Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מקומות שעובדים עד שעות הערב המאוחרות שהמחיר בהם לאחר השעה 6 משתנה ל60 או 50 שקל לפאנצר אך שוב רק אחרי השעה 6 אם אני לא טועה.

באיזה שעה זה היה?

פורסם

אלא אם כן מדובר במקרה נדיר במיוחד של תקר מרובה נקבים (נניח 4 ברגים מננעצו) - הרי מדובר במחיר מופקע וחזירי.

 

טווח המחירים הנהוג 20-40 ש"ח .

 

ראה בצמיג ישיר - 25 ש"ח:

 

http://tires4u.co.il/page17135/?id=95

 

ואפילו במוסך מורשה של היבואן קרסו (רנו-ניסאן) שהרבה אוהבים להשמיץ עשו לי תיקון פנצ'ר (+ תיקוני חשמל מורכבים) בחינם

 

לגמרי בלי שביקשתי , ואפילו נתנו לי שובר תיקון פנצ'רים חינם לשנה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=412368

פורסם

שלום,

 

באמת מחיר מופקע.

לדעתי/נו למרות שזה לא פופולרי כאן להגיד וגם לא תקופה כזאת..אבל פנצ'ריות צריכות להתחיל לעבוד עם שעתון כמו במוסכים.

כי יש תקר כמו שאמרו כאן זה דקה באמת ואז 25-35 ש"ח(בורג או מסמר) ויש פעמים שלוקח גם 30 דקות לתקן,ברכבים מסויימים מנסיון לוקח זמן גם לפרק את הצמיג (ברגים חלודים).

אבל זה לא יהיה :cry:

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם

זה המון!!

אלא אם תיקנו לך את הפנצ'ר ב-9 בערב כשהיית לחוץ כמובן ואז יש טיפה יותר היגיון במחיר..חוץ מזה? ממש ממש לא!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

תודה רבה לכל התגובות. זה באמת היה נראה לי מחיר קצת מוגזם אבל רציתי לשמוע את דעתכם.

 

להלן הפרטים:

מדובר ברכב פרטי יחסית חדש, (לא האמר או ג'יפ...), זה היה ביום חמישי בצהריים (לא שבת ולא שעה מאוחרת).

הפנצ'ר נגרם בגלל בורג שחדר לצמיג. העבודה לא לקחה יותר מעשר דקות. אבל מה שכן, כדי להגיע לפנצ'ריה שמתי את הספריי עם הדבק כי אחרת אי אפשר היה לנהוג בכלל. אז אני מניח שהיה לו עוד קצת עבודה כדי לנקות את הצמיג...

אגב - בחשבונית היה כתוב תיקון + איזון מגנזיום (אין לי מושג מה זה) + שסתום (גם לא יודע מה זה).

הפנצ'ריה עצמה היא מקום די מוכר בת"א (אחרי שחזרתי משם ועשיתי עליהם גוגל ראיתי שאפילו יש עליהם המלצות בפורומים).

אבל אני הלכתי אליהם כי הם ככל הנראה כמעט היחידים פה באזור.

פורסם

מחיר זה עניין של ביקוש והיצע .

פעם הבאה שאתה בא לתקן , תשאל מה המחיר .

מתאים לך תתקן ואם לא אז תלך למקום אחר .

אני מתקן את הפנצ'רים בכפר קאסם , גם קרוב לפ"ת וגם מחיר שמתאים לי .

פורסם

אין לי ויכוח איתך. אני בעד שוק חופשי וזכותו של כל מקום לקחת כמה שהוא רוצה גם 1000 ש"ח על תיקון פנצ'ר.

אולי הייתי צריך לשאול מראש כמה עולה ובגלל שלא שאלתי אז ניצלו את זה.

אבל זה לא שיש לי ממש אפשרות בחירה. ברגע שאתה עם פנצ'ר וצמיג מלא אוויר ודבק, המטרה היא להגיע כמה שיותר מהר לפנצ'ריה הכי קרובה. אני לא יודע להגיד לך עכשיו שגם אם הייתי יודע מראש שאצלו עולה פי - 2 , אם הייתי בכל זאת הולך אליו או נוסע חצי שעה למקום אחר. זה לא שיש פה כמה פנצ'ריות ברדיוס של כמה דקות נסיעה. חוץ ממנו אין כל כך אפשרויות בחירה...

×
×
  • תוכן חדש...