Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי פיג'ו 205 קולור ליין בעבר

אחרי זה סיאט איביזה 94 ממש יפה נראית ספורטיבית...

חשבתי עכשיו לקנות ראלי או GTI אבל זה ישחט אותי בדלק!...

 

תנו עצות לגבי מכוניות שנראות ספורטיביות רק שלא יאכלו לי יותר מליטר ל-10 ק"מ בעיר...

שיהיה חסכוני - לא בהגזמה אבל שלא יאכל דלק!!

שיהיה יציב ולא אוטו זבל...

 

אני יודע על 106 XS איזה עוד?

 

 

**** הכותרת נערכה ****

זה שמכרת את האוטו שלך ביום שישי לא ממש קשור לדרישות שלך מרכבך החדש.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה עד כדיי כך מתחשבן לגביי הדלק, אני מציע לך לחשוב פעמיים לפני קניית רכב ספורטיבי.

משתי סיבות.

קודם כל, איך תיהנה ממנו אם תנהג כל היום כמו סבתא?

דבר שני,

אם דלק זה מה שמעניין אותך, איך תעמוד בטיפולים?

Back to the original - NC again.

פורסם

סליחה שאני אנטיפט כרגע אחי אבל ->

לא ביקשתי יעוץ כלכלי ולא אמרתי שאני רוצה מכונית מרוץ ולא משהו דומה!!!

 

אוטו יפה - נראה ספורטיבי - יציב!!! חסכוני הכוונה לא אוטו שאוכל כמו דיזל אלא אוטו שלא אוכל כמו ראלי!

 

למשל 106 XS נראה אוטו יפה לאללה והוא 1400 ולא אוכל הרבה דלק לעומת 106 ראלי לדוגמא.

 

 

ועוד דבר - גם אם היה לי GTI או משהו כזה... מה קשור נוסע כמו סבתא? כדי להינות מ-GTI צריך לטחון את המנוע?? חחחחחחח

פורסם

בוקר טוב לך אדוני:)

 

כדיי ליהנות מאוטו כלשהו, צריך לנצל אותו.

איך תבחן יציבות של אוטו? תגיע לסיבוב כלשהו על 2500 סל"ד בהילוך רביעי?

לא.

תגיע על 5500~ סל"ד.

שזה אומר סל"ד גבוה.

שזה אומר יותר צריכת דלק.

שזה לא אומר כלום על לטחון מנוע. אלא רק לנצל אותו כמו שצריך.

 

אתה רוצה אוטו יפה, שלא ייקח הרבה דלק - זה הדרישות שלך פחות או יותר.

לטעמי, XS לא עונה על זה.

מה התקציב שלך בכלל?

 

 

נ.ב

לעורך הכותרת:

גדול...! :lol::lol::lol:

Back to the original - NC again.

פורסם

רוצה אוטו פוזה ?

זה רק עניין של העדפה אישית.

 

חסכוני בדלק ?

קנה 106 KID 1.1 , שם עליה ספויילרים, כונס (רצוי הפוך) - ויש לך את מה שרצית.

 

 

 

אוטו פוזה עושה פוזה רק על הבור שמתלהב מסימנים חיצוניים.

אם אתה מתלהב מזה בעצמך, או שחשוב לך מה בורים חושבים על האוטו שלך - הכל יתאים.

 

ולTB בענין הכותרת, :oops: .

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ראלי

הראלי שלי למשל שותה 1-11

ולפעמים 12

מי אמר שהיא שותה?

כמובן בנסיעה אגרסיבית היא תשתה יותר

הכל תלוי בך!

פורסם
אלפא 33 1.5 הזרקה... אולי? :roll:

 

 

מאאאוד חסכונית בדלק!!! :mm_nah:

 

ההבדל בצריכת דלק בין 106 XS לבין 106 ראלי הוא לא גדול, יותר קל לשפר צריכת דלק ע"י שינוי צורת הנהיגה מאשר לקנות רכב "חסכוני". גם רכב חסכוני ישתה הרבה דלק כשמושכים הילוכים....

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם 106 ראלי או GTI, או כל מכונית בסדר גודל דומה, אוכלת יותר מ-1:10, אז משהו לא תקין בה. במכונית כזאת צריכת הדלק ממש לא צריכה להשפיע על ההחלטה לקנות. זו לא אימפרזה טורבו, או משהו בסגנון. כולה 1600 קטנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם 106 ראלי או GTI, או כל מכונית בסדר גודל דומה, אוכלת יותר מ-1:10, אז משהו לא תקין בה.

 

רוני

 

הגזמת לגמריי.

