Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל כמה חודשים מופיעה ידיעה על איזה אקספלויט שנמצא בגרסאות אנדרואיד ישנות ומשפיע על מיליארדי משתמשים,

בדרך כלל גם דברים מרושעים כמו השתלטות מרחוק, צילום המשתמש בשעת מעשה, ransomware, בוטנטים וכל שאר דברים מרושעים.

בתחתית של כל כתבה כזאת רשום למטה שמכשירים עם אנדרואיד 6 ועדכון אבטחה מחודש X מחוסנים, אז אני נותן high-five לנקסוס שלי וממשיך לשתות את הקפה.

מי שמתעקש להשתמש עד היום במכשירי 2.3.6 או 4.2.2.. שיבושם לו.

 

...

מזכיר קצת את ימי הזוהר של XP, איך כל מי שמשתמש בה היום אומר "אבל למה צריך לעדכן??"

קח מחשב עם XP מהדורה ראשונה, תחבר לאינטרנט בלי שום פילטר, ככה כמו שהיא, בDMZ. תוך 10 דקות היא כבר תריץ סוס טרויאני ותהיה חלק מbotnet בלי שהמשתמש יכנס לשום אתר או יעשה שום פעולה אחרת.

עדכונים זה חשוב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אה... ויסטה. איזה כיף היה לשדרג מ-XP לויסטה.

דוגמא מעולה...:roll:

 

עדכונים זה חרב פיפיות.

לעשות אותם מיד - לא כדאי.

לפעמים הם מוצלחים, לפעמים ממש לא.

 

אני חושב שלא הבנת. אני לא טוען כל היום כשאני יושב במשרד. אני טוען אך ורק בנסיעות הקצרות ברכב ברוב המכריע של המקרים.

למה אני צריך לרדוף אחרי מטען כל היום,

 

אני מבין שבאוטו יותר קל לתפוס את המטען מאשר במשרד, ככה שבאוטו קל לוודא שהמטען לא בורח, אבל אם תקשור את המטען במשרד (או כבל USB) כמו שצריך, תגלה שלא תצטרך לרדוף אחריו, ושאפשר לטעון במשרד בדיוק כמו ברכב.

כמובן שאם הוא משתחרר, צריך לרוץ אחריו במסדרונות, וזה לא נעים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מי דיבר על ויסטה? :roll:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אה... ויסטה. איזה כיף היה לשדרג מ-XP לויסטה.

דוגמא מעולה...:roll:

 

עדכונים זה חרב פיפיות.

לעשות אותם מיד - לא כדאי.

לפעמים הם מוצלחים, לפעמים ממש לא.

 

 

 

אני מבין שבאוטו יותר קל לתפוס את המטען מאשר במשרד, ככה שבאוטו קל לוודא שהמטען לא בורח, אבל אם תקשור את המטען במשרד (או כבל USB) כמו שצריך, תגלה שלא תצטרך לרדוף אחריו, ושאפשר לטעון במשרד בדיוק כמו ברכב.

כמובן שאם הוא משתחרר, צריך לרוץ אחריו במסדרונות, וזה לא נעים...

 

1. יש הבדל גדול מאוד בין לחכות חודש לאחר עדכון עד שמתקינים אותו, לבין לא לקבל עדכונים כלל, או אחרי שנה וחצי.

 

2. באוטו אני יושב ולא הולך לשום מקום עד שסיימתי את הנסיעה. במשרד אני קם, הולך, חוזר, פגישה פה, שירותים, מדבר עם זה ומדבר עם ההוא. זו טרחה גדולה כל פעם לנתק ולחבר ולהיות בסטייט אוף מיינד שאני חייב לטעון את הטלפון כל הזמן, כי אולי תגמר הסוללה. הטלפון צריך להיות נגיש עלי, ולא אני יושב במקום אחד והטלפון במקום אחר כי הוא נגמר בסטנדביי.

