Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אני לא מחפש פוזה תבין אני אוהב מכוניות ספורט אבל אין כסף - אז מעדיף אחת שתיראה ככה!

2. ליסוע על 5,500 סל"ד לא משנה באיזה אוטו אתה נוסע זה לקרוע לו ת'מנוע - מיועד לסל"ד גבוה כן - אבל עדיין זה הורס.

3. אולי בשבילך להינות מרכב זה ליסוע כמו מטורף... בשבילי זה ליסוע רגיל אבל בסיבובים להרגיש אחיזה ולא להזרק - אני לא מדבר איתך על לעשות פרסה על 100 קמ"ש - כולה אחיזת כביש טובה

4. הבולמים של האמריקאית חדשים ומקוריים - האוטו עצמו פשוט לא יציב... אבל בוא נעזוב אותם בצד רגע (ת'אמריקאיות).

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. אני לא מחפש פוזה תבין אני אוהב מכוניות ספורט אבל אין כסף - אז מעדיף אחת שתיראה ככה!

2. ליסוע על 5,500 סל"ד לא משנה באיזה אוטו אתה נוסע זה לקרוע לו ת'מנוע - מיועד לסל"ד גבוה כן - אבל עדיין זה הורס.

3. אולי בשבילך להינות מרכב זה ליסוע כמו מטורף... בשבילי זה ליסוע רגיל אבל בסיבובים להרגיש אחיזה ולא להזרק - אני לא מדבר איתך על לעשות פרסה על 100 קמ"ש - כולה אחיזת כביש טובה

4. הבולמים של האמריקאית חדשים ומקוריים - האוטו עצמו פשוט לא יציב... אבל בוא נעזוב אותם בצד רגע (ת'אמריקאיות).

אני רואה שהתחלת לכתוב בקיצור...

 

1. כל אחד והעדפה שלו. רז (RAZMEL) הבין אותך, אבל פשוט לא חושב כמוך.

2. אין לי טעם אפילו להתווכח.

3. מישהו דיבר על כמו מטורף? אני מוכן להתערב שאחיזת כביש של פורד פיאסטה רגילה 1.3 תספיק לך דיי והותר. והיא גם לא תרגיש לך שהיא לא יציבה.

כנ"ל לגביי רוב המכוניות.

 

לדעתי - מגאן קופה תתאים לך.

Back to the original - NC again.

פורסם

בטח שאין טעם להתווכח... אומנם הבלאי הוא פחות באוטו ספורט אבל עדיין שאתה סוחט הילוך לא משנה איזה אוטו זה אתה קורע אותו!!

זה שיש לך אוטו ספורט זה לא אומר שב-5,500 סל"ד אם תיסע אז זה לא יזיז למנוע!

זה יזיז וחצי.

 

פיאסטה בצורה החדשה אוטו באמת חמוד. פיאסטה 1300 שנת 95 לאיביזה 1300 94 (שהייתה לי) מה החסרונות של הפיאסטה לעומת האיביזה ומה היתרונות?

 

מגאן באמת פצצה

פורסם
אדון razmel -> יש אנשים שלא יכולים לממן דלק ותיקונים במכוניות כמו GTI כמו שלך!!

אני אוהב את הצורות הספורטיביות - לא פוזה!!! יש לי בשכונה אוטו שנראה בול כמו GTI 105 וזה 205 רגילה 1400... זה פוזה?! לא פשוט הבנאדם אוהב צורה ספורטיבית

 

 

 

בעניין הכסף:

 

לרכב שלי אין ירידת ערך.

לרכב שתקנה (מגאן קופה/פיאסטה/אקסנט או כל רכב אחר) תהיה ירידת ערך של כמה אלפי שקלים בשנה.

ההבדל בעלות הדלק בין ה-205 למשל לבין אחת מהנ"ל לא מגיע לאלפי שקלים בשנה.

 

בסך הכל - אתה תפסיד על הרכב שלך יותר שקלים כל שנה, מאשר אני אפסיד ברכבי בגלל צריכת דלק גבוהה יותר.

 

כלומר - במקום שהכסף שלך יתבזבז על ירידת ערך ברכב משעמם - "תשקיע" אותו בדלק ברכב מהנה. בסך הכל אין הבדל.

 

את הכסף יש לך.

אתה פשוט לא יודע להשתמש בו נכון (בהנחה שאתה מחפש רכב מהנה לנהיגה).

 

 

ובקשר ל-205 של חבר שלך שנראית כמו GTI, אם הרכב משמש לקישוט - הוא הצליח (למרות שיש רכבים יפים בהרבה), אם הרכב משמש לנהיגה ... אני חושב שכבר הבנת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

"חייל אדום" לפי התמונה של הרכב שלך אני מבין שאתה איש פוזה.

תקרא לזה איך שאתה רוצה בשבילי אתה פוזה.

