Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל אופנוע GS 500

ביום שישי ירדתי לתל אביב ליקנות צמיגים ואז נחשפתי לתופעה חדשה בקרב חנויות מסוימות בתל אביב יש המון צמיגים ישנים בעלי שנתון 2001-2002 שנימכרים לנו במחיר מלה בלי בושה (מצלר,פרלי)ובמחיר של חדשים

לעומת זאת עם בודקים ישנה אפשרות לקנות לא המיבואן הראשי "תמיג" צמיגים בעלי תאריך "טרי" יותר (2004) ובמחיר טוב יותר האבסורט הוא כאשר עליתי על הבעיה אחת החנויות בשם "אבנוע" ניסו לשכנע אותי שהצמיגים שנתון ישן הם בסדר הם לא איכפת להם שאני יסע על צמיד יבש וישן הם רוצים למכור אז שמו לב ואל תהיו פריירים של אף אחד "הצמיגים הזה הקשר היחיד שלנו עם הכביש"

פורסם

צמיגים ישנים באבנוע?

גילית את אמריקה..................................................

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
צמיגים ישנים באבנוע?

גילית את אמריקה..................................................

 

גם באמריקה מוכרים צמיגים מ2002 -2001 במחיר מלא.

 

מה זה לחם , מתיבש בשבוע ?

פורסם
אני בעל אופנוע GS 500

ביום שישי ירדתי לתל אביב ליקנות צמיגים ואז נחשפתי לתופעה חדשה בקרב חנויות מסוימות בתל אביב יש המון צמיגים ישנים בעלי שנתון 2001-2002 שנימכרים לנו במחיר מלה בלי בושה (מצלר,פרלי)ובמחיר של חדשים

לעומת זאת עם בודקים ישנה אפשרות לקנות לא המיבואן הראשי "תמיג" צמיגים בעלי תאריך "טרי" יותר (2004) ובמחיר טוב יותר האבסורט הוא כאשר עליתי על הבעיה אחת החנויות בשם "אבנוע" ניסו לשכנע אותי שהצמיגים שנתון ישן הם בסדר הם לא איכפת להם שאני יסע על צמיד יבש וישן הם רוצים למכור אז שמו לב ואל תהיו פריירים של אף אחד "הצמיגים הזה הקשר היחיד שלנו עם הכביש"

 

הצמיג מצופה במעין שמן ששומר על הטריות, הרי בכל החלפת צמיג אומרים לך לנסוע לאט ורגוע מספר ק"מ כי הצמיג שמנוני....

אני לא מייחס לזה חשיבות רבה.

haters will hate

פורסם
אני בעל אופנוע GS 500

ביום שישי ירדתי לתל אביב ליקנות צמיגים ואז נחשפתי לתופעה חדשה בקרב חנויות מסוימות בתל אביב יש המון צמיגים ישנים בעלי שנתון 2001-2002 שנימכרים לנו במחיר מלה בלי בושה (מצלר,פרלי)ובמחיר של חדשים

לעומת זאת עם בודקים ישנה אפשרות לקנות לא המיבואן הראשי "תמיג" צמיגים בעלי תאריך "טרי" יותר (2004) ובמחיר טוב יותר האבסורט הוא כאשר עליתי על הבעיה אחת החנויות בשם "אבנוע" ניסו לשכנע אותי שהצמיגים שנתון ישן הם בסדר הם לא איכפת להם שאני יסע על צמיד יבש וישן הם רוצים למכור אז שמו לב ואל תהיו פריירים של אף אחד "הצמיגים הזה הקשר היחיד שלנו עם הכביש"

 

ומה לדעתך אורך חיי המדף של צמיג שנשמר בתנאים הנכונים עד לרגע המכירה?

 

 

בקיצור: אתה טועה בגישתך.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אורך חיי מדף של צמיג אם אוחסן בתנאים המתאימים (הצמיג בעמידה, לא חשוף לשמש, טמפרטורה של 25 מעלות, ללא לחות) הוא 18 חודשים, כלומר שנה וחצי.

יש הטוענים 3 שנים, אני למדתי שנה וחצי.

פורסם
אורך חיי מדף של צמיג אם אוחסן בתנאים המתאימים (הצמיג בעמידה, לא חשוף לשמש, טמפרטורה של 25 מעלות, ללא לחות) הוא 18 חודשים, כלומר שנה וחצי.

יש הטוענים 3 שנים, אני למדתי שנה וחצי.

 

מי טוען?

 

המוכרים בחנות כמובן.

 

הגדילו לעשות בחנות מסויימת ומוכרים מסויימים שגם טענו שעד 5 שנים זה בסדר... :shock:

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

כעובד אצל אחד הייבואנים הגדולים בענף האופנועים מעט עובדות:

 

צמיג יכול להיכנס לארץ אך ורק טרם מלאו לו 10 חודשים.

 

אורך חיי המדף של צמיג בתנאי אחסנה טובים הינו עד 5 שנים !!!

 

הפרט הכי חשוב באחסנת הצמיג הוא אי חשיפה לשמש אשר גורמת לייבוש הצמיג (ויעידו על כך רוכבים שהצמיג נסדק להם והיו צריכים להחליפו למרות שנשאר עוד גומי...).

פורסם

5 שנים בתנאים טובים?

חחחחחרררררררררטטטטטטטטהההההההה.

אני כל פעם נגנב מחדש כמה אפשר לחרטט פה, השיא נשבר לעיתים קרובות מאוד.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
כעובד אצל אחד הייבואנים הגדולים בענף האופנועים מעט עובדות:

 

צמיג יכול להיכנס לארץ אך ורק טרם מלאו לו 10 חודשים.

 

אורך חיי המדף של צמיג בתנאי אחסנה טובים הינו עד 5 שנים !!!

 

הפרט הכי חשוב באחסנת הצמיג הוא אי חשיפה לשמש אשר גורמת לייבוש הצמיג (ויעידו על כך רוכבים שהצמיג נסדק להם והיו צריכים להחליפו למרות שנשאר עוד גומי...).

 

לא יודע מי אמר לך שאורך חיי מדף של צמיג הוא 5 שנים, אבל זה ממש לא נכון.

 

 

תיכף אחפש חומר על כך.

פורסם
דורון מ"תמיג" הוא תותח !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

בן עשרה שבועות מאז הקנייה או בן עשרה שבועות מאז הייצור?

תבדוק את זה.

לא מכיר את דורון אבל אמרת תותח אז אני מאמין לך. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...