Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד על המצלמות החדשות - מלכודת ה- 90/100


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו שרץ ברשת: האם זה נכון? האם צריך להוריד בכל צומת ל-70 קמ"ש? כולל בצמתים שנמצאים בכבישים של 100 קמ"ש וכו?

 

מה לגבי הנושא הזה?

זה רץ בפייסבוק כבר כמה ימים, היום כבר מרוב בלבול בצומת מורשה צפון האטתי ל-70, מישהו יודע לתת תשובה על הנושא?

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נחום, אני לא מכיר אותך אישית, ואני לא יודע אם שאר חברי הפורום, אבל, אתה שוטר במשטרת התנועה? שאלה רצינית ולא צינית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ומה מפריע במקביל להרים קול צעקה ולנסוע כחוק ? שוב - הבדל בין 90 ל-100 הוא לא הבדל שאמור לשנות משהו. גם אתה וגם אני יודעים שאם קיבלת שם דוח, כנראה שלא נסעת על 90, לא על 100, סביר שגם לא על 110, אלא יותר.

 

אתה בכוונה בוחר להתעלם מהנקודה?

אם היו שמים לך מהירות במקום 90 בקטע הזה, 70, היית אומר אותו דבר? צריך לנהוג כחוק?

או שאתה אוהב להיות זה שמטיף לאנשים בלי קשר למה שקורה במציאות?

לנהג ברור שזה לא קריטי לנהוג 90 או 100, מה שקריטי זה שרוב הנהגים, כשהכביש ישר ואין סיבה להורדת מהירות, בכלל לא ישמו לב פתאום להורדת מהירות ועזוב את אם צריך או לא.

בשביל הנהג זה כולה 10 קמ"ש, בשביל המדינה זה עוד 1000 נהגים ביום שיסעו 96 קמ"ש ויקבלו דו"ח ויעשירו את הקופה.

זה משקף פן מאוד לקוי במדינה שלנו.

אתה מזכיר לי את ההוא מאגף התנועה במשטרה שהתראיין בחדשות ערוץ 2 ביום הראשון של המצלמות ואמר שאף אחד לא קיבל דוח ושהתקשורת משמיצה ואומרת שזה רק בגלל הכסף.

ומה שהיה בפועל שחוץ מ2 מצלמות, אף מצלמה חדשה לא פעלה בגלל בעיות טכניות.

זה לקחת את מה שאנשים אומרים, להגיד אוקיי ולחזור על דברים לא קשורים ולנסות לשטוף להם את המוח.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם
ומה מפריע במקביל להרים קול צעקה ולנסוע כחוק ? שוב - הבדל בין 90 ל-100 הוא לא הבדל שאמור לשנות משהו. גם אתה וגם אני יודעים שאם קיבלת שם דוח, כנראה שלא נסעת על 90, לא על 100, סביר שגם לא על 110, אלא יותר.

 

כבר אמרתי - קודם כל אפשר להניח שלא מעט נהגים יפספסו את השלט, וזה לגיטימי (גם אתה לא רואה כל שלט כשאתה נוסע בכביש. ואם זה היה קריטי - היו דואגים לשילוט גדול יותר), אז הם ימשיכו לנסוע כחוק לפי מה שהם יודעים ומכירים, אבל יחטפו בכל זאת דו"ח.

 

אני מסכים שהבדל בין 90 ל-100 הוא לא מהותי, אבל כשיש שם מצלמה הוא הופך לסופר-מהותי - כי אתה לא באמת יודע מאיזו מהירות המצלמה מצלמת! ונניח וכיוונו אותה ל-99 קמ"ש? אז אם תמשיך לנסוע 100 (מהירות הגיונית ביותר בכביש הזה, כבר הסכמנו) - תחטוף דו"ח. ואל תגיד לי שלא יכוונו אותה ל-99 קמ"ש. ראש אגף התנועה במשטרה הבהיר היטב שזו אפשרות הגיונית לגמרי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ומה מפריע במקביל להרים קול צעקה ולנסוע כחוק ? שוב - הבדל בין 90 ל-100 הוא לא הבדל שאמור לשנות משהו. גם אתה וגם אני יודעים שאם קיבלת שם דוח, כנראה שלא נסעת על 90, לא על 100, סביר שגם לא על 110, אלא יותר.

 

 

אין לי שום בעיה שיורידו את המהירות המותרת ללא סיבה נראת לעין יש מספיק דברים תמוהים יותר בכבישי ארצינו,אבל בכל מדינה מתוקנת יש שלט שמודיעה על הפחתת מהירות ממרחק מסויים לפני ההפחתה עצמה [חפש בגוגל ערך "speed zone ahead"].

