Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דורון מ"תמיג" הוא תותח !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

בן עשרה שבועות מאז הקנייה או בן עשרה שבועות מאז הייצור?

תבדוק את זה.

לא מכיר את דורון אבל אמרת תותח אז אני מאמין לך. :wink:

 

מה לא מובן?

 

הוא בן 10 שבועות.

ז"א התאריך על הצמיג מורה שהצמיג יוצר לפני 10 שבועות...

 

הרי בכל השרשור הזה מדובר על חיי מדף של צמיגים עד שהגיעו לאופנוע.

תנסה לקרוא טיפה יותר את ההודעות בבקשה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
כעובד אצל אחד הייבואנים הגדולים בענף האופנועים מעט עובדות:

 

צמיג יכול להיכנס לארץ אך ורק טרם מלאו לו 10 חודשים.

 

אורך חיי המדף של צמיג בתנאי אחסנה טובים הינו עד 5 שנים !!!

 

הפרט הכי חשוב באחסנת הצמיג הוא אי חשיפה לשמש אשר גורמת לייבוש הצמיג (ויעידו על כך רוכבים שהצמיג נסדק להם והיו צריכים להחליפו למרות שנשאר עוד גומי...).

 

ל"אחד היבואנים הגדולים בארץ" אין שם ?

 

אפילו לכלב שלי כבר כשהיה בן 3 חודשים היה שם, רוקי , לא שם מוצלח במיוחד אבל 5 אנשים היו צריכים להסכים עליו

 

ייתכן וההבדל הוא שאת שהכלב שלי אוהבים 5 אנשים , מי כאן אוהב את "אחד היבואנים הגדולים בארץ" ?

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
כעובד אצל אחד הייבואנים הגדולים בענף האופנועים מעט עובדות:

 

צמיג יכול להיכנס לארץ אך ורק טרם מלאו לו 10 חודשים.

 

אורך חיי המדף של צמיג בתנאי אחסנה טובים הינו עד 5 שנים !!!

 

הפרט הכי חשוב באחסנת הצמיג הוא אי חשיפה לשמש אשר גורמת לייבוש הצמיג (ויעידו על כך רוכבים שהצמיג נסדק להם והיו צריכים להחליפו למרות שנשאר עוד גומי...).

 

ל"אחד היבואנים הגדולים בארץ" אין שם ?

 

אפילו לכלב שלי כבר כשהיה בן 3 חודשים היה שם, רוקי , לא שם מוצלח במיוחד אבל 5 אנשים היו צריכים להסכים עליו

 

ייתכן וההבדל הוא שאת שהכלב שלי אוהבים 5 אנשים , מי כאן אוהב את "אחד היבואנים הגדולים בארץ" ?

 

:lol::lol::lol:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

אבל הוא אינו רוצה שאפרסם את שמו מחשש שמיילים שאני מעלה בצורה פרטית וללא קשר לעיסוקי יוצגו כאילו הם בשמו.

 

והוא צודק.

פורסם

לכל אלו שהטילו ספק בתאריך "תפוגת" הצמיג נא לקרוא את הכתבה הבאה:

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2880683,00.html

 

אעלה רק הסתייגות אחת:

 

במידה ומישהו הבין כי צמיג חדש שזה עתה יצא מהמפעל זהה ביכולתו ובבטיחותו לצמיג ששכב גם בתנאים אופטימלים, אז זהו, שלא.

 

סה"כ אמרתי כי לפי התקנים בארץ (וגם במדינות רבות בחו"ל), אין כל פסול לשווק צמיג בן כמה שנים...

פורסם

בצה"ל למשל תוקף חיי הצמיג הוא 5 שנים. לאחר זאת הצמיג פסול ודורש החלפה גם אם הוא נראה חדש לגמרי. בתיאורי בלבד... מדובר על צה"ל. במעשה צמיגים בני יותר מ-5 שנים שניראים חדשים לא מוחלפים.

לארץ אומנם אסור ליבא צמיגים בני יותר מ-10 חודשים אך יבואן מסויים שאיבד את היבוא לתובת תמיג (לא בגלל זה אלא מסיבה אחרת לגמרי) הצליח להכניס לארץ מכולות שלמות של צמיגים ישנים ומכר אותם במחיר מלא. אותו יבואן, אגב, גם מכר קסדות "משנה שעברה" בהנחה של 30%, רק שהקסדות היו בנות 5-7 שנים.

לפני שבועיים עשיתי סיבוב קסדות בת"א וראיתי את המבט המופתע של המוכרים\ות כל פעם ששאלתי לתאריך היצור של הקסדה. והתגובה היתה "זה לא חשוב\משנה בשביל מה אתה צריך לדעת?"

זה מרגיש לדעת שאת אותן קסדות שמוכרים כאן בארץ במחיר מלא מוכרים בחו"ל (לא בכל המקומות) בהנחות שנעות בין-30 ל-50%.

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

×
×
  • תוכן חדש...