Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב יש לי התלבטות לגבי הדגמים של הסקודה פאביה 2011 , הציעו לי בחברה את הדגם ספורט 1.4 ו86 כ"ס שבא יותר מאובזר(סאנרוף ופנסי ערפל ועוד) ב93 אלף .

והדגם ההשני דגם סטנדרט 1.2 ו105 כ"ס ב70 אלף.

השאלה היא איזה דגם יותר טוב,איזה מנוע יותר חזק והאם שווה להשקיע עוד 20 אלף בשביל זה או שפשוט כבר יותר משתלם לי להוסיף רק תסאנרוף.

יש לציין שחשוב לי הצריכת דלק של הרכב.

תודה :roll:

פורסם

אתה בטוח שזה 1.2 70 אלף ? ? או 1.4 רגיל ידני?

אני אישית כן הוספתי לאבזור

2 כריות איוור יותר

מגנזים

כסאות ספורט

סאנרוף

גג לבן

הגה +ידית בלם יד + הילוכים מעור

פנסי ערפל

בקרת אקלים דיגיטלית

(גם הוספתי לוח שעונים מפואר)

פורסם

כן 69 אלף

איזה דגם קנית?וכמה עלה לך כל הסיפור הזה?

תשמע אני הבנתי שאלו דגמים אחרונים בגלל זה ירדו ככה המחירים..

פורסם

לשלם על האבזור הנוסף תוספת של 33% על מחיר הרכב - נשמע לי הזוי

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אתה בטוח שזה 1.2 70 אלף ? ? או 1.4 רגיל ידני?

אני אישית כן הוספתי לאבזור

2 כריות איוור יותר

מגנזים

כסאות ספורט

סאנרוף

גג לבן

הגה +ידית בלם יד + הילוכים מעור

פנסי ערפל

בקרת אקלים דיגיטלית

(גם הוספתי לוח שעונים מפואר)

 

לא, אתה לא הוספת את כל זה - אתה פשוט קנית 1.4 "ספורט", במקום הבסיסית...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...