פורסם

אם אתה מגיע למצב שהסוללה מתרוקנת בהפגנתיות בסטנדביי, רצוי לבדוק אילו מהאפליקציות מחוללות wakelock במכשיר - גם ללא doze זה לא צריך להגיע למצב כזה.

פורסם (נערך)

אז הנוט 7 הפך כבר לפריט אספנות? מישהו זוכר עוד מיקרה כזה בעבר?

http://www.gsmarena.com/samsung_permanently_discontinues_the_galaxy_note7-news-21001.php

 

שיבלעו את האגו שלהם ויפנו לאופפו ויקנו רישיון להישתמש בטכנולוגיית הVOOC.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אז הנוט 7 הפך כבר לפריט אספנות? מישהו זוכר עוד מיקרה כזה בעבר?

http://www.gsmarena.com/samsung_permanently_discontinues_the_galaxy_note7-news-21001.php

 

שיבלעו את האגו שלהם ויפנו לאופפו ויקנו רישיון להישתמש בטכנולוגיית הVOOC.

 

הכי מתקרבים אליהם הם LG.

עם באגים בשיחרור הG3 והG4 שמת אחרי שנה של שימוש.

פורסם

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בהמשך להודעה של falou:

 

הנקסוס 5 בגרסת לוליפופ היה בעל באג שהפעלת הפנס גררה את קריסת המצלמה עד יומו האחרון עם לוליפופ.

 

הנקסוס בגרסת מרשמלו נקי מבאגים לחלוטין, עובד בצורה מושלמת.

 

מראה בעיקר על העובדה שאנדרואיד 5 הייתה תוכנה לא טובה. הרבה בעיות שלא נפתרו עד היום האחרון.

 

דבר מעצבן בגוגל, ולא יעזור כלום - תמיכה של שנתיים בעדכוני תוכנה זה בדיוק חצי ממה שאפל נותנים. נכון, אייפון 5 לא יעבוד 100% עם IOS10, אבל אייפון 5S, מכשיר בן שלוש שנים, עובד טוב מאד.

 

אם גוגל רוצה להשתוות לאפל, היא צריכה לתמוך גם בנקסוס 5, למשל, לאנדרואיד 7.

פורסם

ההשוואה לאייפון לא מדויקת. אפל חייבים לתמוך אחורה כי אייפון שלא ישדרג ל ios10 מהר מאוד יפסיק להריץ אפליקציות.

באנדרואיד אפליקציות תומכות גם בגרסאות ישנות.

פורסם

לדעתי גם קשה מאוד לומר שאייפון חמש אס מריץ יפה גרסאות עדכניות. אמנם אייפונים אין לי, אבל את האייפד מיני 2 שלי בעל חומרה דומה גרסה 9 קברה מבחינת ביצועים.

פורסם
ההשוואה לאייפון לא מדויקת. אפל חייבים לתמוך אחורה כי אייפון שלא ישדרג ל ios10 מהר מאוד יפסיק להריץ אפליקציות.

באנדרואיד אפליקציות תומכות גם בגרסאות ישנות.

אינני בטוח במה שאתה אומר. אני רואה אפליקציות רבות שכתוב עליהן שיש להריצן עם IOS8 ומעלה. יתרה מכך, אני מכיר באופן אישי מישהי שלא מעוניינת לשדרג מIOS8, והאייפון שלה עובד מצוין עם כל אפליקציה (לרבות אלו שאפל עצמה פיתחה כמובן).

 

לדעתי גם קשה מאוד לומר שאייפון חמש אס מריץ יפה גרסאות עדכניות. אמנם אייפונים אין לי, אבל את האייפד מיני 2 שלי בעל חומרה דומה גרסה 9 קברה מבחינת ביצועים.

נראה איך יהיה האייפד שלי בגרסה 11, ייתכן שלא אעדכן כלל.

×
×
  • תוכן חדש...