Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

קודם כל אני לא בטוח שזה הפורום המתאים,אם לא אז תעבירו אותו תודה.

אז ככה האוטו של חברה שלי עבר תאונה. אני נסעתי באוטו ונכנסו בי מאחורה כתוצאה מכך נכנסתי ברכב שהיה לפני.

התקשרתי לביטוח והכנסתי את האוטו למוסך הסדר.

במוסך הוחלף מכסה תא מטען ופגוש אחורי,מכסה מנוע ופגוש קדמי בנוסף לפנס ראשי צד שמאל.

הוצאתי את הרכב מהמוסך לפני פחות מחודש. עכשיו שהתחילו הגשמים שמתי לב לחדירה של מים לאוטו.

בהתחלה לא הבנתי מאיפה זה מגיע , המים היו ברגליים של המושב האחורי מאחורי מושב נוסע וגם ברגליים של הנוסע מקדימה.

ראיתי שהגומיה בדלת האחורית הייתה בחוץ קצת וחשבתי שזה מגיע משמה. סידרתי את הגומיה ראיתי שלא נוזל משמה מים וחשבתי שהסיפור נגמר. אך יום למחרת ראיתי ששוב נכנסו מים ולא הבנתי.

בנתיים החנתי את הרכב בחניה מקורה. אתמול הרכב עמד בחוץ בלילה והיום ראיתי שנכנסו עוד מים והפעם ראיתי שכל התקרה של האוטו הריפוד מאחורה התנפח ונספג מים, זה הוביל למחשבה שהמים מגיעים מכיוון הבאגז(אוטו 5 דלתות) כי הרכב אצלה שנתיים ובחיים לא היה שום חדירה של מים, ועכשיו לאחר החלפת מכסה תא מטען פתאום יש נזילה שנראה שהיא מגיעה משם.

התקשרתי למוסך ואמרתי להם, אמרו לי להגיע ביום שלישי.

השאלה שלי האם להתקשר לביטוח ליידע אותם ? איך לדבר עם המוסך ? מה להגיד ?

מה אתם מציעים לעשות ? אשמח להצעות וטיפים

תודה.

פורסם

דבר בעברית או בערבית והעיקר בנימוס

 

תודיע לביטוח

 

תקשור את הנזילות לתיקון לא מוצלח של התאונה

 

תביא שמאי מטעמך הפעם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...