Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבי אני רוכש כל מספר שנים מכשיר דגל של סמסונג, רק כשני דורות לאחור. לאחרונה לדוגמה רכשתי לו S10. נכון שהוא קצת יקר יותר אבל זה מכשיר איכותי בלי נפילות. 

פורסם

האם יצא למישהו לקנות מכשיר חדש אבל שמוגדר ישן? 

 

נגיד טלפון שיצא ב 2018 והפסיקו לייצר אותו סופית ב 2020. אבל עדיין נמכר בחנויות בזאפ כחדש. האם הוא באמת חדש או שעליי לחפש אותיות בצבע לבן בפונט בגודל 4 של ״מחודש/תצוגה/שקר אחר״?

פורסם
בתאריך 3.12.2021 בשעה 23:04, ALÞћÃ כתב:

חומרתית זה נכון, אבל זה לא שווה כלום בלי ממשק נורמלי ובזה שואה-מי כושלים ובענק. המערכת שלהם זוועתית.

 

אני אשמח לפירוט, כי היו לי בעבר שני מכשירים שלהם, ואני חייב לציין שלא מצאתי בממשק שלהם שומדבר ייחודי לחיוב או לשלילה. ממשק כמו כל אחד אחר, שצריך להתרגל אליו. 

בסופו של דבר של אייקונים, לוחצים עליהם, ומהרגע הזה אתה בממשק של האפליקציה.

לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:

רק שלא כול ה-LCD אותו דבר. אפילו לא קרוב. אני בטח שבאמולד זה בדיוק אותו דבר גם. 

 

אני לא בטוח לגבי אמולד, יש דברים שהם אינהרנטיים לטכנולוגיה.

 

לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:

מסך LCD, רזולוציה פול HD. אחלה. 

במסכים יש עוד כמה נתונים שצריך לסדוק. קודם כל, בהירות, שנמדדת ב-nits. דבר שני, רמת ניגודיות. אם אתה ממש פיינשמקר, אז גם מרחב הצבע (נמדד ב-sRGB, ברמות הללו). אלו נתונים אובייקטיבים וזמינים.

 

לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:

בקשר לרטט- צודק. זה סתם קטע שלי ולאחרים זה לא משמעותי.

 

קודם כל, לגבי הרטט בפיקסל, אתה צודק. זה מורגש. אם זה משנה... לא יודע. 

 

בכל מקרה, מי שרוצה מכשיר ביניים עם איכות רכיבים ללא פשרות, אז סדרת ה-SE של אייפון מצויינת, אם כי יקרה יחסית. זה מה שאני קונה להורים שלי. אפשר גם לקנות כל אייפון בן שנתיים אחר. הם עדיין יחזיקו עוד שלוש שנים קדימה, איכות הרכיבים מצויינת ויש שקט מההורים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 29 דקות, falou כתב:

במסכים יש עוד כמה נתונים שצריך לסדוק. קודם כל, בהירות, שנמדדת ב-nits. דבר שני, רמת ניגודיות. אם אתה ממש פיינשמקר, אז גם מרחב הצבע (נמדד ב-sRGB, ברמות הללו). אלו נתונים אובייקטיבים וזמינים.

 

גם הם לא תמיד יעזרו. 

אני אקח לדוגמא למכשירים שאני מכיר וראיתי אותם גם אחד ליד השני 

רדמי נוט 7 

Black, cd/m2 White, cd/m2

Contrast ratio\

0.358                         479                       1338                        ורזולוציה שנותנת 401 PPI 

 

 אייפון 7 :

Black, cd/m2 White, cd/m2

Contrast ratio\

0.35                        656                       1603                           ורוזולוציה שנותנת 326 PPI 

 

ההדיוט הממוצע יכול לראות לראות את הנתונים האלו, ולחשוב שהמסכים כמעט אותו דבר. ואפילו הרזולוציה של השיאומי היא טובה יותר. 

 

לא יודע אם יצא לך לראות את 2 המסכים הללו ביחד( או משהו בסגנון- גם רדמי 8 מול כול אייפון אחר) , אתה בשניה הראשונה רואה באופן בולט מאוד מי המסך האיכותי יותר. 

 

פורסם
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

לא יודע אם יצא לך לראות את 2 המסכים הללו ביחד( או משהו בסגנון- גם רדמי 8 מול כול אייפון אחר) , אתה בשניה הראשונה רואה באופן בולט מאוד מי המסך האיכותי יותר. 

 

כן. זה די ברור מהנתונים. מסך אחד בהיר ב-35% יותר מהשני, עם 15% יותר ניגודיות.

מאוד ברור.

בעוד רזולוציה תלויה בגודל מסך ומרחק צפייה, ולכן זה נתון די יחסי, בהירות וניגודיות הם לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ומה עם מכשיר כמו הרדמי 9? 

https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_9-review-2140p3.php

מבחינת הנתונים מלבד בהירות, הוא "שווה" לאייפון 7. 

 

עכשיו תיראה מה ההבדל ה"אמיתי" בניהם :

 

 

אמנם ברוסית, אבל זה לא משנה. תיראה בין 3:40 ל-4:10. 

 

האם זה ניראה לך קרוב בכלל? כי הנתונים מספרים שכן(כן כן, מלבד הבהירות ) 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 דקות, davemustaine87 כתב:

האם זה ניראה לך קרוב בכלל? כי הנתונים מספרים שכן(כן כן, מלבד הבהירות ) 

 

אכן ניכר הבדל ניכר ב... בהירות.

