Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה לשפר Golf GTI MK5 מסטייג' 1 של APR ולהוסיף לו דאון פייפ ללא ממיר ולעבור לסטייג' 2.

 

האם יש הבדל מקנייה של דאון פייפ דרך EBAY

למשל זה:

http://www.ebay.com/itm/Audi-A3-VW-Golf-GTi-Jetta-MK5-2-0T-FSi-06-10-3-76mm-Turbo-Down-Pipe-Pipes-/390380749101?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item5ae481812d

 

לדאון פייפ מחברה ידועה כגון APR ?

 

ושאלה כללית:

רוצה להישאר על אוקטן 95 (מקבל דלק מאוקטן 95 בחינם מהעבודה) מה אפשרויות השיפורים שאפשר לעשות ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

מכס, משרד התחבורה, אישורים, וברדק. זה מה שתקבל.

אני בפרוצדורה על פנסים מפלסטיק לפיג'ו שלי כבר חצי שנה ועוד לא קיבלתי אותם :).

 

השלכות זה בכ' ולא בח'..

לא קונים דברים כאלה באיביי, פשוט לא.

פורסם

אם אתה מחפש דאון פייפ של APR למה לא לקנות בפיטסטופ?

הם המשווקים המורשים של החברה בארץ, ככה אתה לא מסתבך עם מכס, אישורים וכו'

ויש לך גם אחריות וראש שקט.

פורסם

אני אחדד את השאלה שלי:

מה ההבדל בין דאון פייפ סיני לדאון פייפ מחברה ידועה כגון apr ?

נגיד ושניהם נקנים בארץ.

למשל דאון פייפ סיני עולה חצי מחיר מדאון פייפ של apr לגבי חברות אחרות אני לא מכיר מחירים.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

יש משפט שאומר.. זול וזוגלובק שניהם מחילים באות ז' ובשניהם זה מה שתקבל, מכיר?

קח בחשבון שמוצר סיני עשוי מאיכות חומרים ירודה ולדעתי בכל מה שקשור למכניקה של הרכב

לא צריך לחסוך על מוצרים עלומי שם כי לך תדע כמה זה יחזיק לך, השיקולים הם שלך...

 

אני במקומך הייתי קונה באחת הסדנאות פה בארץ מקבל אחריות חוסך כאב ראש לשחרר את המוצר מהמכס

יעלה אולי טיפה יותר, אבל אני מבטיח לך שזה יתן לך ראש שקט הרבה יותר ויחסוך לך סתם ריבים עם משרד

התחבורה בשביל שיאשרו לך את המוצר

 

בהצלחה!

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

×
×
  • תוכן חדש...