Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שחבר שלי עשה זה משהו טוטאלי, זאת גישתו לחיים ואני סה"כ מספר על זה. אינני מעודד אף אחד לנהוג כך.

הסיפור הזה בא להעביר מסר פשוט: ישנן דרכים ללמוד ולקבל החלטה מושכלת, לא להיגרר אחרי העדר כמו כולם.

 

מה שאני באמת לא מבין, זה בשביל מה אדם שאינו מסודר כלכלית (כך לדבריו) וחושב על הגירה בחמש-עשר שנים

הקרובות מחפש לקנות דירה, במיוחד עם משכנתה שתכבול אותו לעוד הרבה שנים. נשגב מבינתי.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה שחבר שלי עשה זה משהו טוטאלי, זאת גישתו לחיים ואני סה"כ מספר על זה. אינני מעודד אף אחד לנהוג כך.

הסיפור הזה בא להעביר מסר פשוט: ישנן דרכים ללמוד ולקבל החלטה מושכלת, לא להיגרר אחרי העדר כמו כולם.

כמו שרשמתי,זה בסדר גמור מה שהוא עשה,במיוחד שזאת דרך החיים שלו.

 

 

מה שאני באמת לא מבין, זה בשביל מה אדם שאינו מסודר כלכלית (כך לדבריו) וחושב על הגירה בחמש-עשר שנים

הקרובות מחפש לקנות דירה, במיוחד עם משכנתה שתכבול אותו לעוד הרבה שנים. נשגב מבינתי.

 

מסכים עם כל מילה,זאת הדרך הבטוחה להיכנס לצרות כלכליות בעתיד,שכחת להוסיף במיוחד כעת ששוק הנדל"ן נמצא באי וודאות באזור הגבול העליון של המחירים!

פורסם

הלוואת בוליט - הלוואה בה לא מחזירים את קרן ההלוואה מדי חודש אלא רק את הריבית. קרן ההלוואה תוחזר רק בתום התקופה. זו הלוואה שמתאימה למי שיודע שיש לו תקבול עתידי, כמו קרן השתלמות שלהרבה שכירים יש. נניח שאתה יודע שעוד 5 שנים הקרן הופכת לנזילה, אתה משער כמה כסף יהיה בה, ולוקח הלוואה שאתה מחזיר רק את הריבית במהלך התקופה. את קרן ההלוואה אתה מחזיר כשקרן ההשתלמות הופכת לנזילה. זה, לא עלינו, מתאים גם למי שמשער בצער כי הוא צפוי לקבל ירושה בטווח של X שנים.

זה גם נקרא הלוואת בלון?

או שבלון זה משהו אחר?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

ברווז, מה קרה שאתה רוצה פתאום לקנות דירה אחרי שהתלוננת שאתה בקושי גומר את החודש?

החלו ללחוץ עליך אחרי החתונה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
שכחת להוסיף במיוחד כעת ששוק הנדל"ן נמצא באי וודאות באזור הגבול העליון של המחירים!

אני לא עוקב אחרי שוק הנדל"ן בארץ, אבל טוב לדעת. תודה על ההערה.

פורסם
זה גם נקרא הלוואת בלון?

או שבלון זה משהו אחר?

אותו הדבר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
... ולפני שעושים כמו כולם ובוכים כמו כולם,

לא עדיף לעבור קודם הסבה למקצוע / משרה משתלמים יותר?

לחלוטין כן...:wink:

לדעתי עדיף לך

לנסוע לאלסקה

 

בעצם גם לקנות כרטיס טיסה למוגדישו בכיוון אחד נשמע עדיף מלקחת משכנתא בארץ.

אני יכול לחשוב על עוד כמה דברים עדיפים, אבל נעזוב את זה למועד אחר.

תתחיל לחרוש את הפורום הזה.

 

יש שם את כל השאלות והתשובות שתעלה על דעתך, וגם צוות שעונה ועוזר בצורה מצוינת.

תודה, אבדוק.