במידה ורוב הנסועה היא בעיר אפשר, והנסיעה היא חזקה, אפשר להגיע לצריכת דלק של 1:8 עם ראלי 1600. בנסיעה מנהלתית בבין עירוני הצריכת דלק היא 1:11. זה האזור פחות או יותר...(בראלי בדקתי את הצריכת דלק מספר קטן מאוד של פעמים ולא יותר מזה כי...למען האמת - לא איכפת לי. זה כמו צמיגים, אני מוכן לקנות חדשים יותר מהר - אבל ליהנות מהם).

 

 

אבל לא הכל זה נפח מנוע.

אני עם האיביזה קופרה, נפח מנוע 2000, מגיע לצריכת דלק של 1:11! וזה לא לפי מחשב הדרך, אלא מהחישוב שלי לפי התידלוקים. (כשקניתי את האוטו זה עניין אותי בחודש הראשון ולכן בדקתי. הייתי בהלם). רוב הנסיעה שלי הייתה מחוץ לעיר.

לפי מחשב הדרך, ב 1850 ק"מ אחרונים צריכת הדלק שלי הייתה 1:10.5~.

אם יש קטע שאני נוסע רק בעיר ואני מאפס את המחשב לפני כן אז הצריכת דלק שלי היא 1:8. וזה ביום חם מאוד, עם מזגן, בתוך העיר (משמע - פקקים לפעמים).

Back to the original - NC again.

פורסם

אחמד, צריכת הדלק המוצהרת ע"י היצרן באוטו שלי גבוהה יותר מאשר אצלך. מעולם לא הגעתי ל-1:8, גם בנסיעה עירונית. (אולי אפשר להגיע לצריכה כזאת אם נוסעים פול גז כל הזמן בתוך העיר למשך טנק דלק שלם, אבל מי עושה כאלו דברים?).

 

בנסיעה מנהלתית בין עירונית האוטו שלי עושה 1:14 אפילו. הממוצע הוא 1:11.

 

בנוגע לקופרה - אמנם מנוע 2000 אבל הרבה מומנט בסל"ד נמוך גורם לכך שאתה לא צריך ללחוץ על המנוע בשביל לנפק ביצועים סבירים. בנוסף האוטו קל יחסית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה באמת לוקח את מה שהיצרן הצהיר כנתון נכון?

נתחיל מהעובדה שהיצרן הצהיר זאת כשהרכב היה חדש. לא שלך, ולא שלי חדשים. עבר עליהם הרבה מאז.

בנוסף על כך - נתון יצרן? מזמן הפסקתי להאמין.

 

כשתיסע בפקק בג'בוטינסקי בשעות הצהריים החמות עם מזגן פועל על עוצמה חזקה - תראה שגם הצריכה שלך תגיע למשהו שכזה. מה שכניראה לא הבנת - לא בדקתי טנק שלם. במקרה הזה אני פשוט איפסתי את המחשב דרך, ולאחר 15 ק"מ בתוך הפקק ראיתי שזו הצריכה שהייתה.

בסוף אותו השבוע הצריכה שלי כבר התאזנה לאזור ה 1:11.

אם אני יעשה את אותו הדבר בבין עירוני (כלומר, יבדוק צריכת דלק בבין עירוני בלבד) אני יגיע בנסיעה מנהלתית ל 1:13. אבל ברגע שאני ייכנס לעיר זה ישתנה לרעה. סך הכל הממוצע שלי הוא כמו שלך - 1:11. ורוב הנסיעות שלי הם רגועות.

 

בראלי 90 אחוז מהנסיעות שלי היו בתוך העיר, ולכן הצריכה הממוצעת שלי הייתה באזור ה 1:10~. אני חושב שהסקסו לא תעשה משהו טוב יותר מזה. מקסימום 1:11.

לכן, כשאמרתי שהיא יכולה להגיע ל 1:8 התכוונתי לנסיעות עם מזגן, בפקקים\נסיעות עצבניות במיוחד.

Back to the original - NC again.

פורסם

תודה על כל התגובות!

אדון razmel -> יש אנשים שלא יכולים לממן דלק ותיקונים במכוניות כמו GTI כמו שלך!!

אני אוהב את הצורות הספורטיביות - לא פוזה!!! יש לי בשכונה אוטו שנראה בול כמו GTI 105 וזה 205 רגילה 1400... זה פוזה?! לא פשוט הבנאדם אוהב צורה ספורטיבית

מי אמר לך שאני מעוניין שאנשים יראו יסתכלו יתלהבו ומה איכפת לך בכלל?!?!?!?!?!?

כולה שאלתי על אוטו חסכוני, לא צריך שיא החיסכון אבל שלא יזלול כמו ראלי למשל.

ושלא כל יום יהיה לו תיקונים ואם כבר תיקונים אז שיהיו זולים לא כמו ב-205 ראלי שלהחליף קרבורטורים אטמים וכל זה - זה ים כסף!!!