עצם זה שאין שילוט המודיעה על כך וכל זה קורה במקביל להצבת ה"מחלבות" החדשות מריח רע במילים יפות,לצערי ישנם אנשים כמוך שאפשר לרמוס אותם ולדרוש מהם גם להודות על כך.....כל כך עצוב :cry:

 

speedzoneahead.jpg

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

זה לא רק מריח רע זה באמת שגוי.

אם נצא מנקודת הנחה שהשילוט והמהירות המותרת היו לפני הצבת המצלמה, עצם זה שבחרו לשים את המצלמה דווקא בקטע זה, בלי הנתן כביש מעוקל ומסוכן ובלי שינויי תנועה בדרך, מראה בדיוק למה המצלמה נועדה ובטיחות בדרכים היא לא המטרה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

חברים, בהתייחס לאחד המגיבים פה, אני כבר למדתי בימי חלדי לא לנסות לשכנע את מי שהפרנסה שלו תלויה בזה שהוא לא ישוכנע.

 

במקום המילה פרנסה שימו אגו, אג'נדה, לעומתיות או כל מה שתרצו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
נחום, אני לא מכיר אותך אישית, ואני לא יודע אם שאר חברי הפורום, אבל, אתה שוטר במשטרת התנועה? שאלה רצינית ולא צינית.

 

לא, כי אילו הייתי שוטר תנועה, לשיטתך, היה מצופה ממני להתייחס אחרת שכן מבחינתי, עוד נהגים שעברו על החוק, זה עוד דוחות ואם לא, אז אני מובטל ומשועמם. בפועל, נראה לי תמוה משהו שתמרורים מוצבים כאילו הם אינם. ככה אפשר גם לא לשים לב ל"עצור" ויש כאלה שמספרים בפורום המשפטי שלא שמו לב לרמזור אדום ככה שזה לא תלוש מהמציאות. אולי זה טבעי לאדם פשוט לא לשים לב לתמרורים, אך לא נראה לי שזה טבעי ולגיטימי לנהג מיומן. לתמרורים צריך לשים לב, ולהתייחס.

פורסם
כבר אמרתי - קודם כל אפשר להניח שלא מעט נהגים יפספסו את השלט, וזה לגיטימי (גם אתה לא רואה כל שלט כשאתה נוסע בכביש. ואם זה היה קריטי - היו דואגים לשילוט גדול יותר), אז הם ימשיכו לנסוע כחוק לפי מה שהם יודעים ומכירים, אבל יחטפו בכל זאת דו"ח.

 

אני מסכים שהבדל בין 90 ל-100 הוא לא מהותי, אבל כשיש שם מצלמה הוא הופך לסופר-מהותי - כי אתה לא באמת יודע מאיזו מהירות המצלמה מצלמת! ונניח וכיוונו אותה ל-99 קמ"ש? אז אם תמשיך לנסוע 100 (מהירות הגיונית ביותר בכביש הזה, כבר הסכמנו) - תחטוף דו"ח. ואל תגיד לי שלא יכוונו אותה ל-99 קמ"ש. ראש אגף התנועה במשטרה הבהיר היטב שזו אפשרות הגיונית לגמרי.

 

אתה מדבר פה על המצלמות החדשות שספק אם נכנסו לפעולה ויקח זמן עד שיהיה ברור משפטית איך אוכפים ומאיזה מהירות. לא צריך לרתום את העגלה לפני הסוסים. זה עוד לא הגיע אלינו. במצב הנתון, עד 10 קמ"ש, ידוע לכל שלא מפיקים דוחות, ככה שמי שנלחץ מהדברים האלה זה נהגים שנוהגים על 140 וקרוב לזה, ולא נהגים שעברו ב-10-15 קמ"ש. בוא נלך ביחד לבקר בפורום המשפטי שנמצא קצת מתחת לפורום הכללי ונראה מחוויות של נהגים באילו פערים נתפסו לעומת המהירות המותרת ??!

פורסם

תמרור עצור ורמזור זאת דוגמאות לא טובות, כי הם יהיו בצמתים וכשאתה בא לצומת אתה מחפש.

כשאתה נוסע בכביש מהיר בלי שינויים אתה לא מחפש תמרורים כל שניה, כך שזאת אנלוגיה דמגוגית משהו.

בכל מקרה בוא נשים בצד רגע את התמרורים ונגיד שזה נכון וצריך לשים לב אליהם ואז הכל יהיה בסדר.

למה שמו את המצלמה דווקא בקטע הזה ולא נגיד 500 מטר אחרי כן שהכביש כבר חזר להיות 100?

