Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נגנבה יונדאי אקסנט אפורה 1995


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם (חוץ מאשר לי..)

 

הלילה בין השעה 00:45 לבין 7:00 נגנבה יונדאי אקסנט ידנית אפורה -כסופה 1995 עם גגון שחור (נשמע מכוער ,נכון קצת אבל 100 אחוז תקינה) משכונת הדר גנים שבפתח תקוה

אם מישהו ראה,שמע ,יודע,יראה,יבחין אני אשמח לעזור ולשים ידי על הגנב השפל

שמתבזה בשביל אוטו כזה

סכום כספי לא מבוטל למוצא הישר( מת או חי הרכב או הגנב)

 

אז תזכורת לכולם שבלילות הישמעאלים מסתובבים ומחפשים (סליחה לשמאלנים מבינינו ) מה לגנוב

אז שמרו על רכבכם מכל משמר

 

שבת שלום

גל

0547296202

פורסם

הרכב לדעתי כבר נמצא מפורק לחלקים בשעה הזו.

אולי יתמזל מזלך והדלק יגמר לו על הכביש הראשי ואז הרכב ימצא.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לגנוב יונדאי?!?!?!?!

 

ועוד לגנוב מצבר?????

 

לאיזה פשל צריך להגיע?!?!?!?:oops:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

החבר'ה הרציניים מתרכזים באוקטביה דיזל ואיביזות חדשות, מי שלקח את היונדאי סתם גנב צעצוע מהשכונה.

מכיר לי במקצת את הסיפור על הסובארו (או שזו הייתה לנסר? קשה להיזכר) שגנבו מירושליים והיא הוחזרה לבעליה כעבור חודשיים עם שיפוץ כללי סטייל "PIMP MY RIDE".

 

סחבק פותח השרשור - משתתף בצערך כמובן, אך שכח מלחפש את הרכב הזה..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתם מדברים על מצבר או אקסנט שלפחות שווים כסף, לי פרצו לפני כשנתיים רכב שכור, ירדתי עם אישתי לרכב והיא התקדמה לפני ופתאום צעקה "שיט!", הגעתי לראות על מה היא מסתכלת וראיתי חלון דלת קדמית מנופץ וגנבו את הרדיודיסק.

 

תוך כדי שהיא עוד המומה אני פרצתי בצחוק, לשאלתה לפשר הצחוק הסברתי לה שגם אם היו מתאמצים לא היו מצליחים למצוא בכל השכונה רדיודיסק ששווה פחות מהרדיודיסק המעפן של הרכב השכור (מאלה שלא ממותגים בכלל עם איכות זוועה וזה הספציפי גם לא עבד...).

 

היא אמרה שזה בטח נרקומן בשביל סמים, אני צחקתי ואמרתי שאם זה יספיק לו לסיגריה בודדה שהוא ישמח.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
החבר'ה הרציניים מתרכזים באוקטביה דיזל ואיביזות חדשות, מי שלקח את היונדאי סתם גנב צעצוע מהשכונה.

מכיר לי במקצת את הסיפור על הסובארו (או שזו הייתה לנסר? קשה להיזכר) שגנבו מירושליים והיא הוחזרה לבעליה כעבור חודשיים עם שיפוץ כללי סטייל "PIMP MY RIDE".

 

סחבק פותח השרשור - משתתף בצערך כמובן, אך שכח מלחפש את הרכב הזה..

 

זאת הייתה לנסר :lol:

אבל מה שמצחיק זה שהיא לא חוקית לנסיעה על הכביש אחרי ה"שיפוץ", וחשבתי על זה, יכול להיות שהוא לא קיבל כלום מהביטוח ונשאר עם אוטו שלא עובר טסט :-o

פורסם
זאת הייתה לנסר :lol:

אבל מה שמצחיק זה שהיא לא חוקית לנסיעה על הכביש אחרי ה"שיפוץ", וחשבתי על זה, יכול להיות שהוא לא קיבל כלום מהביטוח ונשאר עם אוטו שלא עובר טסט :-o

יש תמונות של אחרי השיפוץ?

 

שיהיה לגנב לילה אחרון.

פורסם
הבעיה שאתמול תדלקתי 280שח ושלשום מצבר ואלטרנטור חדשים

ימותו הגנבים בתוך האוטו הלוואי

 

איפה התקנת מצבר ואלטרנטור? אולי שווה לבדוק בכיוון.

פורסם
הבעיה שאתמול תדלקתי 280שח ושלשום מצבר ואלטרנטור חדשים

ימותו הגנבים בתוך האוטו הלוואי

 

אולי החשמלאי דיווח להם על ההשקעה שעשית :-o:shock::-(

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הבעיה שאתמול תדלקתי 280שח ושלשום מצבר ואלטרנטור חדשים

ימותו הגנבים בתוך האוטו הלוואי

 

איפה החלפת מצבר ואלטרנטור? אולי מישהו במוסך שם עין על הרכב שלך?

 

עריכה: great minds think alike...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נגנבה מאזדה 3 אפורה.

תתן קצת יותר פרטים כגון מספר רכב, סימנים בולטים למעט הגגון.

תמונה תעזור מאוד.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...