 

ועקיפה, כבודו יודע מהי?

 

לא דיברתי על הסיבה אף שייתכן והיא קיימת. מי שלא שם לב לתמרורים זה לא טוב.

הבחורצ'יק לא עקף. אם רצה לעקוף, היה נותן גז, עובר את האוטובוס וחוזר ימינה. אם לא חפצה נפשו לעקוף, היה משתלב בצד ימין מאחורי האוטובוס. הוא לא שמר על הימין, הצדיק הזה.

פורסם

הוא שמר גם שמר.

ברגע שהוא הבחין במצלמה, הוא האט על מנת שלא לקבל דוח. האוטובוס שלא שם לב למצלמה, המשיך לנהוג באותה מהירות ולכן נראה כאילו הוא לא שומר על הימין. (עכשיו, ברצינות, היה כ"כ קשה להבין את זה מהצילום?!?!)

פורסם

לא יודע מי זה הנהג, את הסרטון קיבלתי בפייס משיתוף של חלאווה (מי שמכיר), אבל הדגים לך יופי מה קורה אם אתה במקרה יוצא לעקיפה של אוטובוס או משאית (ולא חסר על כביש 2), ולא רואה את המלכודת היפה שהכינו לך בחסות החברה הפרטית (כלומר ציבורית, נסחרת בבורסה, אבל לא ממשלתית) שהקימה את המצלמות וגוזרת קופון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

נו, איפה הליצן ההוא שאמר שמטרת המצלמות היא לבטיחות בדרכים בלבד?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הוא שמר גם שמר.

ברגע שהוא הבחין במצלמה, הוא האט על מנת שלא לקבל דוח. האוטובוס שלא שם לב למצלמה, המשיך לנהוג באותה מהירות ולכן נראה כאילו הוא לא שומר על הימין. (עכשיו, ברצינות, היה כ"כ קשה להבין את זה מהצילום?!?!)

 

 

איך קיומה של המצלמה משפיעה על החובה לשמור על הימין?

ואם העקיפה גורמת לך להגיע למהירויות בלתי חוקית ובלתי סבירות, אולי היא אינה מוצדקת ומוטב היה להמשיך לנסוע בשקט מאחורי האוטובוס (שלא נראה לי שהוא זוחל) במהירות קבועה ?

פורסם

נחום, עשה טובה ותוציא ת'ראש מהת*ת, אתה צריך לנשום קצת.

 

לא משנה איך תסובב את זה ואיך תנסה להצדיק את המצלמות, העובדה המאוד פשוטה היא שהמהירות בכביש הורדה בכדי שתהיה סיבה למקם מצלמה - למטרת סחיטת כספים בלבד - ואח"כ לחזור למהירות הקודמת.

אני רואה שאור ירוק עשו עבודה מעולה עליך, אם אפילו כאן אתה מצליח למצוא איזשהו פגם בהתנהלות הנהג. העיקר לא להאשים את הפרוייקט המטופש הזה. אה, סליחה, לא התכוונתי לפגוע באמונתך בדחלילי המהירות. התנצלותי הכנה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מטרת העקיפה במקרה של רכב גדול מלפנים היא שיפור שדה הראיה ככה שבמקרה כזה גם חריגה

מהמהירות המותרת לפרק זמן קצר מתקבלת על הדעת .

 

לגבי המצלמות , כבישי ישראל הפכו לכבישי אגרה משום שכל נהג רגיל חורג לפעמים מהמהירות המותרת ולא בכדי להשתולל

מכיוון שאנחנו לא רובוטים וזה קורה בייחוד ברכבים חדשים שהמהירות אינה מורגשת .

פורסם
נחום, עשה טובה ותוציא ת'ראש מהת*ת, אתה צריך לנשום קצת.

 

לא משנה איך תסובב את זה ואיך תנסה להצדיק את המצלמות, העובדה המאוד פשוטה היא שהמהירות בכביש הורדה בכדי שתהיה סיבה למקם מצלמה - למטרת סחיטת כספים בלבד - ואח"כ לחזור למהירות הקודמת.

אני רואה שאור ירוק עשו עבודה מעולה עליך, אם אפילו כאן אתה מצליח למצוא איזשהו פגם בהתנהלות הנהג. העיקר לא להאשים את הפרוייקט המטופש הזה. אה, סליחה, לא התכוונתי לפגוע באמונתך בדחלילי המהירות. התנצלותי הכנה.

 

זה לא קשור למצלמות.

אני חושב שאם אוטובוס לפניך נוסע ב-110-120 קמ"ש ואתה עדיין לחוץ לעקוף אותו, יש לך קוצים בתחת.


×
×
  • תוכן חדש...