Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר השוק לתיקון פטריה לצמיג רכב פרטי הוא כ 35 ש"ח כולל איזון.

לצמיג מסחרי או תיקון פץ 40-50 ש"ח

תיקון דופן בחום 80-150 ש"ח בהתאם לגודל הצמיג.

יש כמובן תשלום נוסף לחילוץ ואיזון מיוחד, צמיג שמולא בחומר נוזלי גורם לתיקון ואיזון מורכב ולליכלוך מיותר בפנצ'ריה ,מרבית בעלי המקצוע יעדיפו להחליפו בחדש.

פורסם

אגב - בחשבונית היה כתוב תיקון + איזון מגנזיום (אין לי מושג מה זה) + שסתום (גם לא יודע מה זה).

 

נו, אז הנה התשובה.

 

לא מחיר מוגזם ולא כלום.

 

תיקות תקר - 30 שקל.

איזון גלגל מגנזיום - 35 שקל

ונטיל חדש 10 שקל.

 

הסבר למושגים שאתה לא מכיר :

 

איזון גלגל - מרכיבים את הגלגל על מכונה מיוחדת, שבודקת האם הוא מאוזן, ובמידה והוא לא - מרכיבים משקולות קטנות בהיקף החישוק, לפי הוראות המכונה. איזון נדרש למניעת רעידות הגלגל.

 

שסתום - הכוונה לונטיל, אותה "פיה" דרכה מנפחים את הצמיג. כנראה הוחלף בגלל שהיה סתום בחומר שמלאת.

 

 

פורסם

השאלה אם תיקון פנצ'ר לא כולל בתוכו גם איזון גלגלים. עד כמה שאני זוכר זה כלול כבר במחיר.

אלא אם כן יש איזון מיוחד שאולי עשו לי אותו - שוב, אני לא יודע מה זה איזון מגנזיום...

ואני לא יודע למה היו צריכים להחליף ונטיל.

אבל טוב נראה לי שכתבתי מספיק בשביל א ו ל י 30 ש"ח ש "דפקו אותי"....

בפעם הבאה אני אשאל מחיר לפני ביצוע העבודה וזהו (:

פורסם

תיקון תקר לא כולל איזון גלגל.

אלו שתי פעולות נפרדות.

 

בדרך כלל לא עושים איזון גלגל לאחר תיקון תקר, פשוט מסמנים על הצמיג את מיקום הוונטיל ומחזירים את הצמיג לאותו מקום בדיוק.

אבל איזון לאחר פירוק והרכבת צמיג בכל מקרה לא מזיק ואף מומלץ.

וונטיל גם בדרך כלל לא מחליפים, אבל כתבתי בתגובה הקודמת את הסיבה האפשרית להחלפה.

 

לסיכום, אם באמת היה צורך בשתי הפעולות האלו - החיוב בסדר גמור.

 

אנו כאן לא נוכל לדעת אם היה צורך או לא היה צורך, בעל מקצוע החליט שצריך ולא נותר לנו אלא לקבל את זה.

אני מניח, שאף אחד לא עבד עליך.

 

 

פורסם

אני יודע מה זה איזון גלגל ואני מכיר גם את התושבת הזאת שבודקים עליה את האיזון.

אבל עד כמה שאני זוכר (לפחות בפעם-פעמיים שהיו לי בשנים האחרונות) איזון זה משהו שעשו לי תמיד אחרי פנצ'ר (ואני גם זכרתי שהמחיר הוא בסביבות 30 ש"ח - אבל זה היה מזמן ובגלל זה לא הייתי בטוח ובאתי לשאול פה בפורום).

אני רק לא יודע מה זה איזון מגנזיום. אולי זה האיזון הזה ואולי זה איזון אחר.

 

בכל מקרה ההודעה שלך מרגיעה אותי כי נחמד לדעת שיש פנצ'ריה ליד הבית שהיא בסדר ואפשר לגשת אליה כשצריך.

פורסם

איזון מגנזיום - זה פשוט איזון גלגל עם חישוק מסגסוגת קלה (ג'אנט מגנזיום).

 

לוקחים על זה קצת יותר כסף מאשר על איזון חישוק ברזל רגיל.

 

 

פורסם
נו, אז הנה התשובה.

 

לא מחיר מוגזם ולא כלום.

 

תיקות תקר - 30 שקל.

איזון גלגל מגנזיום - 35 שקל

ונטיל חדש 10 שקל.

 

 

אני חושב שזה מוגזם, אפילו מאוד.

האם לדעתך גם על איזון גלגל ברזל יש לקחת 35 ש''ח? מה זה השטויות האלה, "איזון גלגל מגנזיום"?

 

איזון עושים כל פעם שמרכיבים צמיג, ובמקרים של רעידות בהגה במהירות מסויימת, בלי קשר ממה עשוי החישוק, סגסוגת מגנזיום, ברזל או מקרמבו.

 

פותח השירשור, טוב שלא לקחו ממך תשלום על עבודה עם כפכות במקום סעיף איזון המגנזיום, לפחות עכשיו אתה לא מרגיש דביל, כי לתשלום יש הסבר רציונלי.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

דעתי לא רלוונטית.

אני לא יודע בדיוק, מדוע מחייבים על איזון גלגל מננזיום יותר יקר מאשר על איזון גלגל רגיל. אולי מדובר בג'אנט ללא חור מרכזי, שדורש מתאם ?

 

אבל זה מה שעושים, וזה מה שמופיע במחירונים התלויים בפנצ'ריות.

 

 

פורסם
אני חושב שזה מוגזם, אפילו מאוד.

האם לדעתך גם על איזון גלגל ברזל יש לקחת 35 ש''ח? מה זה השטויות האלה, "איזון גלגל מגנזיום"?

 

איזון עושים כל פעם שמרכיבים צמיג, ובמקרים של רעידות בהגה במהירות מסויימת, בלי קשר ממה עשוי החישוק, סגסוגת מגנזיום, ברזל או מקרמבו.

 

פותח השירשור, טוב שלא לקחו ממך תשלום על עבודה עם כפכות במקום סעיף איזון המגנזיום, לפחות עכשיו אתה לא מרגיש דביל, כי לתשלום יש הסבר רציונלי.

 

תראה אני גם זוכר שאיזון עושים בכל מקרה וזה כבר כלול במחיר של תיקון הפנצ'ר - אבל הדעות פה בפורום הדעות חלוקות בנושא.

אז במקרה הכי גרוע "דפקו" אותי ב 30 ש"ח. שיהיה להם לבריאות. בפעם הבאה אני אשאל כמה עולה לתקן לפני התיקון.

×
×
  • תוכן חדש...