אתה מחפש רכב שלא זולל כמו ראלי אבל נראה ספורטיבי

אתה מחפש רכב שיש לו אחיזת כביש טובה אבל אתה גם ככה נוסע לאט

כל הזמן על סל"ד נמוך ונכנס לסיבובים על 3 ב30 קמ"ש

אתה חושב שהאיביזה יציבה? כי היא לא.

אם הסטנדרט שלך ליציב זה האיביזה אז אתה יכול לקנות כל רכב

3 דלתות ולחשוב שהוא ספורטיבי(עלק) :lol:

תקנה פונטו (רצוי 1.1 כי היא חסכונית), יש בגרסת 3 דלתות(ספורטעלק)

והיא "יציבה" בדיוק כמו האיביזה שלך.. הרי גם ככה אתה לא נכנס לסיבובים מהר.

ב30 קמ"ש היא מאוד יציבה בסיבובים.

אגב, רז(MAL) כל הכבוד על הסבלנות.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

חחח... אם אני לא נוסע על 5,500 סל"ד זה אומר שאני נוסע לאט?

ואם אני נוסע לאט זה אומר משהו רע? אני נוסע סטנדרטי מאד ולא מפריע או משבש ת'תנועה!(תתנועה = את התנועה, סליחה על העברית הקלוקלת)!

 

 

 

דבר שאני אוהב זה מראה ספורטיבי וזה לא פוזה זה לא עניינך וזה ממש אבל ממשששש לא פוזה!

אם הייתי רוצה פוזה הייתי עושה אוטו ערסים עם אולטרות וכל החארטה שמסביב..

ואני ממש לא איש של פוזה! אני פשוט אוהב צורה ספורטיבית - בשביל עצמי לא בשביל אף אחד אחר כי אין לי למי להוכיח ועל מה לעשות רושם

 

ברוך השם יש לי חברה תקופה ארוכה מאד ככה שעל בנות אני לא מחפש רושם ועל בנים... - נו בחיאת ראבאק אני לא הומו!!

 

אז צאו מזה אנשים... אני לא מחפש פוזה! מה הקטע שלכם אני לא מבין...

 

 

 

בכל מקרה ביקשתי ייעוץ בקשר לרכב... לא דיעות של אנשים עם מכוניות ספורט שכואב להם לראות אוטו שנראה ספורט והוא לא על הכביש. תודה! מי שרוצה שיעזור מי שלא אז בחיאת אל תטיפו.

פורסם

הבן אדם בסך הכל ביקש עצות לגבי רכב עם לוק ספורטיבי אבל שלא יטחן לן את הכיס!

 

מה הבעיה? אני לא מבין במכוניות ספורטיבית, אבל בטוח יש רכבים עם מראה צעיר וספורטיבי ומנוע קטן יחסית(1.4, 1.1...) שיוכל לעמוד בצרכים שלו!

 

על מה כל הירידיות האלה וכל הדיבורים מסביב?

 

אני במקומך הייתי קונה 106XR 1400 מסדר לה כמה מדבקות וספויילר קטן.

 

וזהו!

 

הרכב לא עגלה ולא ספורטיבי אבל יהיה לו מראה דומה לXS אם תשקיע קצת בפוזה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תודה אחי...

לא אוהב מדבקות האמת וכל הבולשיט. והכוונה שלי לאוטו ספורטיבי זה:

אני מעדיף למשל 106 XS ולא סקודה forman כי ה-106 נראה יותר ספורטיבי (והרבהההה יותר יפה - טוב הקצנתי פה אבל רק כדי שכמה טמבלים יבינו).

 

בקשר לספויילרים וכו', זה לא משנה איזה רכב אפשר להוסיף אז לא זה מה ששאלתי.

 

אגב אם אני הולך על 106 אז על XS. אני לא מתכנן לקנות אוטו סטנדרטי אבל גם לא מתכוון לקנות GTI 1900. משהו באמצע (כמו 106 XS למשל).

 

אגב מכוניות בסגנון 106 XS בשנתון 94-96 איזה משתווה? ואילו מכוניות עולות על ה-106 הזו? (ובמה)

למי שיכול לעזור בבקשה לא למי שיכול להגיד לי מה לעשות בחיים! :)

פורסם

מה שאני לא מבין מהדיון הזה איך פתאום ה-106 נהייתה לי רכב זולל דלק ויקר לאחזקה כ"כ.

 

תכף נשלח אותו לקנות קאדילק... בשביל החסכון.

 

תקשיב חביבי, בא לך על 106 ראלי? לך תמצא אחת ותקנה.

משום מה בפורום הזה הראלי נהייתה שקולת ערך לפרארי, זוהי סתם גרסה זולה ופשוטה לצעירים בלי הרבה כסף שרוצים להנות קצת.

 

בשביל זה היא נועדה.

רכב עם מנוע 1.3 או 1.6 בגרסאות ה"חזקות" והחדשות הוא לא כזה זללן דלק. מי יישמע, אפשר לחשוב שאתה מתכנן כאן על ביואיק 3.8.

 

אתה רוצה ראלי? רוצה GTI? רוצה XSI?