 

לגבי יציבות - אני לא מתכנן להכנס לסיבוב על 5,500 סל"ד וזה כן לטחון מנוע אחי!! (למי שאמר שלא) זה מאמץ אותו וזה גורם לו הרבה בלאי. חוץ מזה מה יתן לי להכנס לסיבוב ב-5,500 סל"ד על ראשון למשל במקום על הילוך שלישי או שני?

 

אני לא מתלהב ממהירויות, סל"ד גבוה וכו' - יש לי זמן על הכביש תודה לאל.

למה אוטו יציב? כי למשל בקורסיקה של אמא שלי סיבוב על 40 אתה חושב שאתה על 70

האוטו מהיר על סתם (3,100 נפח)

ובסובארו של חבר שלי אתה עושה סיבוב על 50 אתה לא מרגיש בכלל

יש לו אחיזת כביש טובה לאללה.

 

 

אה ועוד דבר - לא רוצה "אוטו מתפרק"! יש מכוניות שכל בור אתה חושב שעוד שנייה עומד לצאת הגלגל מהמקום...

פורסם
תודה על כל התגובות!

אדון razmel -> יש אנשים שלא יכולים לממן דלק ותיקונים במכוניות כמו GTI כמו שלך!!

אני אוהב את הצורות הספורטיביות - לא פוזה!!! יש לי בשכונה אוטו שנראה בול כמו GTI 105 וזה 205 רגילה 1400... זה פוזה?! לא פשוט הבנאדם אוהב צורה ספורטיבית

מי אמר לך שאני מעוניין שאנשים יראו יסתכלו יתלהבו ומה איכפת לך בכלל?!?!?!?!?!?

כולה שאלתי על אוטו חסכוני, לא צריך שיא החיסכון אבל שלא יזלול כמו ראלי למשל.

ושלא כל יום יהיה לו תיקונים ואם כבר תיקונים אז שיהיו זולים לא כמו ב-205 ראלי שלהחליף קרבורטורים אטמים וכל זה - זה ים כסף!!!

 

לגבי יציבות - אני לא מתכנן להכנס לסיבוב על 5,500 סל"ד וזה כן לטחון מנוע אחי!! (למי שאמר שלא) זה מאמץ אותו וזה גורם לו הרבה בלאי. חוץ מזה מה יתן לי להכנס לסיבוב ב-5,500 סל"ד על ראשון למשל במקום על הילוך שלישי או שני?

 

אני לא מתלהב ממהירויות, סל"ד גבוה וכו' - יש לי זמן על הכביש תודה לאל.

למה אוטו יציב? כי למשל בקורסיקה של אמא שלי סיבוב על 40 אתה חושב שאתה על 70

האוטו מהיר על סתם (3,100 נפח)

ובסובארו של חבר שלי אתה עושה סיבוב על 50 אתה לא מרגיש בכלל

יש לו אחיזת כביש טובה לאללה.

 

 

אה ועוד דבר - לא רוצה "אוטו מתפרק"! יש מכוניות שכל בור אתה חושב שעוד שנייה עומד לצאת הגלגל מהמקום...

 

מי שרוצה ליהנות מהאוטו - צריך לשלם על כך. ועל כך יש לשלם בתיקונים והוצאות.

אתה לא רוצה ליהנות מהאוטו (לפחות לא מבחינה ספורטיבית), אלא רק מהמראה שלו. זה ידידי, נקרא פוזה. אבל מה זה משנה?

:roll:

 

 

לגבי סגנון נהיגה.

בהילוך ראשון אף אחד לא נכנס לסיבוב.

אבל בהילוך שני על 5500 סל"ד כן.

לטחון מנוע? לא...

לנצל אותו כמו שצריך? כן...

אחרי הכל, מנועים ספורטיביים נבנו בשביל שתנהג בהם בסל"ד גבוה מדיי פעם, ולא להיות כמו רובוט ולהחליף הילוך ב 3,000 סל"ד, כשהמנוע עדיין "מת".

 

לגבי יציבות:

אני נכנס לסיבוב עם האיביזה על 70 קמ"ש ומרגיש שאני מתעופף.

אבל אני נכנס לסיבוב אחר עם הטויוטה קורולה על 80 ומרגיז יציבות מוחלטת.

למה זה?

כי זה לא אותו הסיבוב בכלל:).

ועכשיו ברצינות...

אם אתה לא מתכוון לנסוע בצורה ספורטיבית, ולהגיע למגבלות של האוטו אז אתה לא צריך אוטו יציב במיוחד. הכוונה שלך לגביי הקורסיקה זה שיש לה זווית גילגול מפגרת לגמריי, בעיקר בגלל הסיבה שהיא אמריקאית, וכניראה בגלל גם שהבולמים שלה ישנים...

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...