יש משהו אחר שאפשר לראות (כי רזולוציה אי אפשר לבחון בסרטון של 1080).

 

נ.ב. הרדמי הוא לא מכשיר ״ביניים״. הוא מכשיר זול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 1 דקה, davemustaine87 כתב:

אתה רציני? הגוון הירוק המעפן הזה והזוויות צפיה הפח ב-4:07? זה הכול בהירות? 

 

אני רציני?!

מי מסתכל על הטלפון שלו בזווית של 80 מעלות?!

לגבי הגוון, אני לא יודע למה אצלך במסך הוא ירוק.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אצלי במסך מחשב זה ירוק, גם מי שעשה את הביקורת גם אומר שהוא ירוק. אבל כן, באייפון אצלי המסך הוא סתם אפור/בעל בהירות נמוכה. 

 

לפני 8 דקות, falou כתב:

מי מסתכל על הטלפון שלו בזווית של 80 מעלות?!

 

קודם כול הדהייה של הבהירות בזווית כבר מתחילה מזוויות מינמליות. זה לא שזה בסדר עד ל-80 מעלות ושם מתחרבן. 

ודבר שני, לא על זה הויכוח. הויכוח הוא שמנתונים אפשר ללמוד הכול על איכות המסך. ופה אני מראה לך שלא. אם זה קריטי למישהו או לא, זה לא רלוונטי. 

פורסם
לפני 9 שעות, davemustaine87 כתב:

דבר שני, לא על זה הויכוח. הויכוח הוא שמנתונים אפשר ללמוד הכול על איכות המסך

 

אתה רואה מנתונים איזה מסך יותר בהיר, אתה יודע אם יש לו טינט ירוק (או אחר).

לגבי זווית צפייה, אני עובד עם הסלולרי בזווית של תשעים מעלות. אולי אצל אחרים זה אחרת, אבל כל אחד והתחביבים שלו. אני לא מוצא סיבה לעבוד עם הסלולרי בזווית...

 

ובבקשה, אל תביא בלוגר עם סרטון ביתי מלא מלל כדוגמא לביקורת. זה לא רציני..

 

ככה נראית ביקורת:

 

https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Redmi-Note-10-Pro-smartphone-review-Dream-display-for-anti-5G-users-at-a-bargain-price.532939.0.html

 

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שנים שאני חובב סמסונגים ונאמן להם, יש לי כרגע את ה s10 פלוס ומרוצה מאוד ממנו.

בנוסף יש לי מכשיר נוסף גם סמסונג ה a90 שממנו אני מאוכזב ורוצה להחליף אותו.

 

מכיון שהטלפון שאני רוצה לקנות הוא משני, הדרישות שלי הם:

אמינות, אטום למים, nfc, מצלמה ממש לא חשוב, מגיב טוב ומהר, גודל מסך קטן, קורא טביעות אצבע, זיהוי פנים ממש לא צריך.

מכשיר שמצאתי שתואם לדרישות הנ"ל הוא האייפון se

מה דעתכם?

 

פורסם

אצלנו במשפחה הטלפונים הולכים לפי תקופות - היתה תקופת מוטורולה, תקופת שיומי, בשנתיים האחרונות תקופת סמסונג. שני מכשירי ביניים גבוהים (S10E ו-Note 10 Lite, סביב 2000 ש"ח בתחילת 2020) ושני מכשירי ביניים טיפוסיים (A51 ו-A71, סביב 1200 ש"ח). בינתיים מחזיקים טוב, יציבים, חיי סוללה מספקים (אם המכשירים בני השנתיים מתחילים להראות עייפות, אבל עדיין מחזיקים 12-18 שעות בשימוש די אינטנסיבי. מעריך שיישארו שמישים עוד שנה), הממשק מצויין ואין שום תלונות למהירות או למסך. להפך, אני יחסית מחשיך את ה-Note 10 Lite לטובת חיי סוללה בלי לסבול מחוסר קריאות. 

 

הנגלה הקודמת היו מכשירי שיומי (קודם מסדרה 4 והאחרון היה Mi8) - שהתחילו להתעייף אחרי שנה - שנה וחצי, וסבלו מלא מעט בעיות, אני, למשל, סבלתי מאד מבעית עדכון תוכנה שהשביתה לי מכשיר אחד ומבעיית קליטת GPS באחר. אבל אלה סדרות ישנות שלא בהכרח מעידות על הנוכחיות, פשוט גמרו לי את הרצון להתחדש בעוד שיומי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החלטתי בסוף לקנות לו גלקסי A52, קצת חריגה מהתקציב אבל הבנתי שהמכשיר מעולה מכל מי שמחזיק.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

מכשיר שמצאתי שתואם לדרישות הנ"ל הוא האייפון se

 

לשני ההורים שלי יש, ואם המסך שלו לא היה קטן לי מדי, הוא גם היה מתאים לי. הוא בהחלט כל הדברים שכתבת, פלוס מצלמה טובה מאוד.

אני מניח שאם אתה רגיל לסמסונג, ייקח קצת זמן להתרגל לממשק קצת שונה.

 

לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

נוסף יש לי מכשיר נוסף גם סמסונג ה a90 שממנו אני מאוכזב

 

תחלוק איתנו למה...

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...