Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי מכירת מונדאו 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורד מונדאו 2.0 GHIA שנת 2005

150,000 ק"מ

יד 4 (ראשונה השכרה, כל השאר פרטיות)

מחירון לפי לוי יצחק 46,000 (כמובן ללא כל ההורדות)

כשנקנה היה במצב טוב אך הוחלט להשקיע עליו טיפול רציני כדי למנוע בעיות

הוחלפו ברקסים תושבת מנוע מסננים הכל חלפים מקוריים

האוטו במצב טוב מאוד.

 

ועכשיו לקטע שכואב לשמוע (לקרוא)

מה יהיה מחיר ריאלי לבקש?

פורסם

אל תצפה שהקונה ישלם את האישור קו שעשית

תנסה לשכלל את המחיר במחירון (סביר להניח שכל אחד יעשה את זה לפני שידבר אתך)

לא ציינת גם האם יש לך הסטוריה של הרכב גם מהתקופה של ההשכרה,זה יכול לשפר משמעותית את המחיר.

חוץ מזה הרכב לא מי יודע מה שכיר,בטח גם לא קנית אותו במחירון מלא,מפה תנסה לחשב את המחיר :)

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

ברור שאני לא מצפה לזה, זה רק בשביל להדגיש שהמצב שלו ממש טוב.

עשיתי שכלול ביד2 יצא לי ירידה של 10K

אין היסטוריה מהתקופה של ההשכרה,

בוא נגיד 35K זה ריאלי?

אני גם לא לחוץ על למכור אותו תכלס אבל אם מישהו ישתוקק לקנות :p

פורסם

תבדוק כמה מבקשים על רכב דומה ביד 2. זה ייתן לך את האינדיקציה הטובה ביותר. אתה תמיד יכול להתחיל מעט גבוה ולרדת ככל הנדרש. השוק היום קשה מאוד, אל תצפה לחיים קלים במכירה.

×
×
  • תוכן חדש...