זה יפה מאוד מה שחברך עשה אבל לדעתי זה צעד אחד (של בייבי שק ממכבי) מעבר למה שאדם נורמטיבי צריך,לא צריך לגרום לברווזון למרוט את הנוצות.

 

טיפה אינטיליגנציה,טיפה התעניינות באינטרנט(ומידע לא חסר),וטיפת כושר מיקוח,יכולים להביא לו את אותן תוצאות של חברך,זה לא סיפור משמיים .

דריש- כל הכבוד לחברך.

מיכאל- כל אחד הוא אחר, ויביא תוצאות שונות. כן, חייבים לבוא עם ידע, וחייבים לנסות לפחות להבין את הנושא (ברמה שאין סינית בסביבה לפחות...).

מה שחבר שלי עשה זה משהו טוטאלי, זאת גישתו לחיים ואני סה"כ מספר על זה. אינני מעודד אף אחד לנהוג כך.

הסיפור הזה בא להעביר מסר פשוט: ישנן דרכים ללמוד ולקבל החלטה מושכלת, לא להיגרר אחרי העדר כמו כולם.

 

מה שאני באמת לא מבין, זה בשביל מה אדם שאינו מסודר כלכלית (כך לדבריו) וחושב על הגירה בחמש-עשר שנים

הקרובות מחפש לקנות דירה, במיוחד עם משכנתה שתכבול אותו לעוד הרבה שנים. נשגב מבינתי.

עדר?

השאלה הועלתה לפורום רק בשביל להבין אם יש לי טעם לחשוב על זה בכלל. מאחר ואני לא יודע מהם התנאים השונים (יש לומר: לא ידעתי בלשון עבר, תודה לעונים, גם בפרטי- אתה יודע מי אתה :-D ), החלטתי לשאול. ונעניתי.

ברווז, מה קרה שאתה רוצה פתאום לקנות דירה אחרי שהתלוננת שאתה בקושי גומר את החודש?

החלו ללחוץ עליך אחרי החתונה?

האמת, משהו בסגנון... עברתי חווייה של INCEPTION. מכיר את זה? כשמישהו זורע לך רעיון, ואתה חושב עליו, ואז זורם איתו קצת ורואה לאן אתה מגיע?

רק מה, החוסר ידע של נותן הרעיון, לא עזר הרבה. המחשבה הייתה פשוטה, אם ואיך ישתלם לי יותר לשים את הכסף שאני שם על שכר הדירה, על משכנתא שכך אני נשאר עם דירה ביד.

מהתשובות עולה שאני לא מסוגל להתקרב לזה עדיין. כך שירדתי מהרעיון, לאחר שקיבלתי את הידע הנחוץ לי להמשך ההתקדמות או עצירתה.

אז הפעם, עצרתי.:?

לא נורא, יום יבוא, ואני גם אפרסם פה מודעות של "איפה הכי טוב לתקן 300C" ו"מי מכיר קבלן ארמונות טוב" :wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ידידי המנוצה, כנס בבקשה לפורום הזה, הרשם ושאל את שעולה על ליבך ומוחך.

 

השורה התחתונה שמכוונים אליה שם היא להבין מה הוא ההחזר הריאלי הצפוי ולא ההחזר שצפוי לך כרגע.

 

כמו כן שים לב שהבנקים בכוונה מסתירים ממך מידע באשר לכיוון אליו יילך ההחזר החודשי שלך, רמז עבה - למעלה!

 

זה בהחלט הזמן למכור דירה; לגבי קנייה אני לא בטוח...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כמו כן שים לב שהבנקים בכוונה מסתירים ממך מידע באשר לכיוון אליו יילך ההחזר החודשי שלך, רמז עבה - למעלה!

 

זה בהחלט הזמן למכור דירה; לגבי קנייה אני לא בטוח...

 

להסתיר מידע בכוונה? רחוק מהאמת, כמו המרחק בין דייהו נובירה לוולוו S80. האינטרס המובהק של הבנק הוא שהלווה יעמוד בהחזרי ההלוואה לאורך כל תקופת ההלוואה. הבנק ממש ממש לא רוצה להפיל לווה או לממש נכס.

