Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאחרי 140 אלף ק"מ ועשר שנים גם טורבו עלול להתעייף...

תוסיפו לזה את העובדה שבעבר צ'מפיון היו שמים שמן ממש לא מתאים-חצי סינטטי (הוצאתי את ההיסטוריה של הרכב, מצויין שם במפורש שמן חצי-סינטטי) מה שלא ממש היטיב עם המנועים והמגדשים, המון מכוניות סבלו מבעיות בוצה קשות ומות בטרם עת של המגדשים. אני לשמחתי עשיתי ניקוי בוצה איך שקניתי את הרכב, גם אצל מוסך רון שיצא ממש מדהים, בכל מקרה ידוע שהשימוש בשמן לא מתאים גרם לסתימות בצינור הזנת השמן לטורובו ומכאן הדרך לבעיות קצרה...מאז שהרכב אצלי אני מקפיד לשים רק שמן סינטטי מלא 5W-40 שעומד במפרט VW 505.01 שיחודו בכך שמתאים במיוחד למנועים מוגדשים.

 

ברור שיש עכשיו עלייה בביצועים, צ'יפ כבר היה :wink: ולא , הגיר לא ימות הוא פיקס בלי עין הרע (!) שקלתי לשים טורבו יותר חזק אבל בגלל החשש לגיר ויתרתי. לא בטוח לגבי הפורק לחץ חיצוני שהתקנתי, מה קורה עם האוויר שלא חוזר למערכת כמו שאמור להיות עם הפורק המקורי...בכל מקרה חייב לפרגן למוסך רון על העזרה ועל העבודה המעולה, לדעתי מוסך נדיר...היה לי קשה להאמין שהוא הציע לי טורבו חדש ומקורי בכזה מחיר, וואלה רון אתה הגבר. בתודה ובהערכה.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם
קשה להאמין שלא מנסים לדפוק אותך בארץ אה?

 

לגמרי, במיוחד בענף המוסכים.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

חייב לציין שתענוג לנהוג שוב ברכב שגודש כמו שצריך...מהירות לא כ"כ חוקית בפחות מ- 4,000 סל"ד ועוד לא ממש לחצתי...

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

לפי מה שזכור מהנסיעה האחרונה שעשיתי בפאסאט כמו שלך אך רק שנת 2005

ב160 קמ"ש הסל"ד על 3100 ולקראת 190-200 הסל"ד על 4000. יפה יפה:-)

תמיר.

פורסם
לפי מה שזכור מהנסיעה האחרונה שעשיתי בפאסאט כמו שלך אך רק שנת 2005

ב160 קמ"ש הסל"ד על 3100 ולקראת 190-200 הסל"ד על 4000. יפה יפה:-)

 

אתה זוכר נכון...:lol: זה בערך המספרים אולי טיפה סל"ד יותר נמוך. זה כייף לנסוע מהר והטורים נשארים רגועים יחסית למהירות והמנוע לא צועק.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

×
×
  • תוכן חדש...