Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי רכב יונדאי גטס עם רדיו דיסק מותג מדבקה כלשהו בעל מסך מגע 4.3 אינץ שההגברה שלו היא 40X4 לפי מה שרשום.

במסגרת תקציבי הדל השגתי את זוג הקומפוננטים הללו: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=479536

ואני מעונין לשים על המדף בד מאחורה עוד זוג 6X9 על מנת שאני אקבל באסים.

 

השאלה שלי איך ישמעו עם הקומפוננטים שיש לי ועם זוג 6X9 פיוניר ב200-300 ש"ח (ראיתי פשוט המון המון דגמים)

והאם ההגברה הפנימית של הרדיו דיסק תספיק לי? אני לא מחפש כלל להפציץ במוזיקה, פשוט להעיף את הרמקולים הבסיסיים הקיימים ולשמוע כמו בנאדם באיכות יחסית טובה.

פורסם

צחי אם אתה מוכן לשמוע הצעות אז יש לי למכור לך ב500 רמקולים של jbl 6*9 340 וואט

hu:pioneer 5250sd,amp:gto 1004,rear:jbl p953,comp-FOCAL 165V1,SUB-Radioactive GZRB 10XBT

פורסם
צחי אם אתה מוכן לשמוע הצעות אז יש לי למכור לך ב500 רמקולים של jbl 6*9 340 וואט

 

לא תודה, אני רוצה ב500 ש"ח לקנות רמקולים והתקנה שלהם יחד עם הקומפוננטים שקניתי.

בנוסף הרמקולים שאתה מציע הם מאד חזקים והגברה פנימית של רדיו דיסק לא ינצל אותם. מצטער.

פורסם
צחי מאיפה אתה ומה התקציב לארבעת הרמקולים?

 

אני מאזור ראשל"צ

רשמתי הכל בהודעה שאני מתכנן לקנות עוד זוג 6X9 בתקציב ובהספק לא גבוה מכיוון שאין ברשותי מגבר.

בנוסף יש לי זוג רמקולים קדמיים קומפוננטים של S4.65C Lightning Audio

(במקור תכננתי לקנות גם סאב ומגבר יחד עם הקומפוננטים הללו, אך בשל סדר עדיפויות לתקציב הפרוייקט בוטל)

פורסם

שאלת איך זה ישמע זה ישמע טוב בשביל !!! בשביל מישהו שלהולך להשמיע את המוזיקה שלו לשכנים אז זה מצויין

ואני הייתי מציע לך לקנות את הרמקולים האלה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=678224

או

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=506277

 

פשוט היו לי אותם מתישהו והייתי נענה מהם כשעוד לא ידעתי מה זה סאב (ממשהו צריך להתחיל)(הפיונר)

פורסם

חבר'ה תגידו לי האם כדאי לי להשקיע 600 ש"ח על מגבר קנווד וסאב 12' P1

מאיזה מחסן בבת ים/אזור לא הבנתי בדיוק איפה.

חבר הראה לי מודעות ביד2. כל הציוד חדש כך המוכר טוען.

שאלתי אותו לגבי התקנה

והתקנה של הכל יחד עם הקומפוננטים שלי זה 350 ש"ח

סה"כ 950 לכל זה האם שווה?

×
×
  • תוכן חדש...