 

לגבי עיתוי מכירה / קניה,

מכירה - אני מסכים איתך.

קניה - אם זו דירה ראשונה, למגורים, קונים כשאפשר וצריך ולא מנסים לתזמן את השוק. הוא מאוד חמקמק. ה"מומחים" יודעים תמיד להסביר מה היה, ואף פעם לא יודעי מה יהיה.

אם זו דירה להשקעה - השיקולים הם אחרים לחלוטין ודי דומים להחלטות השקעה אחרות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
להסתיר מידע בכוונה? רחוק מהאמת, כמו המרחק בין דייהו נובירה לוולוו S80. האינטרס המובהק של הבנק הוא שהלווה יעמוד בהחזרי ההלוואה לאורך כל תקופת ההלוואה. הבנק ממש ממש לא רוצה להפיל לווה או לממש נכס.

 

נכון, זהו האינטרס של אותו גוף ערטילאי שנקרא הבנק, לא של "יועץ" המשכנתאות, של מנהל המחלקה או אפילו של מי שמנהל בעת זו את הבנק.

 

עריכה: מסכים לגמרי עם שאר דבריך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נהג מתחיל, לבנק יש אינטרס עבה מאד שלא להפיל אותך. אם הבנק יצטרך לממש את הנכס (=הפסדים לבנק עקב עלות הטיפול בנכס ובכונס נכסים, הפסד עמלות שונות, הפסד שיעבוד אדם לכל החיים וכולי...), הוא רק יפסיד מזה. הבנק רוצה שתיקח מנו משכנתא כדי שתשלם לו ותשלם לו הרבה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נסכם זאת כך

 

הבנק ישמח אם תשלם לו מדי חודש בחודשו כפי שסוכם ביניכם

 

הבנק גם לא יהיה עצוב ,לממש לכם את הנכס במידת הצורך. לכן הוא לא נותן לכם את מלוא ערך הדירה כהלוואה אלא 60-70% כך ש ברוב המקרים הוא מקבל את כספו בחזרה גם אם הדירה נמכרת בכינוס במחיר זול ב 20-35% מערכה בשוק ממוכר מרצון לקונה מרצון.

 

ועל הדרך גם הכרישים ( עורכי הדין של הבנק ) נהנים מליטרת הבשר הנוטפת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש סיבה נוספת לכך שהבנק אינו מעמיד מימון מלא לרכישת הדירה: למיטב זכרוני (ואינני בקיא בתחום המשכנתאות אז תרגישו חופשי לתקן אותי אם טעיתי), יש תקנה של בנק ישראל שקובעת את שיעור המימון המקסימלי שבנק יכול לתת עבור משכנתא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הייתה תקופה שיכולת לממן גם 90% מערך הדירה בעזרת ביטוח משכנתא ( עוד גוף שלוקח לך כסף מדי חודש )

 

בנק ישראל כדי לרסן את בועת הנדל"ן אכן מוציא הוראות שמטרתם להקטין את ה% הממומן על ידי הבנק למשכנתאות , אבל כולנו יודעים שהישראלי קומבינטור, ולכן לכל בנק משכנתאות יש בנק עסקי , שיכול לתת לך את ההשלמה, כך שסטנלי פישר לא יכול לנצח כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יש סיבה נוספת לכך שהבנק אינו מעמיד מימון מלא לרכישת הדירה: למיטב זכרוני (ואינני בקיא בתחום המשכנתאות אז תרגישו חופשי לתקן אותי אם טעיתי), יש תקנה של בנק ישראל שקובעת את שיעור המימון המקסימלי שבנק יכול לתת עבור משכנתא.

 

כל האמור מעלה נכון מבחינה טכנית אולם בפועל זה לא ממש מסובך להשיג מימון גבוה יותר מהבנק גם עם ערך הדירה נמוך(כל מיני קומבינות עם השמאי שמגיע להעריך את הנכס).


×
×
  • תוכן חדש...