-
הודעות
139 -
כאן מאז:
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
מוריד זיעה ברוח
-
תחביבים
המצאת עינויים למרצים באוניברסיטה
-
מקצוע
סטודנט לביולוגיה בת"א
הנקודות של כוכב-צועק
נהג צעיר (3/14)
10
מוניטין
-
וואו יפה מה זה הימהה cts ? חוץ מהמנוע שלו שנראה חללי או מכוסה מיגונים מיוחדים גם אין לו מזלג קדמי !! באיזה מצלמה צילמת גבר גבר ?
-
חבוב היית אומר מהתחלה שאתה צמ"ה למי שלא יודע לשם שולחים את החברה ה....טוב אני אחסוך ממך את הקטילה אבל ברור לך ש603 הוא ביזיון , ל 605 חוטפים חיילים ו601 זוועה אני יודע - מסקנה: הנדסה זה ביזיון וצה"ל הוא ביזיון נחסוך את הויכוח צ"מיניק איזה גדוד יותר דפוק ברור גם למה אתה רוצה כלי כלי כלי כלי ולא קטנוע - - > עודף טסטוסטרון ומעט בינה (=צמ"ה) השאלה הגדולה היא : אם היית בצמ"ה יש לך רישיונות ששווים המון כסף ! תזיז תתחת לך לעבוד תחסוך כסף ותקנה הונדה cbf500 חדש בניילון מהחברה, אין עוד אופנוע כזה. פוק
-
אני מיוצאי 601 הגדוד הביזיוני ביותר בצה"ל (סמים , רצח בנשק חם , גניבת אמל"ח........) אתמול קיבלתי את כספי הפיקדון והסתבר לי שקרבי שגוייס לפני 2001 מחושב כג'ובניק !!!! רק ב2001 התקבל חוק שקרביים מקבלים יותר - זה עשה לי הרגשה חמה בלב כמו ההרגשה החמה ברגל של לעלות על מוקש נגד-אדם כשמפנים מוקשים בני 30 שנה בגבול ירדן שלחץ של 4 קילו יפעיל אותם אם הם לא רקובים. תענוג !!! מי דיבר רק על פרקטיות ? יש הרבה הנאה בקטנוע הנכון מה הלחץ ? אין לך הרבה כסף ! קנה קטנוע במקום כלי עתיק שאיך שלא תסתכל על זה בוביק תוציא עליו הרבה הרבה הרבה יותר כסף ותחסוך עד שתוכל לקנות כלי נורמלי... כאילו דהההההה מי לימד אותך לממש חלום ? וד"א למרות הרשום מטה הקטנוע המתוק שלי לא רלוונטי החלפתי לו צמיגים אצל סיני - הללויה !!!! לא זכרתי שהוא נוסע ככה - הבדל של שמיים וארץ סוגר יותר ואיזה אחיזה - בונבון בהמשך לשירשור קודם - אני מעמיד אותו בכל יום וכל שעה למבחן מול כל קקמקו או הפיהפיג'ויג'וי כדי לאכול אותו בלי מלח
-
הבטחתי שאני אפתח ת'רד והנה אני מקיים(או קניתי אופנוע ראשון)
כוכב-צועק פרסם הודעה בנושא של dor-17(mk)2 בתוך פורום אופנועים
מזל טוב הצבעים היחידים היו כחול וכסוף ? למה אין צבעים למטורללים - אני רוצה אותו בכתום מטלי / תכלת מטלי / סגול עמוק / ורוד !!!! -
גרשון אחלה ניסוח דרק (יידיש) אתה מעדיף לקנות ענתיקה שנת 93 ולא קטנוע ? באיזה צד של הראש המכה ?
-
הקטנועים שלהם מגניבים בצורה חולנית בחורה שתראהה את כרובי על zx10 ואת לוטוס על הסקופ עם שני הגלגלים מקדימה הייתה מתחילה עם לוטוס בדוק
-
אני חושב שאת המכונה המכונה "מטאטא" או m16 מחברת קולט הוא ייקבל עוד כמה שנים בצבא למה לבזבז כסף ? היא באה עם מחסניות וכדורים חופשי - רק קח בתיק הביתה כמה שבא לך ועם קצת יוזמה ישיג גם רימונים. אצלנו בהנדסה היית יכול להשיג לבנות חבלה , אצבעות חבלה, פתיתי tnt , פתילים , נפצים, מאיצים, מוקשים ... הכל שלך במכולות הגדוד ובתרגילים רק קח והשתמש... עדיף בבית אם ייראו אותך עם זה בצבא יחשבו שגנבת, הטמן הכל היטב למקרה של בדיקת פתע או חכה להצטברות פז"ם אז יצוצו הזדמנויות להבריח בקלות... כפעולת מנע עדיף למקש מראש את כל הניידות בעיר ולזהות אותן ע"י סמן רדיואקטיבי ככה כשאחת מהן רודפת אחריך תוכל לפוצץ בדיוק אותה עם הצג-מגע שיותקן על הכידון של הקטנוע בנפץ חשמלי בשלט רחוק... בהצלחה פוצץ וספר לנו איך היה
-
אתה נשמע מפגר יש לי חבר בפרדס כץ קח תטלפון הוא יכניס אותך מהר לעניינים של מרדפים ומספר של פרוקטולוג טוב שייטפל בך אחרי שיאנסו אותך בכלא וחייב גם מספר של עו"ד שיוציא אותך בזול תכין הכל מראש ... שיהיה
-
תחדש אחלה כלי
-