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

הסרטון די מטעה את מי שלא מכיר את הכביש הזה, מדובר על מחלף זכרון לכיוון דרום.

המהירות המותרת בכל הכביש היתה עד לא מזמן 90 לכל אורך הכביש וכשהעלו את המהירות ל 100 השאירו את המעבר במחלף ל 90

לדעתי יש סיבה להאט שם כי בדרך כלל משתלבות הרבה מכוניות מימין שגם אם עוברים את הקטע על הגשר ב 90 תמיד צריך להאט.

 

אני לא מצדיק בזה את עניין המצלמות אבל לדעתי יש היגיון בהורדת המהירות בקטע.

פורסם
אין לי שום בעיה שיורידו את המהירות המותרת ללא סיבה נראת לעין יש מספיק דברים תמוהים יותר בכבישי ארצינו,אבל בכל מדינה מתוקנת יש שלט שמודיעה על הפחתת מהירות ממרחק מסויים לפני ההפחתה עצמה [חפש בגוגל ערך "speed zone ahead"].

עצם זה שאין שילוט המודיעה על כך וכל זה קורה במקביל להצבת ה"מחלבות" החדשות מריח רע במילים יפות,לצערי ישנם אנשים כמוך שאפשר לרמוס אותם ולדרוש מהם גם להודות על כך.....כל כך עצוב :cry:

 

speedzoneahead.jpg

 

אני לא עורך דין ולא משפטן אבל מידיעה לא מבוססת ידוע לי שיש טווח מסוים שממנו מקובל לאכוף מרגע הצבת התמרור.

פורסם
תמרור עצור ורמזור זאת דוגמאות לא טובות, כי הם יהיו בצמתים וכשאתה בא לצומת אתה מחפש.

כשאתה נוסע בכביש מהיר בלי שינויים אתה לא מחפש תמרורים כל שניה, כך שזאת אנלוגיה דמגוגית משהו.

בכל מקרה בוא נשים בצד רגע את התמרורים ונגיד שזה נכון וצריך לשים לב אליהם ואז הכל יהיה בסדר.

למה שמו את המצלמה דווקא בקטע הזה ולא נגיד 500 מטר אחרי כן שהכביש כבר חזר להיות 100?

 

מישהו פה אמר שזה לגיטימי לא לשים לב ואמרתי שלא. צריך לשים לב לכל דבר, בייחוד כאשר מדובר בתמרור מוכר שמוצב בשני צידי הכביש. למה מה שאמרתי אנלוגיה דמגוגית? חסרות דוגמאות של נהגים שעברו באדום כי "לא שמו לב" בכלל לרמזור?!? ממש לא... אבל מה, למצלמות יודעים לשים לב. לשאלתך, אני חושב שהרוב עדיין חיים בסרט לגבי המצלמות ולא יודעים ת'כלס איזה מצלמה פועלת ואיזה לא ואיזו מהווה בכלל מצלמה, ובינתיים אפילו אין אינדיקציה שמה שצולם שם זו אשכרה מצלמה ואשכרה מצלמת מהירות ומצלמה שפועלת אז יכול להיות בכלל שזו סערה בכוס מים. ככה או ככה, אני די סמוך ובטוח שמי שנסע 90-100-110 בטווח הנ"ל לא יקבל דוח, אז מספיק. מי שנסע 140, זה משהו אחר.

פורסם
הסרטון די מטעה את מי שלא מכיר את הכביש הזה, מדובר על מחלף זכרון לכיוון דרום.

המהירות המותרת בכל הכביש היתה עד לא מזמן 90 לכל אורך הכביש וכשהעלו את המהירות ל 100 השאירו את המעבר במחלף ל 90

לדעתי יש סיבה להאט שם כי בדרך כלל משתלבות הרבה מכוניות מימין שגם אם עוברים את הקטע על הגשר ב 90 תמיד צריך להאט.

 

אני לא מצדיק בזה את עניין המצלמות אבל לדעתי יש היגיון בהורדת המהירות בקטע.

 

יפה. הינה נקודה אחרת להסתכל על הנושא. ואם יש תימרור, ויש סיבה להפחתת מהירות, הגיוני גם שתהיה אכיפה, לא ? אחרת מה שווים חוקים אם אינם נאכפים ?

פורסם

שאלת תם : היכן בוידאו המצורף רואים פלאש של המצלמה שמוכיח שהאוטובוס אכן קיבל דו"ח? כי צפיתי בוידאו פעמיים ולא ראיתי.

 

ואם האוטובוס אכן קיבל דו"ח, אזי קל וחומר שהרכב ממנו מצולם הסרטון היה מקבל דו"ח, שהרי רואים שברגע המעבר על פני המצלמה מהירותם זהה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...