חיים רק פעם אחת.

 

הבדל של 20 שקל בשבוע בדלק לא יהרוג אותך.

 

הפסדת הרבה יותר מלקנות ולמכור 205 ולמכור ולקנות סיאט.

ועכשיו תקנה עוד איזה חרא שאתה לא אוהב, תשקיע בו ותמכור אותו.

 

אוטו היא הוצאה נטו - אז לפחות תבזבז קצת על משהו שיעשה לך טוב, תפנק את עצמך.

ותשאל את רז, אולי הוא מוכר, גם ככה הוא החליף בטח איזה חצי אוטו לחדש אז לא יהיו הרבה עלויות על יישור קו ... :lol::wink:

פורסם

תודה גבר!

שמע מכרתי 205 ב-1000 שקל מעל מה שקניתי גם האיביזה אותו דבר כך שלא הפסדתי שקל!...

 

לפי מה ששמעתי ראלי 205 אוכל 1 ל-5 (זה בלוע של דלק אחי כמו אמריקאי... 2 קרבורטורים כפולים)

לא יודע מה הצריכת דלק של XSI, GTI, XS וכו'... אבל אם בעיר בנסיעה נורמלית זה יאכל 1 ל-10 ככה - אני ילך על זה!

אם לא אז עדיף לפרוש לאמריקאי 2,200 נפח ככה (לאמא שלי הקורסיקה 3,100 עושה 1 ל-9 בעיר...)

 

הבאת לי קו מחשבה חדש בכל מקרה אבל שוב, זה תלוי כמה דלק האוטו יאכל ואם כל שני וחמישי יהיה לי תקלות שיעלו לי הון.

20 שקל בשבוע הלוואי :)

פורסם

עם הנהיגה הרגועה שהתפרסמת בה לך על הGTI או הראלי..

לא שווה לך 200 שח בשנה או וואט אבר ההפרש בדלקים ?

 

זה שיש לך חברה לא מכסה אותך בפני הרצון לפוזה וזה בסדר אין צורך להתנצל על כלום

הפוזה היא לא חד ערכית ונחלקת לרמות שונות ומגוונות.. ניתן להיפטר ממנה בעזרת היפנוזה בלבד..(אני אדווח כשאסיים את הטיפול)

 

תחשוב על אופל טיגרה 1.6 .. היתה לי כזו שמנגנון הנהיגה בשכרות לא עבד בה ולכן התרסקה על עמוד...בלי קשר..רכב נחמד- במראה (=מיוחד) והגיר הידני מעביר את הכוח בצורה חביבה..... בסיבוב----> במהלך הסיבוב אתה מרגיש שעוד שניה הגג נוגע בכביש...אבל עדיין אתה עם חיוך כלשהוא... אבל אז היא מתרסקת בתאונה כלכך מוזרה שאפילו חוקר הביטוח שחוקר אותך מרים ידיים- ואתה קונה רכב נמוך וספורטיבי..ומתחיל לשפוך כסף על דלק ולהנות מרכב שלא עף ברוח כי הוא שוקל 800 ק"ג (ואני לא מתכוון לטיגרה)

פורסם

המממ...

מה התקציב שלך בכלל?

 

אתה יכול לקנות 106 עם מנוע 1.1 ולשים לה כונס של קרניבל (לא לפוזה!!! לא לפוזה!!! חס וחלילה לפוזה!!! רק שייראה כאילו יש לו T16).

אתה יכול לקנות סמוראי 1.0 פתוח. גם לו יש שטוזה (שזה לא פוזה, אבל קרוב) מסויימת והוא מתאים לסגנון נהיגה רגוע. ויש לו גם קבלות לא רעות כרכב שטח.

אתה יכול לקנות 306 1.4 ידנית ולכתוב עליה 16S, אולי אפילו לשים לה אינטרקולר פארש.

הונדה הטצ'בק 1.4 גם באה בחשבון. ויש מבחר אפשרויות להוסיף לה מראה קרבי, בדרגות טוב טעם שונות.

יש לא מעט אפשרויות בלא מעט מחירים. מגאן קופה תעלה לך פי כמה מסמוראי 1.0. ומקדם החנוזה (לא בדיוק פוזה, אבל בערך) של הסמוראי גבוה יותר לדעתי.

 

בינתיים נראה לי שאתה בעיקר ניזון מדעות קדומות על צריכת דלק של מכוניות. תבדוק קצת נתוני צריכה לפני שאתה פוסל מכוניות. ה 106 ראלי היא לא וייפר, ב 205 ראלי לא מחליפים את הווברים כל טיפול 10K, ומכונית 2.0 מודרנית, מוזרקת ומתוחזקת לא בהכרח שותה יותר ממכונית 1.3 ותיקה. תבדוק נתונים אמיתיים.

אה, כן. תדע שזו לא בושה גדולה להיות חובב פוזה, זו בושה קטנה בלבד.


×
×
  • תוכן חדש...