Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

need for speed: the run לא עובד בגלל כרטיס מסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדתי את הניד פור ספיד החדש ללפטופ שלי.

 

מבחינת חומרה הנייד יכול להריץ המשחק בצורה חלקה (מעבד i7 סאנדי ברידג', 8 ג'יגה זכרון).

יש לי כרטיס מסך מסוג NVIDIA GeForce GT 540M 2GB, אך העדין המשחק לא עובד ויש לי מסך שחור, מדי פעם המשחק עולה אבל הוא נתקע מתישהו.

בהתחלה חשבתי שזה הורדה לא טובה, אבל חבר שהוריד למחשב שלו הראה לי שהמשחק עובד אצלו חלק.

 

אחד הדברים שאמרו לי לבדוק זה הכרטיס מסך, כנראה דרייבר לא מעודכן, אבל שהחלטתי לבדוק את העניין לעומק מצאתי בפורום שיש בעיות של הכרטיס מסך שהוא קורס במשחקים.

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=197007

 

לפני זה הניד פור ספיד שיפט 2 עבד בצורה חלקה, ההסבר שקיבלתי לזה, היא כיוון שהכרטיס הגרפי המובנה כן יכול להריץ את השיפט 2 (אצלי בנייד הכרטיס מסך הוא בטכנולוגיית אופטימוס, שזה אומר כרטיס מובנה ולא מובנה והמחשב משתמש בכרטיס מסויים בהתאם לביצועיים הגרפיים שנעשים באותו רגע).

 

מי מכיר/שמע על הבעיה?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מצטער שאני אומר את זה, אבל למחשב הזה יש סיפורי זוועה ברשת

מפה ועד להודעה חדשה של אי-התאמה של דרייברים.

 

אנשים בארץ עדיין מתעקשים לקנות דל כמו שהם מתעקשים לקנות

כל מיני דברים אחרים כי ככה עשו לפניהם או כי "מישהו המליץ".

מי שרוצה דרייברים שמותאמים בדיוק למחשב ולא נתקעים אף פעם

צריך לקנות לנובו.

 

ההבדל הקטן בין "על הנייר" לבין "בפועל".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אין אפשרות לשנות בין הכרטיסי מסך ידנית, המחשב משנה בין הכרטיסים אוטומטית.

 

הייתי יכול לקנות לנובו, אבל רק עם אחריות לשנה או thinkpad במחיר מאוד יקר.

חיפשתי נייד שיהיה חזק גם ללימודים וגם למשחקים וקניתי את ה-XPS.

לא שמעתי על בעיות מיוחדות, אם כי שאני בא להדליק את המחשב שאני מוציא אותו מהתיק משום מה הוא מאוד קר.

 

לגבי זה שלנובו הכי אמינים.

 

http://www.tomshardware.com/news/most-least-reliable-notebooks-laptops,9102.html

 

אגב, חבר שלי עם הנייח שיש לו כרטיס מסך מלפני שנתיים אמר שהיתה לו את אותה הבעיה, אבל היא נפתרה ברגע שהוא עדכן את הכרטיס באתר של nvidia.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מצטער שאני אומר את זה, אבל למחשב הזה יש סיפורי זוועה ברשת

מפה ועד להודעה חדשה של אי-התאמה של דרייברים.

 

אנשים בארץ עדיין מתעקשים לקנות דל כמו שהם מתעקשים לקנות

כל מיני דברים אחרים כי ככה עשו לפניהם או כי "מישהו המליץ".

מי שרוצה דרייברים שמותאמים בדיוק למחשב ולא נתקעים אף פעם

צריך לקנות לנובו.

 

ההבדל הקטן בין "על הנייר" לבין "בפועל".

 

ברשותך, תבדוק טוב את העובדות לפני שאתה רושם: הניידים החדשים מסדרת THINKPAD של לנובו כולם מצויידים בטכנולוגית OPTIMUS החדשה. הקומבינה הזו של 2 כרטיסי מסך יוצרת מלא בעיות.

 

לפותח השרשור: ניתן לבטל אחד הכרטיסים ב-BIOS. גם ככה אין לך צורך בשניהם (אלא אם אתה משתמש בתחנת עגינה של הניד ואז אתה יכול לחבר 3 מסכים. אני בטוח שזה לא שיש עבורך :-D)

פורסם

צודק, צודקים, אני מתנצל בפניכם, התכוונתי לסדרות הזולות של הלנובו,

לא ה-thinkpad מהדור הנוכחי, או מה שנשאר מהשם הזה.

 

הסדרות הזולות של הלנובו (בשעתו זה היה N ועכשיו זה ה-G)

נ-ט-ו-ל-ו-ת בעיות דרייברים.

 

זאת בכלל בעיה מוכרת במחשבים ניידים - אלה שאתה משלם עליהם "תוספת פרימיום"

גורמים בוודאות ליותר בעיות. איסוף סטטיסטיקות מעמיק יאשר את שכתבתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הבעיה נפתרה.

מסתבר שהכרטיס מסך הגרפי היה מכובה.

 

סידרתי את זה ועכשיו משום מה גם הבטריה גם מספיקה ליותר שעות. :)

 

עוד משהו שמסתבר ששיפט 2 עובד יופי גם על intel HD graphics

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...