לא התכוונתי לכתוב הכל בגודל הזה רק את המילה איכות, בעיות קליטה לממשק החדש ו... לא לקחתי ריטלין היום אז קשה לי לנסח בסיפרותית משתפכת של בוחנים את ההבדלים בין הונדה לקקמקו אחזור על מה שכבר אמרתי : לפני שקניתי עשיתי נסיעות על כל הכלים הנ"ל על הקקמקו לא הרגשתי בנוח מהשניה הראשונה והלאה , על ההונדה הרגשתי נוח מהשנייה הראשונה והלאה כשאתה קונה את הכלים הנ"ל אתה עושה שיקול זהה שאתה עושה תמיד בקניית רכב: האם באותו כסף לקנות חדש ממותג פחות טוב או יד שנייה מאיכותי יותר - ראה את המבצע של סקודה של מימון 70% ומחירון על הרכב הישן שלך - אתה רץ לקנות סקודה ? ומה עם שמירה על יכולת הכלי לטווח הרחוק וההנאה היומיומית - לא נחשבים ? ההה לך משהו ספציפי על הקימקו: מתלים לא נוחים בדגמים החדשים ה- b&w והגרנד דינק ובדינק שהוא חיקוי לפנטאון - קירקוש בראש ובראשונה ומשקף רוח נמוך מדי לכן לא יעיל
-
אתה יוצא מנקודת הנחה שכולם עשו את חישוב העלות-תועלת כמוך ומוכנים לשים את כספם על מוצר עלוב אני רשמתי את דעתי כמו שכתבתי בהתחלה לאחר שהייתי בדיוק במצבו של הבחור וחיפשתי לעצמי כלי ובמקרה אני נופל להגדרה שלך : סטודנט ! - אני הלכתי על הפנטאון - ומצחיק יותר אני כנראה אקנה f650gs של במוו במקומו , הכל יד שנייה כמובן מי דיבר על חדש ? והכי חשוב כמו שכתבתי אם אתה קונה חדש או שהכלי עדיין נמכר כחדש לך לנסיעת מבחן - פשוט וקל ותוכל להשוות בעצמך לפי החישוב עלות-תועלת שלי ונסיעות מבחן שעשיתי בעצמי הכלים האלה משתלמים ונותנים תמורה טובה הרבה יותר לכסף שלי כשמילת המפתח היא איכות !!!!! בניגוד ל: בו נראה בכמה זול אני יכול לקנות כלי או כמו בפרסומת של לוח ידיעות נגד לוח העיר: תראו קסם: הופ נעלם הכסף אני מעדיף לשלם יותר על כלי איכותי יותר. כן הרואיזם וכו' הם שילשול - משאירים אחריהם קו נוזל חום ושמנוני וריח שריפה אבל יאמר לזכותם שהם יוצאים מהר מהמקום ומגיעים מהר למקומם בסדר הטבעי: אסלה/בית קברות לפח
-
מהתלבטויות שלי לפני רכישת קטנוע: הראשון נחמד אבל יש בו בעיות , אני לא זוכר אבל חפש כתבות מבחן שנעשו עליו והשני קקן - גרנד דיק - לבדוק שמן כל יום - נכתב עליו שהוא עליית מדרגה של היצרן - משלשול הם עלו לייצור קקה - אבל ..... נפוץ מאוד אצל הצרכן הישראלי ..... בכל מקרה אם אתה קונה חדש הרי אתה חייב להכנס לסוכנות ולקחת את הכלי לנסיעת מבחן שים לב בנסיעה למתלים מרתשי העצמות בבורות כביש וכמובן ההמלצה האינטרסנטית האישית שלי: פנטאון 150 יענה על הדרישות שלך יחסוך כמה שקלים באגרות לעומת ה250 האיכות היא הונדה לפרטים נוספים תן לי צפצוף מתחת לחלון אני כבר יורד......
-
אוי אוי אוי ווילית איזה יחס את מקבלת.... אני תמיד כאן בשבילך משתתף בתסכול שלך מהיחס המזוויע כאן בפורום ומבטיח לך שלא יירחק היום ואת תגיעי לנס הרים כשכל חברי הפורום רוכבים שם עם אבריהם דחוסים ומקופלים בזהירות בתוך המושב ותעברי אותם ב230 בווילי על cbr כשכל חזונך עולץ לפנייך ואני אהיה שם לתעד הכל במצלמה ווילית אם את צריכה מישהו לדבר איתו תשלחי לי הודעה פרטית ואל תשכחי לצרף תמונה שלך משתזפת בביקיני
-
הנציגה הלוהטת ביותר לסופרמוטו - אנג'לינה ג'ולי
כוכב-צועק פרסם הודעה בנושא של כוכב-צועק בתוך פורום אופנועים
טיגר, לא סופרמוטו ? הצמיגים נראים צמיגי כביש שזה המוטיב העיקרי, לא ? הביצועים הקפיצות וכו - נראים מעולם הסופר-מוטו אז.... השכילני -
לכל מי שזומם טיול אופנועים באלפים - האתר המושלם
כוכב-צועק פרסם הודעה בנושא של v_strom_rider בתוך פורום אופנועים
לשחוק ? בוא לא ניכנס לדיון איפה יש נופים וכבישים ואופציות נופש רבות יותר כאן או באירופה התשובה לא רק ברורה אלא ההבדלים יכולים לפוצץ לי תראש כן אני רוצה את הכלי השמור המותאם והמוכר שלי אני רוצה להעמיס עליו את הציוד שלי אני רוצה לטייל באירופה עם אופנוע פרטי
